فروش لوازم جانبی تبلت – دنیای جانبی | 10 عدد لوازم جانبی تبلت

فروش لوازم جانبی تبلت | استپ موبایل

 همه چیز در مورد لوازم جانبی تبلت


امروز میخواهیم در مورد لوازم جانبی تبلت با شما صحبت کنیم در عصر دیجیتال و ارتباطات دستگاه های هوشمند یکی از ملزومات زندگی به حساب میآیند. موبایل تبلت  ساعت هوشمند و دستگاه هایی از این قبیل همگی با ساختار هوشمند و آپشن های مختلف خود فعالیتهای شغلی سرگرمی و شخصی ما را در بر میگیرند و میتوان گفت جدایی از آنها امکانپذیر نیست. در حال حاضر بیش از ۹۷درصد مردم جهان هرکدام موبایل و تبلت شخصی خودشان را دارند.


به علت فراگیر شدن گجت های هوشمند در سراسر جهان برندهای پیشتازی در این زمینه هر سال مدلهای متنوع این دستگاه ها را تولید و روانه بازار میکنند و هر ساله با استقبال بینظیر کاربران روبرو میشوند بعد از گوشی برترین دستگاه هوشمند تبلت است تبلت برای فعالیتهای شغلی، آموزشی، سرگرمی و شخصی طراحی شدهاند و با در اختیار قرار دادن آپشنهای مختلف، انواع فعالیتها را برای ما آسان میکنند.

انواع لوازم جانبی تبلت

جدا از اینکه تبلت ها به خودی خود کارایی بسیار زیادی دارند ولی باید به این مورد اشاره کنیم که لوازم جانبی تبلت نیز میتواند لذت و میزان کارایی آنها را دوچندان کند. همانطور که گفتیم با لوازم جانبی میتوانیم آپشن های بیشتری به تبلت خود اضافه کرده و میزان کارایی آنها را دوچندان کنیم. در این بخش میخواهیم انواع لوازم جانبی تبلت را به صورت تخصصی مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم.

کیف

یکی از لوازم جانبی پرطرفدار تبلت ها کیف است. کیف ها در واقع یک قاب بیرونی برای تبلت هستند یکی از ویژگیهای اصلی این کیف ها دادن جلوهای زیبا به تبلت است کیف های تبلت در رنگ بندی و طرح بندی های متفاوتی تولید میشوند و میتوانید بر حسب سلایق خود هر کدام از آنها را مورد استفاده قرار دهید علاوه بر زیبایی، یکی دیگر از ویژگیهای اصلی این کیف ها محافظت از تبلت در برابر ضربه و فشار است.


اگر تبلت شما کیف نداشته باشد ممکن است با یک بار افتادن بر روی سطحی سخت به شدت آسیب ببیند ولی کیف مانند
یک قاب بیرونی  از ال سی دی و بخش پشتی تبلت محافظت میکند و با وارد شدن فشار و ضربه آسیب جدی به تبلت نمیرسد و گاها دچار آسیب بسیار کمتری خواهد شد. همچنین شما باید مطابق با مدل تبلت خود کیف مخصوصی برای آن تهیه کنید معمول این کیفها وزنی زیر ۵۰گرم دارند و اغلب از پلاستیک نرم ساخته میشوند. همچنین در بخش جلوی برخی از آنها قفل آهنربایی وجود دارد که با روی هم قرار دادن آن میتوانید جلوگیری کنید به طور کلی کیفها یکی از ملزومات اصلی برای تبلتها به شمار میروند.

محافظ صفحه نمایش(گلس)

یکی دیگر از اصلی ترین لوازم جانبی تبلت محافظ صفحه نمایش یا گلس است گلس یک صفحه پلاستیکی نازک و مقاوم
است که وظیفه محافظت از صفحه نمایش را بر عهده دارد. بر روی صفحه نمایش تبلت نصب میشوند و از آن در برابر خش و خط خوردگی، ترک خوردن و شکستن جلوگیری میکنند با توجه به این ویژگیها قطعا میتوانید متوجه اهمیت بسیار زیاد گلس شوید همچنین باید بدانید که گلسها انواع مختلفی دارند که در ادامه هر یک از آنها را بررسی میکنیم.

Pet

ساده ترین مدل محافظ صفحه نمایش مدل pet است این گلس باعث جلوگیری از خش افتادن بر روی صفحه نمایش تبلت میشود معمول جنس این گلسها پلی استر است و تا حد بسیار زیادی میتواند در مقابل خط و خش مقاوم باشند البته گلسهای pet گزینه مناسبی برای مقاومت در برابر ضربه نیستند و فقط میتوانند از خش افتادن جلوگیری کنند.

TG

به عنوان نوع پیشرفت تری از محافظ های صفحه نمایش باید به مدل TG اشاره کنیم این مدل به گلس حرارتی نیز معروف است یکی از ویژگیهای منحصر به فرد این مدل ضد بازتاب بودن نور است اگر تجربه استفاده از گلس های معمولی را داشته باشید قطعا بازتاب نور در صفحه نمایش برایتان بسیار آزاردهنده است ولی گلسهای TG کاملا ضد بازتاب هستند و در شرایطی که زیر نور شدید آفتاب یا مهتابی باشید انعکاس خاصی در صفحه نمایش به وجود نخواهد آمد همچنین باید بدانید که این گلسها شیشه ای هستند و به همین دلیل مقاومت بسیار بیشتری نسبت به مدل PET دارند.
در ساختار این محافظ های صفحه نمایش از یک لیه چربی گیر استفاده شده است تا در حین استفاده اثر انگشت شما برروی صفحه نمایش باقی نماند این مدل با توجه به کیفیت بالی خود، قیمت نسبتا بالتری دارند در بازار لوازم جانبی تبلت این گلسهای شیشه ای به دلیل سطح کیفی بسیار بالی مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته اند.

TPU

در آخر باید به گلسهای TPU اشاره کنیم میتوان گفت این مدل حد وسطی بین دو مدل قبلی است در کل خیلی نمیتوانید از بابت ضربه گیر بودن خیلی روی آن حساب کنید ولی نسبت به مدل PET نفوذ ناپذیری بیشتری در برابرگرد و غبار چربی و خط و خش دارد به طور کلی سه مدل اصلی گلس تبلت به شما معرفی شد و میتوانید بسته به سطح نیاز خود هر یک از آنها را تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

استند

استند نیز یکی دیگر از لوازم جانبی تبلت است که کارایی بسیار زیادی دارد در واقع استندها برای نگه داشتن تبلت در حالت خاصی طراحی شده اند و میتوانید از طریق آنها تبلت را در حالت مورد نظر خود ثابت نگه دارید استندها به عنوان یک پایه ثابت برای تبلت ها در نظر گرفته میشوند که با قرار دادن دستگاه بر روی آنها و تنظیم میزان شیب بهتر میتوانید از تبلت استفاده کنید.
در شرایطی که میخواهید از طریق تبلت خود فیلم تماشا کنید و یا کتابی را مطالعه کنید نیازی نیست تا تبلت را در دستتان نگه دارید. در نتیجه بدون صرف انرژی و سختی در حین استفاده میتوانید از طریق استند تبلت را به صورت ثابت بر روی سطحی قرار دهید و از آن استفاده کنید  البته باید در نظر داشته باشید که استندها مدلهای مختلفی دارند. بعضی از آنها برای قرارگیری تبلت درصد خاصی طراحی شده اند و برخی دیگر از آنها دارای یک پایه بلند هستند و با استفاده از آنها میتوانید تبلت را در ارتفاع بیشتری ثابت نگه دارید.

کیبورد مخصوص فروش لوازم جانبی تبلت

در بین لوازم جانبی تبلت  کیبوردها نیز محبوبیت بسیار زیادی دارند اگر چه شما میتوانید با استفاده از صفحه نمایش لمسی متون مورد نظر خود را تایپ کنید ولی کیبوردها کار را برای شما بسیار آسانتر میکنند در واقع این کیبوردها به گونه  ای استاندارد و طبق دکمه های یک کیبورد لپ تاپ طراحی میشوند و از طریق پورت مخصوص یا بلوتوث میتوانید آن را به تبلت متصل کنید. به وسیله کیبورد، تبلت شما به یک مینی لپتاپ تبدیل میشود و توانید تمام فعالیتهایی که با لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی خود انجام میدهید را با تبلت نیز انجام دهید.
اگر کیبورد تبلت بلوتوثی باشد، باید قبل از استفاده آن را شارژ کنید و اگر پورتی باشد نیاز به شارژ ندارد و میتوانید در هر شرایطی آن را به دستگاه متصل کنید. کیبوردها نیز در سایزهای مختلفی تولید میشوند و میتوانید بر حسب سطح نیاز خود سایز مناسبی را تهیه کنید. از برترین برندهای تولیدکننده کیبورد تبلت میتوانیم به مایکروسافت، لنوو، سامسونگ و اپل اشاره کنیم.

قلم لمسی

این قلمها ظاهری شبیه به خودکار دارند و میتوانید از طریق آنها دقیق تر فعالیتهای خود را انجام دهید در انجام برخی فعالیتها مانند تایپ کردن طراحی گرافیکی و آموزش، قلمهای لمسی کاربرد بسیار زیادی دارند این قلمها بیشت مخصوص افرادی هستند که در زمینه طراحیهای گرافیکی فعالیت دارند البته در بین لوازم جانبی تبلت مدل دیگری به نام قلمهای نوری وجود دارد که مخصوص طراحیهای گرافیکی با تبلت تولید شده اند و از طریق آنها میتوانید به فعالیتهایی از قبیل معماری، نقشه کشی و نقاشی دیجیتال بپردازید.
قلمهای لمسی در دو سبک اکتیو و پسیو تولید میشوند  قلمهای پسیو تجهیزات الکترونیکی خاصی ندارند و شکل یک خودکار معمولی هستند این قلمها برای نوشتن و طراحیهای عادی مورد استفاده قرار میگیرند این مدل به دلیل ساختار معمولی خود قیمت نسبتا پایینی دارند.
قلمهای اکتیو نیز ظاهری شبیه به یک خودکار معمولی داشته و مجهز به حافظه داخلی هستند قلمهای اکتیو به واسطه
تجهیزات الکترونیکی خود دارای قابلیت تنظیم فشار و ذخیره داده هستند درنتیجه آپشنهای بیشتری داشته و قیمت نسبتا
بالاتری دارند
در هنگام خرید قلمهای لمسی باید به مواردی مانند بلوتوث، وزن و سایز توجه داشته باشید.

کیت تمیزکننده

کیت های تمیزکننده نیز یکی دیگر از لوازم جانبی تبلت میباشند که از طریق آنها میتوانید صفحه ال سی دی و بدنه دستگاه خود را تمیز کنید به علت ساختار حساس گجت های هوشمند، نباید آنها را با الکل و آب تمیز کنید زیرا ممکن است این مواد به داخل دستگاه نفوذ کنند و با تأثیر بر روی بخشهای سخت افزاری باعث وارد شدن آسیب جدی به دستگاه شوند. کیت تمیزکننده شامل یک اسپری مخصوص و یک عدد دستمال نانو هست.
اسپری پاک کننده فاقد الکل و مواد سمی بوده و باعث آسیب رسیدن به دستگاه نمیشود همچنین دستمال نانو نسبت دستمال های پارچهای و کاغذی عملکرد بسیار مناسب تری در پاک کردن آلودگی های موجود بر روی سطوح دستگاه دارد.

کارت حافظه(رم)

کارت حافظه یا رم نیز یکی از اصلیترین لوازم جانبی تبلت میباشد که اکثر افراد به آن نیاز دارند رمها در واقع حافظه های خارجی در حجمه ای مختلفی هستند که از طریق آنها میتوانید حافظه اصلی دستگاه خود را چند برابر کنید اگر بازیها و نرم افزارهای بسیار زیادی بر روی تبلت شما نصب شده باشند به احتمال زیاد با کمبود فضا رو به رو میشوید. همچنین باید بدانید که کمبود فضا باعث کندی و هنگ دستگاه نیز میشود در نتیجه بهترین گزینه استفاده از یک رم است.
یکی از ویژگیهای بسیار مهم رمها قابلیت ذخیره سیار اطلاعات است یعنی شما میتوانید فایلهای ویدئویی، صوتی و تصویری خود در فرمتهای مختلف را بر روی رم دستگاه ذخیره کنید و در صورت نیاز به استفاده آنها بر روی دستگاههای دیگر آن را انتقال دهید. همچنین اگر به خاطر ویروسی شدن نیاز به فرمت تمام اطلاعات دستگاه داشته باشید اطلاعات شما در آن را باقی خواهد ماند. رمها معمول در ظرفیتهای ۳۲ ،۱۶ ،۸و گیگابایت تولید میشوند که بر حسب نیاز خود میتوانید هر میزان حافظه داخلی را تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

باتری

اگرچه باتریها یکی از سخت افزارهای اصلی تبلتها هستند ولی جالب است بدانید که باتری هم در دسته لوازم جانبی تبلت قرار میگیرند. باتریها به دلیل استفادههای نادرست، استفادههای بیش از حد و عدم شارژ کافی همیشه در معرض آسیب دیدگی قرار دارند معمول باتریهای تبلت عمر مفید و مشخصی دارند و در صورتی که این عمر تمام شود با اختلالتی مانند کمبود شارژ و تخلیه ناگهانی شارژ روبرو خواهید شد. در چنین شرایطی شما باید باتری تبلت خود را تعویض کنید.
تعویض باتری کار سادهای نیست و اغلب نمیتوانید خودتان آن را انجام دهید همچنین هر باتری برای هر تبلتی مناسب نیست و دقیقا باید مطابق با مدل و برند تبلت تعویض شود تا اختلالی در عملکرد دستگاه به وجود نیاید. معمول باتریهای تبلت در ظرفیتهای ۳۰۰۰تا ۱۶۰۰میلی آمپر و ولتاژ ۳تا ۴تولید و عرضه میشوند. هرچه میزان ظرفیت و ولتاژ بیشتر باشد به نسبت باتری مدت زمان طولانی تری شارژ را درون خود نگه میدارد در نتیجه اگر قصد خرید یک باتری جدید را برای تبلت خود دارید حتما به میزان ظرفیت و ولتاژ و همچنین تطابق آن با برند و مدل تبلت خود توجه ویژهای داشته باشید.

خرید لوازم جانبی تبلت

در این مقاله به طور کلی شما را با انواع لوازم جانبی تبلت و کارایی آنها آشنا کردیم در صورتی که قصد خرید هر یک از این لوازم جانبی موبایل یا تبلت را دارید میتوانید به فروشگاه استپ موبایل مراجعه کرده و با بررسی و مقایسه اطلاعات مدلهای مختلف، هر یک از آنها را به صورت اورجینال و با مناسبترین قیمت خریداری کنید.

استپ موبایل با داشتن 4 شعبه فیزیکی و یک شعبه آنلاین و با 15 سال سابقه در زمینه فروش لوازم جانبی و داشتن مجوز های مورد تایید وزارت صنعت و معدن توانسته تجربه خوبی رو چه در فروش فیزیکی چه در فروش آنلاین برای کاربران فراهم کند.

محصولات بصورت هفتگی به لحاظ قیمتی بررسی می شوند و بروز می باشند.قیمت پایین به دلیل اعتقاد به “سود کمتر،فروش بیشتر” و “حذف واسطه” هاست.

کاربرانی که رمز دوم (رمز پویا) ندارن میتونن برا ثبت سفارش به کارشناس فروش پیام بدن یا با فروشگاه تماس بگیرند تا شماره کارت رو دریافت کنن.بعداز واریزی و ارسال فیش سفارش شما ثبت می شود.

ملاک خرید شما عنوان درج شده در محصول میباشد(به مدل نوشته شده در عنوان دقت شود). درصورت مغایرت در توضیحات یا عکس میتوانید با فروشگاه در میان بگذارید.

برای آگاهی از شرایط گارانتی و روند مرجوعی میتوانید وارد این لینک شوید.

متنوع ترین روش های ارسال رو ما برای شما ایجاد کرده ایم. پست، تیپاکس، پیک تهران و البرز و تحویل حضوری در فروشگاه.

زمان ارسال پست و تیپاکس بصورت میانگین 2 الی 5 روز کاری میباشد. پیک نیز یک روزه می باشد.

بله، شما میتوانید در ساعات کاری فروشگاه (قسمت فروش آنلاین) مراجعه و اقدام به دریافت سفارش خود کنید. برای معطلی کمتر سفارش خود را در سایت ثبت کنید و با فروشگاه هماهنگ کنید.تماس با ما

11 نظر در “فروش لوازم جانبی تبلت – دنیای جانبی | 10 عدد لوازم جانبی تبلت

  1. سپهر گفت:

    سلام باتری اورجینال سامسونگ هم دارید؟

  2. بهرامی گفت:

    بین انواع گلس کدوم محکم تره؟

  3. جمالی گفت:

    کارت حافظه ۳۲ گیگ موجوده؟

  4. فرهادی گفت:

    کیف تبلت با کیفیت خیلی بالا هم دارید؟

  5. شیدا گفت:

    عالی بود مرسی

  6. شاهدی گفت:

    از این قلمای لمسی هم دارید ؟

  7. تیموری گفت:

    باتری اورجینال شیاومی هم دارید؟

  8. رویا گفت:

    بین گلسا کدوم محکمتره؟

  9. سمیه ظهوری گفت:

    من مشتری مغازتون هستم خیلی قیمتاتون خوبه

  10. سارینا گفت:

    باتری ایفونم موجوده؟

  11. ژیلا گفت:

    اجناستون خیلی باکیفیت هست مرسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه

دسترسی سریع

برای اطلاع از جدیدترین تخفیف ها، در شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید.

فاو آیکن استپ موبایل

استپ موبایل، مقصد نهایی شما برای تمام نیازهای لوازم جانبی موبایل و تبلت در ایران.

با بیش از 15 سال تجربه، ما مفتخریم که یکی از بزرگترین فروشگاه های تخصصی لوازم جانبی هستیم. فرقی نمی کند مدل گوشی شما آیفون یا اندروید باشد، استپ موبایل کلیه لوازم جانبی مورد نیاز شما برای موبایل، تبلت یا حتی ساعت هوشمند را فراهم می کند. دفتر مرکزی : تهران، شهرقدس، میدان آزادی(سرقنات)، ابتدای بلوار امام خمینی، روبروی کوچه وفا، پاساژ احمدیان پلاک 206  شماره های تماس : 02191308072

 

anjoman
لوگوی اینماد سایت استپ موبایل
logo-samandehi
فاو آیکن استپ موبایل

استپ موبایل، مقصد نهایی شما برای تمام نیازهای لوازم جانبی موبایل و تبلت در ایران.

با بیش از 15 سال تجربه، ما مفتخریم که یکی از بزرگترین فروشگاه های تخصصی لوازم جانبی هستیم. فرقی نمی کند مدل گوشی شما آیفون یا اندروید باشد، استپ موبایل کلیه لوازم جانبی مورد نیاز شما برای موبایل، تبلت یا حتی ساعت هوشمند را فراهم می کند. دفتر مرکزی : تهران، شهرقدس، میدان آزادی(سرقنات)، ابتدای بلوار امام خمینی، روبروی کوچه وفا، پاساژ احمدیان پلاک 206  شماره های تماس : 02191308072

 

anjoman
لوگوی اینماد سایت استپ موبایل
logo-samandehi
دسترسی سریع

برای اطلاع از جدیدترین تخفیف ها، در شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید.

فاو آیکن استپ موبایل

استپ موبایل، مقصد نهایی شما برای تمام نیازهای لوازم جانبی موبایل و تبلت در ایران.

با بیش از 15 سال تجربه، ما مفتخریم که یکی از بزرگترین فروشگاه های تخصصی لوازم جانبی هستیم. فرقی نمی کند مدل گوشی شما آیفون یا اندروید باشد، استپ موبایل کلیه لوازم جانبی مورد نیاز شما برای موبایل، تبلت یا حتی ساعت هوشمند را فراهم می کند. دفتر مرکزی : تهران، شهرقدس، میدان آزادی(سرقنات)، ابتدای بلوار امام خمینی، روبروی کوچه وفا، پاساژ احمدیان پلاک 206  شماره های تماس : 02191308072

 

anjoman
لوگوی اینماد سایت استپ موبایل
logo-samandehi
خانه
وبلاگ
0 مورد سبد خرید