لوازم جانبی ساعت های هوشمند سامسونگ

برای مشاهده لوازم جانبی ساعت هوشمند خود روی مدل آن کلیک کنید.

لوازم جانبی ساعت هوشمند سامسونگ

اسمارت واچ‌ها انواع مختلفی با کارایی متنوع و جذاب در اختیار مردم قرار می‌دهند. این ساعت‌های هوشمند، امکانات زیادی را برای عموم فراهم کرده اند تا بتوانند برخی از فعالیت‌های روزمره خود که در فضای دیجیتالی انجام می‌دهند را، بدون نیاز به استفاده از موبایل انجام دهند. امکان پخش موزیک، برقراری و دریافت تماس و پیامک، کنترل سلامت و… از جمله مزایای ساعت های هوشمند هستند. همچنین این اسمارت واچ‌ها قابلیت این را دارند تا بتوانیم لوازم جانبی و اکسسوری‌های مختلفی را جایگزین لوازم اصلی این ساعت ها کنیم. در اینجا به بررسی لوازم جانبی ساعت هوشمند سامسونگ یا همان سامسونگ واچ می‌پردازیم و تمامی این لوازم را باهم بررسی می‌کنیم.

علت استفاده از لوازم جانبی ساعت هوشمند

اسمارت واچ‌ها در طول روز و به دلایل مختلفی بر روی مچ دستان ما قرار دارند و از آنجایی که عمده فعالیت ما با دستانمان است، ممکن است ساعت هوشمند ما در معرض خطراتی مثل ضربه، خط و خش، لک و آسیب دیدگی قرار بگیرد. بنابراین لزوم استفاده از لوازم جانبی برای ساعت های هوشمند به چشم می‌خورد.از آنجایی که اکسسوری‌ها و لوازم جانبی ساعت هوشمند سامسونگ از تنوع بالا، کیفیت و جذابیت خاصی برخوردارند، نیاز به آن‌ها بیش از قبل حس می‌شود. گاهی اوقات ممکن است که اسمارت واچی که می‌خرید، از لحاظ ظاهری شما را قانع نکند و به همین دلیل اکسسوری ساعت های هوشمند برای تجربه کاربر طراحی و تولید شدند.

امکانات ساعت هوشمند سامسونگ

برندهای مختلفی اسمارت واچ‌ها را به بازار عرضه می‌کنند و همین رقابت بین آن‌ها باعث شده تا اسمارت واچ دست به تغییرات و ایجاد امکاناتی جدید به ساعت‌های خود بزنند. ساعت های هوشمند سامسونگ یکی از معتبرترین و بهترین اسمارت واچ های موجود در بازار را تولید می‌کنند که در ادامه با انواع لوازم جانبی ساعت های هوشمند سامسونگ آشنا خواهیم شد.

لوازم جانبی ساعت هوشمند سامسونگ 

لوازم جانبی ساعت هوشمند سامسونگ، انواع مختلفی دارند که هرکدام از آنها با توجه به نیاز کاربر طراحی و تولید شده‌اند. همچنین این لوازم جانبی و اکسسوری ها به دلیل نیاز کاربران و لزوم استفاده از برخی لوازم جانبی برای ساعت هوشمند ساخته شده است. برخی از این اکسسوری های پرکاربرد عبارت اند از:

  • بند ساعت هوشمند سامسونگ واچ
  • قاب ساعت هوشمند سامسونگ واچ
  • محافظ صفحه نمایش سامسونگ واچ
  • استند ساعت هوشمند سامسونگ واچ

بند ساعت هوشمند سامسونگ 

بند ساعت هوشمند سامسونگ برای تغییر ظاهر ساعت طراحی شده است. به طور کلی بند ساعت‌های هوشمند سامسونگ این قابلیت را دارند که بتوان آن ها را تعمیر یا تعویض کرد. بند های ساعت سامسونگ واچ، در انواع مختلف فلزی، سیلیکونی و یا چرمی ساخته شده است که هرکدام از این موارد امکانات خاصی به ما می‌دهد و ویژگی های خاص خودش را دارد.

به عنوان مثال اگر طرفدار تیپ و استایل ساده و شیک هستید و تمایل دارید که از اسمارت واچ خود در اماکن و مراسم رسمی استفاده کنید، بند ساعت چرمی بسیار مناسب شما است. یا اگر اهل ورزش هستید و در دسته ورزشکاران قرار دارید، پیشنهاد می‌کنیم از بند ساعت سیلیکونی استفاده کنید. این نوع بند به نوعی اسپرت می‌باشد و مناسب سلیقه شماست. همانطور که گفتیم اسمارت واچ ها این قابلیت را دارند که بتوانیم بند آن ها را تعویض کنیم. فروشگاه اینترنتی استپ موبایل به طور تخصصی مرکز فروش و عرضه لوازم جانبی اسمارت واچ ها می‌باشد و شما عزیزان می‌توانید با توجه به تنوع بالای محصولات، به سلیقه خودتان بند ساعت سامسونگ واچ را انتخاب و خریداری کنید.

قاب ساعت هوشمند سامسونگ 

ساعت های هوشمند از آنجایی که در طول روزمره و بطور مداوم بر روی مچ دست ما قرار دارد، ممکن است تا به طور ناخواسته در معرض ضربه، خط و خش قرار بگیرد. قاب ساعت هوشمند سامسونگ یکی از راه‌های محافطت از ساعت هوشمند می‌باشد و از لوازم جانبی پرکاربرد برای ساعت هوشمند سامسونگ به حساب می‌آید. قاب های ساعت هوشمند سامسونگ با توجه به جنس، طراحی و ویژگی های مختلفی تولید می‌شوند.

جنس عمده قاب‌های سامسونگ واچ از فلز، پلاستیک و یا سیلیکون می‌باشد که بطور کلی هرکدام از این‌ها ویژگی های زیر را دارند:

  • قاب فلزی سامسونگ واچ

قاب فلزی سامسونگ واچ به نسبت بقیه مقاومت بیشتری دارد و در برابر ضربه و آسیب دیدگی مقاومت بیشتری دارد. اما چون از جنس فلز می‌باشد، سنگین تر از سایر کاور ها است.

  • قاب سیلیکونی

قاب سیلیکونی به نسبت سایر کاور ها، نرم تر و انعطاف پذیری بیشتری دارد و همین ویژگی باعث شده تا بسیاری از کاربران قاب سیلیکونی را برای ساعت هوشمند خود انتخاب کنند.

  • قاب پلاستیکی

این قاب ها قیمت پایین تری دارند و اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که هزینه برای شما مهم است، پیشنهاد ما به شما قاب پلاستیکی برای ساعت هوشمند است. البته قاب های پلاستیکی نیز در برابر خط و خش مقاوم هستند و ارزان بودن آن به معنای کم کیفیت بودن آن نیست.طراحی قاب های سامسونگ واچ در انواع ساده، اسپرت و یا قاب های فانتزی در بازار موجود هستند و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود، یکی از این مدل ها را انتخاب کنید.یکی از مهم ترین نکاتی که باید هنگام خرید قاب ساعت هوشمند سامسونگ توجه داشته باشید، سازگاری قاب مد نظر با مدل اسمارت واچ شما است. زیرا برخی از قاب‌ها به تمامی اسمارت واچ نمی‌خورد و سازگاری ندارد.

محافظ صفحه ساعت هوشمند سامسونگ 

یکی دیگر از پرکاربرد ترین و ضروری ترین لوازم جانبی ساعت هوشمند سامسونگ، محافظ صفحه نمایش یا همان گلس صفحه نمایش است. صفحه نمایش هر اسمارت واچ، یکی از حساس‌ ترین قسمت های آن است که باید به خوبی از آن در برابر ضربه و خط و خش مراقبت شود. به همین دلیل داشتنِ گلس ساعت هوشمند سامسونگ از واجبات است.جنس این محافظ ها از انواع مختلفی تشکیل می‌شود. این گلس ها عمدتا از جنس شیشه، پلاستیک و یا نانو ساخته می‌شوند. در ادامه به بررسی مختصر هرکدام از این موارد خواهیم پرداخت:

  • محافظ صفحه نمایش شیشه‌ای

این نوع محافظ در قیاس با سایر محافظ‌ها، مقاوم تر است و در برابر ضربه، خط و خش، لکه، گرد و غبار به خوبی جلوگیری می‌کند.

  • محافظ صفحه نمایش پلاستیکی

این نوع محافظ به نسبت سایر گلس ها ارزان تر است و ممکن است مانند سایر گلس‌ها مقاوم نباشد اما در هرصورت در برابر گرد و غبار و ضربه تا حدود زیادی جلوگیری می‌کند. اما اگر قیمت تمام شده برایتان مهم است و قصد ندارید تا هزینه کنید، این گلس مناسب شماست.

  • محافظ صفحه نمایش نانو

این نوع محافظ از جدیدترین و بهترین گلس‌ها به حساب می‌آید. محافظ صفحه نمایش نانو نسبت به محافظ شیشه‌ای سبک تر است و ضخامت کمتری دارد، اما در برابر گرد و غبار، ضربه و لک و خش بسیار مقاوم است.

باتری ساعت هوشمند سامسونگ 

از لحاظ فنی و عملکرد ساعت هوشمند، باتری یکی از مهم‌ترین اجزای تشکیل دهنده ساعت هوشمند است و کیفیت باتری ساعت، مستقیما در عملکرد آن تأثیر گذار است. باتری های ساعت هوشمند سامسونگ معمولا از دو نوع لیتیوم-یونی و لیتیوم پلیمری تشکیل شده اند.

  • باتری لیتیوم یونی

باتری های لیتیوم یونی از طول عمر بالایی برخوردارند و به همین دلیل باعث افزایش طول عمر ساعت نیز می‌شوند.

  • باتری لیتیوم- پلیمری

این باتری ها ضخامت و وزن کمتری نسبت به لیتیوم یونی دارند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم تا حتی‌الامکان از باتری های لیتیوم یونی استفاده کنید تا سلامت اسمارت واچ شما به خطر نیفتد.

نکات مراقبت از سامسونگ ساعت هوشمند سامسونگ 

تا به اینجا با انواع لوازم جانبی ساعت هوشمند سامسونگ آشنا شدیم و جنس و انواع آن‌ها را شناختیم. اما نکات مراقبت از ساعت هوشمند نیز امری ضروری است که باید بدانید. اسمارت واچ ها از صفحه نمایش بسیار حساسی برخوردار هستند بنابراین سعی کنید نکات زیر را رعایت کنید:

  • با اینکه اکثر ساعت های هوشمند سامسونگ واچ ضد آب هستند و دارای گواهینماه IP هستند، اما توصیه می‌شود که از خیس شدن آن جلوگیری کنید.
  • ساعت را زیاد شارژ نکنید! این کار باعث کاهش طول عمر باتری و در نتیجه، اسمارت واچ می‌شود.
  • برخی از مشکلات نرم افزاری ساعت، با بروزرسانی حل می‌شود. پس سعی کنید اسمارت واچ خود را تا حد ممکن آپدیت کنید.
  • برای تمیز کردن صفحه نمایش از دستمال کاغذی استفاده نکنید و سعی کنید آن را با پارچه نرم و تمیز و بدون پرز پاک کنید. همچنین استفاده از الکل و مواد شیمیایی برای پاکسازی صفحه نمایش توصیه نمی‌شود
  • بند ساعت هوشمند خود را با پارچه تمیز و یا ترجیحا مرطوب استفاده کنید و از پاکسازی با الکل و سایر مواد شیمیایی خوددرای کنید.

خرید لوازم جانبی ساعت هوشمند سامسونگ 

ساعت های هوشمند سامسونگ یکی از پرطرفدارترین، بهترین و پرچمدار ترین برندهای تولید ساعت هوشمند می‌باشد که با گذشت سال ها توانسته با برندهای بزرگی چون اپل، شیائومی و…  رقابت کند. به همین دلیل نیاز به لوازم جانبی برای ساعت هوشمند سامسونگ کاملا حس می‌شود و این اکسسوری ها و لوازم، در بهبوذ کیفیت و عملکرد اسمارت واچ مؤثر است. جهت خرید لوازم جانبی ساعت هوشمند سامسونگ می‌توانید کیفیت و قیمت محصولات موجود در استپ موبایل را مشاهده کنید و سپس اقدام به خرید نمائید.

قیمت لوازم جانبی ساعت هوشمند سامسونگ 

 قیمت لوازم جانبی ساعت هوشمند سامسونگ با توجه به نوع اکسسوری کاملا متفاوت است و نمی‌توان عدد دقیقی را برای آن تعیین کرد. با مراجعه به دسته بندی محصولات موجود در سایت می‌توانید از قیمت لوازم جانبی سامسونگ واچ(لینک به دسته بندی مربوطه) مطلع شوید.