لوازم جانبی ساعت های هوشمند اپل

برای مشاهده لوازم جانبی ساعت هوشمند خود روی مدل آن کلیک کنید.

لوازم جانبی ساعت هوشمند اپل 

بدون شک، تابحال برند Apple به گوش همه ما خورده! و همه ما تا حدود بسیار زیادی با این برند مشهور، معتبر و پرقدرت آشنایی داریم و می‌دانیم که محصولات دیجیتالی این برند، از موبایل آیفون گرفته تا لپ‌تاپ و اسمارت واچ محبوبیت بسیاری نزد ایرانیان دارد. اما در اینجا قصد داریم تا شما را بطور کامل در خرید لوازم جانبی اپل واچ راهنمایی کنیم تا در خرید لوازم جانبی آن دچار سردرگمی نشوید. با استپ موبایل(لینک به صفحه اصلی) همراه باشید.

خرید بهترین اپل واچ

اپل واچ چیست؟ 

قبل از آنکه وارد راهنمایی خرید لوازم جانبی اپل واچ شویم، ابتدا باید یک آشنایی کامل با خود محصول داشته باشیم. ساعت هوشمند اپل یا همان اپل واچ، یکی از معتبر ترین برندهای ساعت هوشمند (اسمارت واچ) است که توسط کمپانی بزرگ Apple ساخته شده است. از مهم‌ترین کاربردهای آن می‌توان به ردیابی تناسب اندام و کنترل میزان سلامت شما و کنترل سایر دستگاه‌های هوشمند اشاره کرد.اپل واچ علاوه بر کیفیت بالا و کارایی که نسبت به سایر رقبای خود دارد، ظاهری زیبا و طراحی گرافیکی بهتری دارد و تجربه کاربر را به خوبی درک می‌کند.

لوازم جانبی ساعت هوشمند اپل 

اما لوازم جانبی ساعت هوشمند اپل، همانطور که از نامش پیداست، قطعات، محصولات و اکسسوری‌های مختلفی از ساعت هوشمند اپل واچ است. این لوازم جانبی برای بهبود عملکرد اپل واچ و یا تغییر ظاهر ساعت طراحی و ساخته شده اند. بعنوان مثال بند اپل واچ این قابلیت را دارد که بتوان آن را تعویض کرد و بند دیگری را جایگزین آن کرد. برخی از کاربران، بندهای رنگی و با تم‌های مختلف را می‌پسندند و ترجیح می‌دهند که از بند فابریک اپل واچ استفاده نکنند.

انواع لوازم جانبی ساعت هوشمند اپل 

همانطور که گفتیم، ساعت‌های هوشمند علاوه بر تنوع در برند، در لوازم جانبی نیز تنوع دارند که در ادامه به بررسی انواع لوازم جانبی ساعت هوشمند اپل که در میان کاربران پرتقاضاترین هستند، می‌پردازیم:

اپل واچ

بند اپل واچ 

پرتقاضاترین لوازم جانبی ساعت هوشمند اپل، بند آن است. بند اپل واچ در کیفیت فنی و عملکرد ساعت تأثیر نمی‌گذارد اما به دلیل اینکه در ظاهر اسمارت واچ نقش بسزایی دارد و به نوعی باعث شخصی سازی کردن ساعت هوشمند می‌شود، از این رو بسیاری از کاربران بند اپل واچ خود را تغییر می‌دهند. خوشبختانه این امکان برای اپل واچ نیز فراهم است و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود، بند ساعت خود را تغییر دهیدجنس بند اپل واچ معمولا چرمی، فلزی، پلاستیکی و یا سیلیکونی است که شما با توجه موقعیت و سلیقه خود می‌توانید انواع بندهای ساعت هوشمند اپل را در فروشگاه استپ موبایل مشاهده کنید و سپس اقدام به خرید کنید.

قاب اپل واچ 

قاب اپل واچ نیز معمولا بطور غیرمستقیم بر کیفیت عملکرد ساعت تأثیر می‌گذارد. به این صورت که اکثر قاب‌های اپل واچ، تمام صفحه هستند. یعنی کل ساعت هوشمند و دکمه ها را پوشش می‌دهند و تا حدود بسیار زیادی از ساعت در برابر ضربه محافظت می‌کند.

محافظ صفحه 

گلس اپل واچ یا همان محافظ صفحه از مهم‌ترین لوازم جانبی اپل واچ محسوب می‌شود. گلس اپل واچ، در برابر ضربه هایی که ممکن است به ساعت شما وارد شود مقاوم است و همچنین از خط و خش جلوگیری می‌کند. یکی دیگر از مزایای گلس ساعت هوشمند اپل این است که از لکه‌ها و خط و خش هایی که در استفاده روزمره شما رخ می‌دهد جلوگیری می‌کند و تنها مختص مقاومت در برابر ضربه‌های شدید نیست.

شارژر اپل واچ 

محصولات برنداپل علاوه بر مزایای فراوانی که دارند، معایبی هم دارند! تمامی دستگاه‌های هوشمند این برند، لوازم جانبی اختصاصی خودشان را دارند و شارژر اپل واچ نیز از این قائده مستثنی نیست. ساعت هوشمند اپل برای شارژ شدن، باید شارژر مخصوص خودش را داشته باشد و با شارژر سایر برندها این امکان برای شما فراهم نیست.اپل واچ های قدیمی (قبل از سری 7) تنها با 5 ولت شارژ می‌شدند اما از اپل واچ سری 7 به بعد با 20 ولت شارژ می‌شوند. پس در هنگام خرید شارژر اپل واچ، باید حتما مراقب این موضوع باشید.

چگونه شارژ فیک اپل واچ را تشخیص دهیم؟

شارژرهای اصل، روی آنها این متن نوشته شده است: Designed by Apple and Assembled in China پس در هنگام خرید باید این نکته را توجه داشته باشید.

نکته دیگری که وجود دارد این است که در شارژر های فیک اپل واچ معمولا دارای غلط املایی هستند پس باید مراقب این مورد باشید. و در آخر، نشان MFI بر روی بسته بندی شارژر اپل واچ وجود دارد و این نکته را هم باید در نظر داشته باشید.

کاربردهای لوازم جانبی اپل واچ

لوازم جانبی ساعت هوشمند اپل، قطعا بی‌دلیل ساخته نشده اند و شرکت‌ها و فروشگاه‌های بزرگ به دلایل زیر، این لوازم جانبی را عرضه می‌کنند:

  • تغییر ظاهر اپل واچ

لوازم جانبی می‌توانند ظاهر اسمارت واچ‌های شما را به کلی تغییر دهند. این تغییرات شامل تغییر رنگ و شکل ساعت شما می‌شود. مثلا برخی بندها و قاب های اسمارت واچ اپل ممکن است تم رنگی دخترانه و لطیف‌تری داشته باشند و یا برخی بندها رسمی‌تر و از جنس دیگری باشند.

  • بهبود عملکرد و کارایی

یکی دیگر از کاربردها و علت طراحی لوازم جانبی اپل واچ، بهبود عملکرد این ساعت‌ها است. مثلا قاب‌ها و گلس هایی برای محافظت از صفحه نمایش و جلوگیری از ضربه برای اپل واچ ساخته می‌شود که می‌تواند بطور غیرمستقیم عملکرد ساعت هوشمند اپل را بهینه‌تر کند.

  • شخصی سازی ساعت خود!

از مهم‌ترین دلایلی که لوازم جانبی برای ساعت هوشمند ساخته می‌شود، شخصی سازی و به نوعی اختصاصی کردن اپل واچ است. مثلا برخی از بندهای برای ورزش و شنا کردن مناسب‌تر هستند در صورتی که بندهای چرمی مناسب ورزش و فعالیت کردن نیستند. یا عده‌ای دوست دارند تا اسمارت واچ خود را با ظاهر سایر اسمارت واچ ها متفاوت کنند و به نوعی شخصی سازی کنند. این یکی از دلایل مهم ساخت لوازم جانبی است.

تفاوت لوازم جانبی اپل واچ با لوازم جانبی سایر برندها 

از آنجایی که خود برند Apple نسبت به سایر رقبا در زمینه‌های مختلف برتری دارد، این قضیه درمورد لوازم جانبی ساعت هوشمند اپل نیز صدق می‌کند که در ادامه این تفاوت ها را بررسی خواهیم کرد:

 

  • تنوع لوازم جانبی

اولین تفاوت این برند با سایر برندها، به تنوع لوازم آن‌ها برمیگردد، لوازم جانبی اپل واچ تنوع بسیار بیشتری نسبت به گلکسی واچ یا همان ساعت هوشمند سامسونگ دارد.

  • متریال

سایر برندهای لوازم جانبی ساعت از کیفیت خوبی برخوردارند اما لوازم جانبی اپل واچ معمولا مواد بهتر و متریال با کیفیت تری در ساخت قطعات استفاده می‌کند. این مواد از استیل ضدزنگ، آلومینیوم و تیتانیوم ساخته می‌شود در حالی که ممکن است برخی دیگر از برندها از این متریال استفاده نکنند.

  • طراحی و ظاهر

از آنجایی که اپل واچ، خود نیز طراحی بهتر و جذاب تری نسبت به رقبا دارد، لوازم جانبی آن نیز شکیل‌تر و ظاهر گرافیکی قشنگ‌تری دارند. به عنوان مثال تنوع در خرید بند ساعت هوشمند اپل بیشتر از برند شیائومی و سامسونگ می‌باشد.

  • عملکرد لوازم

طبیعتا لوازم جانبی اپل واچ، از عملکرد بهتری برخوردارند و این لوازم با فناوری پیشرفته ساخته می‌شوند و کار با آنها نیز روان و راحت است.

  • قاب

قاب اپل واچ معمولا از استیل ضدزنگ و آلومینیوم ساخته می‌شود. در حالی که قاب سامسونگ و سایر برندها از پلاستیک یا فلز ساخته می‌شوند.

 

  • شارژر

مورد بعدی تفاوت شارژر اپل واچ با سایر برندها است. شارژر ساعت هوشمند اپل از دو گیره مغناطیسی تشکیل شده است که به پشت ساعت وصل می‌شود. اما بعنوان مثال شارژر سامسونگ واچ معمولا از یک پایه شارژ ساخته شده که ساعت روی آن قرار می‌گیرد.

خرید لوازم جانبی ساعت هوشمند اپل 

تا به اینجا، با انواع لوازم جانبی اپل واچ آشنا شدیم و به بررسی هرکدام از اکسسوری‌های آن پرداختیم. حال نوبت انتخاب و خرید است! برای خرید لوازم جانبی ساعت هوشمند اپل، باید معتبرترین و قابل اعتمادترین فروشگاه را برای این امر مهم انتخاب کنید. متأسفانه افراد سودجو با استفاده نادرست و سواستفاده از برند اپل، سعی بر این دارند تا برندهای فیک را بجای اصل به مشتریان دهند.

فروشگاه استپ موبایل، بطور تخصصی بر روی لوازم جانبی انواع دستگاه‌های دیجیتالی که اپل واچ نیز شامل آن می‌شود، تمرکز دارد و همچنین با حذف واسطه‌ها، بهترین و متنوع ترین اکسسوری های اپل واچ را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای خرید لوازم جانبی ساعت هوشمند اپل، کلیک کنید.

قیمت لوازم جانبی ساعت هوشمند اپل 

قیمت لوازم جانبی اپل واچ کاملا بستگی به نوع اکسسوری آن دارد! اما بطور کلی این قیمت‌ها در استپ موبایل از 150 هزارتومان شروع می‌شود. اما بعنوان مثال این رقم برای شارژر اپل واچ فرق می‌کند.