لیست مدل های لوازم جانبی گوشی سامسونگ

برای مشاهده لوازم جانبی گوشی سامسونگ خود روی مدل آن کلیک کنید.

لیست مدل های لوازم جانبی گوشی سامسونگ

قاب و گلس:

گوشی هم مانند انسان لباس و ابزار هایی برای محافظت از خود دارد که لباس آن همان قاب گوشی شما و ابزار محافظ هم گلس برای گوشی شما و از اونجایی که گوشی قیمت کمی ندارد حتما باید اقدام به خرید لوازم جانبی کنید چون فکر کنید گوشی که تازه خریداری کردید وقتی بدون قاب و گلس استفاده میکنید و در هفته اول صفحه نمایش گوشی شما پر از خط و خش میشود و بر فرض مثال موقع خارج کردن گوشی خود از جیبتان از دست شما لیز بخورد و با زمین برخود کند و قاب یا گلسی برای محافظ نداشته باشد بدونه شک بدنه یا صفحه نمایش اسیب جدی وارد میشود و هزینه زیادی بر روی دست شما میگذارد پس چه بسا بهتر اس که موارد مورد نیاز گوشی خود را همان اول تهیه کنید که ضرر سنگینی به شما وارد نشود.

انواع گلس گوشی

گلس گوشی انواع مختلفی دارد:

  • گلس یا محافظ صفحه نانو: نانو گلس از جنس پلیمر است و حین ضربه تکه تکه نمی‌شود. به راحتی روی صفحه نصب می‌شود. ضخامت کمی دارد و تاثیری روی شفافیت و وضوح صفحه ندارد. به آن گلس نشکن نانو هم می‌گویند.
  • گلس شیشه ای: این گلس از جنس شیشه است. به همین دلیل ضخامت بسیار کمتر و وضوح بسیار بالاتری دارد. اکثر گلس‌های موجود در بازار Tempered Glass یا شیشه حرارت دیده هستند. کمی هم منعطفند و در اثر فشار نمی‌شکنند.
  • گلس پلاستیکی: این نوع گلس شفافیت کمتری دارد. کدرتر است. روی وضوح صفحه تاثیر منفی دارند. از جنس پلاستیک هستند و مقاومت نسبتا بالایی دارند.
  • گلس ضدضربه: از TPU ساخته شده است. نوعی پلاستیک پلیمری با وضوح بالا که ضخامت نسبتا بیشتری هم دارند. می‌دانید که TPU به دلیل خاصیت ارتجاعی‌اش می‌تواند ضربه را به طور کامل دفع کند در نتیجه به آن قاب ضدضربه می‌گویند
  • گلس حریم خصوصی: این گلس هم به خوبی از صفحه محافظت می‌کند و هم به دلیل تغییر راستای انتشار نور اجاره نمی‌دهد افراد کناری شما در مکان‌های عمومی صفحه نمایش گوشی و اطلاعات شخصی‌تان را ببینند. احتمالا با این مشکل در مترو و اتوبوس زیاد مواجه شده‌اید. راه‌حل آن استفاده از Glass Privacy است.

گلس‌ها قابلیت‌ها و امکانات جانبی هم دارند. برخی قابلیت Anti-Reflex دارند. یعنی نور و اشعه‌های مزاحم از سطح گوشی به چشم شما بازتاب داده نمی‌شوند. برخی فیلتر UV دارند و شدت نور فرابنفش را کاهش می‌دهند تا آسیب کمتری به چشم برسد. معمولا ضدچربی و ضد لکه هستند و اثر انگشت یا ذرات و لکه‌ها روی صفحه باقی نمی‌ماند.برای محافظت از لنز دوربین گوشی‌تان هم می‌توانید از گلس لنز دوربین استفاده کنید. یک گلس نازک و با وضوح 100 درصد که اجازه نمی‌دهد هیچ خط و خشی روی لنز دوربین بیفتد و همیشه تمیز و بدون لک می‌ماند. البته محافظ لنز دوربین ممکن است در درازمدت وضوحش را از دست بدهد و بهتر است هر از چند گاهی یک محافظ جدید روی دوربین نصب کنید. برای اطلاعات بیشتر راهنمای خرید گلس گوشی را بخوانید.

چه نوع قاب‌هایی داریم؟

  • قاب ژله ای: قابی نرم و منعطف از جنس TPU. پلیمری است و به دلیل خاصیت ارتجاعی و انعطاف بالایی که دارد آنتی‌شوک است. یعنی ضربه را به خوبی دفع می‌کند. طرح‌های مختلفی دارند. قاب ژله ای شفاف بیشتر از بقیه استفاده می‌شود. نوع نیمه‌شفاف و رنگی آن هم وجود دارد. طرح اکلیلی قاب ژله ای هم جذابیت‌های خاص خودش را دارد. امنیت نسبتا خوبی هم دارند. هر چند به پای قاب ضدضربه و GKK نمی‌رسند. قاب ژله ای شفاف به مرور زمان زرد می‌شود. می‌توانید اینجا دلیل زرد شدن قاب ژله ای را بخوانید.)
  • قاب سیلیکونی: قابی با طراحی جذاب و خوش‌دست. از جنس سیلیکون است و قابلیت ضدتعریق دارد. یعنی حین کار کردن با گوشی خبری از عرق کردن دست نیست. نرم و لطیف است و کار کردن با آن لذت‌بخش است. رنگ‌های کمیاب و حتی نایاب دارد. از نارنجی و سبز گرفته تا گل‌بهی و فسفری و هر رنگ دیگری که دوست دارید.
  • قاب ضدضربه: از جنس پلی‌کربنات است. در دسته‌ی قاب‌های سخت قرار می‌گیرد. در لبه‌ها و قسمت‌های حساس که بیشتر در معرض خطرند از TPU استفاده شده است تا جلوی ضربات را بگیرد. طراحی خاص و فانتزی هم دارند. امنیت آن‌ها تقریبا از هر قابی بیشتر است.
  • قاب 360 درجه GKK: این قاب از سه تکه پلی‌کربناتی تشکیل شده است. این سه تکه روی هم سوار می‌شوند و گوشی را از تمام زوایا پوشش می‌دهند. لبه‌ها، کنار دکمه‌های جلویی گوشی و قسمت بالایی را به خوبی پوشش می‌دهند. بدنه در امنیت کامل قرار می‌گیرد. این قاب‌ها با گلس سازگار نیستند. یعنی از گلس و قاب 360 درجه نمی‌توانید به صورت همزمان استفاده کنید. پس بهتر است از این قاب روی گوشی‌هایی استفاده کنید که Corning Gorilla Glass دارند.
  • کاور کتابی: این کاورها یک پوشش جانبی دارند که مثل صفحه‌ی کتاب روی صفحه نمایش قرار می‌گیرند و تا حد زیادی از آسیب دیدن صفحه نمایش هم جلوگیری می‌کند.

قیمت کمتری هم دارند که البته به جنس آن هم بستگی دارد.

  • کاور چرمی: از چرم ساخته شده است. در هر دو مدل چرم طبیعی و مصنوعی وجود دارند. کاور چرم طبیعی بسیار جذاب است. امنیت بسیار بالایی هم دارد. چرم مصنوعی هم قیمت کمتری دارد اما جذابیت‌های خاص خودش را دارد. معمولا چرم طبیعی مشکلی با خیس شدن ندارد. اما چرم مصنوعی با گذشت زمان دچار رنگ‌رفتگی می‌شود.

شارژر و کابل:

با لوازم اولیه واجب اشنا شدین که  به سلامت ماندن گوشی شما کمک میکند حالا در درجه دوم باید یک شارژر برای تلفن همراه خود تهیه کنیدچون کمپانی های تولید کننده  گوشی مانند اپل.سامسونگ.شیائومی تصمیم گرفته اند که همراه گوشی هایی که عرضه میکنند که شارژر قرار نمیدهند و خوب شما برای استفاده از گوشی خود مسلما نیاز دارید که ان را شارژر کنید پس خرید یک شارژر ضروری است و خوب شما برای تهیه شارژر باید بسیار دقت کنید که شارژر مناسبی تهیه کنید چون اگه شارژری که تهیه میکنید مناسب برای گوشی شما نباشد باعث میشود به قلب گوشی شما یعنی باتری آن اسیب وارد شود پس حتما در خرید شارژر دقت کنید و همچنین شارژر ها سه دسته اند شارژر های اصلی،شرکتی،کپی که شارژر های اصلی همان هایی است که کمپانی عرضه کننده برای گوشی مورد نظر به بازار عرضه کرده اس و شارژر شرکتی که شرکت های ثانویه شارژر هایی عالی با قابلیت های جالب با قیمت مناسب به بازار عرضه میکنند و در آخر شارژر کپی که ظاهری مشابه اصلی دارند ولی کیفیت مرغوبی ندارد و درست عمل نمیکنند. پس از تهیه شارژر شما یک کابل لازم دارید که به بتوانید گوشی خود را به شارژر متصل کنید و در اکثر اوقات وقتی گوشی که تهیه میکنید کابل به همراه خودش دارد اما ممکن به هر دلیلی نیاز داشته باشید کابل تهیه کنید که کابل ها به سه دسته اصلی شرکتی و کپی وجود دارند که دقیقا مانند شارژر ها  اصلی همان هایی است که کمپانی عرضه کننده برای گوشی مورد نظر به بازار عرضه کرده اس و شارژر شرکتی که شرکت های ثانویه کابل هایی عالی با کیفیتی بهتر با قیمت مناسب به بازار عرضه میکنند و کابل های کپی که ظاهری مشابه اصلی دارند ولی کیفیت مرغوبی ندارد و برق را خوب منتقل نمیکنند.

و بعد از تهیه لوازم ضروری ابزار هایی برای استفاده راحت از تلفن همراه شما وجود دارند:

⁃ هنذفری

⁃ ایرپاد ها

⁃ ساعت هوشمند

⁃ پاور بانک

باتری:

باتری گوشی قلب تپنده گوشی است و یک عمر مفیدی دارد که بستگی به نوع استفاده شما کم یا زیاد میشود ولی وقتی عمر باتری گوشی شما تمام شد جای نگرانی نیست و شما میتوانید با تعویض باتری گوشی خود عمری مجدد به گوشی دلبند خودتان بدهید و البته از فروشگاه های معتبر باید باتری تهیه کنید زیرا اگه باتری گوشی شما اصلی نباشد باعث آسیب جدی برای دیگر اجزای گوشی شما میشود و ما در فروشگاه استپ موبایل باتری ها موجود در فروشکاه که تمام مدل های گوشی را در بر میگرد را با ضمانت قرار دادیم که این اطمیان خاطر به شما داده شود که خریدی با خیال راحت داشته باشید. در فروشگاه استپ موبایل تمامی لوازم جانبی موبایل سامسونگ موجود است .

به طور کلی لیست لوازم جانبی موبایل شامل موارد زیر است:

  • قاب (با نام کاور و گارد هم شناخته می‌شود)
  • گلس محافظ صفحه نمایش
  • کیف
  • کیف هوشمند
  • گلس محافظ لنز دوربین
  • شارژر (آداپتور و کابل)
  • پاوربانک
  • هندزفری و هدفون
  • باتری
  • کارت حافظه
  • اسپیکر بلوتوثی
  • کابل OTG
  • کابل AUX
  • فلش(USB)و رم(حافظه جانبی):بعضی از افراد که تلفن همراه اندرویدی دارند میتوانند با خرید رم حافظه خود را ارتقا دهند

تمامی لوازم جانبی موبایل سامسونگ به سه صورت شرکتی و اصلی و همچنین های کپی را در سایت استپ موبایل موجود هست که شما میتوانید بر اساس نیاز خود یا با مشاورین ما از طریق واتساپ یا شماره تماس ارتباط بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید و خریدی مطمعن داشته باشید.یا میتوانید وارد بخش  لوازم جانبی موبایل سامسونگ بشوید که تمام سری های سامسونگ به صورت بخش بندی وجود دارند میتوانید گوشی خود را پیدا کنید و محصولات مرتبط با گوشی خود را مشاهده کنید و لوازم مورد نیاز را خریداری کنید.

یا میتوانید در قسمت سرچ بالای صفحه اسم گوشی خود را وارد کنید و وارد صفحه محصولات مناسب گوشی خودتان شوید.و همچنین لوازم جانبی موبایل سامسونگ برای تمامی مدل های جدید و اکثر مدل های قدیمی در فروشگاه استپ موبایل موجود است