خرید بهترین لوازم جانبی ساعت های هوشمند

برای مشاهده لوازم جانبی ساعت هوشمند خود روی برند آن کلیک کنید.

خرید از کامل ترین مرکز لوازم جانبی ساعت های هوشمند

از اونجایی که در عصر تکنولوژی به سر میبریم مطمعنا اسم ساعت های هوشمند به گوش ما خورده که بسیار کاربردی و قابلیت های مختلف دارند که برای کمک برای کاربر ساخته شده اند و در فعالیت های مختلف مانند کار را برای کاربر بسیار اسوده تر میکنند.ساعت های هوشمند هم مانند دیگر تکنلوژی ها لوازم جانبی دارند مانند گلس بند ساعت کابل شارژ وو. ما در فروشگاه استپ موبایل لوازم جانبی ساعت های هوشمند را با کیفیت عالی و قیمتی مناسب گرد آوری کرده ایم و شما میتوانید به راحتی با خیالی راحت خریدی آسوده داشته باشید.

تاریخچه ساعت هوشمند:

اولین ساعت هوشمند ساعت هوشمند سیکو بود

Pulsar یکی از برندهایی است که سیکو آن را سال 1978 خرید. با نگاه به NL C01 یک گجت اولیه را می بینیم که تقریبا هیچ چیز برای ارائه ندارد. ولی این ساعت در زمان خود حرف های زیادی برای گفتن داشته است. این ساعت قادر به ذخیره 24 رقم اطلاعات بود و پس از مدت کمی از حضورش در سال 1982، سال 1984 مدل های UC-2000 و 1985 مدل UC-3000 جای آن را گرفتند. هر دوی این ساعت ها با ایده های جاه طلبانه آمده بودند و یک داک آن ها را همراهی می کرد که مجهز به یک پرینتر حرارتی و شکاف حافظه نواری بود.

بعدها سیکو یک مدل ساعت هوشمند به نام Data 2000 را معرفی کرد که تا 2000 رقم را ذخیره می کرد و اصلا به همین دلیل نام آن را Data 2000 گذاشته بودند. در سال 1984، سیکو اولین مدل از ساعت های هوشمندش را که قابلیت اتصال به کامپیوترهای آن زمان را داشت با نام RC-1000 معرفی کرد.در حال حاضر شرکت های معتبری همچون سامسونگ، اپل، ال جی، ایسوس، هواوی، موتورولا، ایسر، لنوو، سونی، مایکروسافت، کوالکامو … ساعت های هوشمندی تولید می کنند که همه روزه در حال پیشرفت و به روزرسانی می باشند.

انواع برند هایی که لوازم جانبی آنها موجود است:

۱-اپل واچ

۲-گلکسی واچ

۳-ساعت های هوآوی

۴-ساعت های شیائومی

۵-می بند

۶-ساعت های زیر مجموعه شیائومی(هایلو)

لوازم هایی که برای ساعت های هوشمند موجود است:

گلس:ساعت ها با اینکه صفحه کوچیکی دارند اما خط و خش پذیر بسیاری بالای دارند چون روی مچ قرار میگیرند و چون صفحه لمسی اس باعث میشود هرچی باعث خط افتادن روی صفحه ساعت عزیز شما میشود و از اونجایی که ساعت های هوشمند ارزان نیستن بهتر است با یک گلس از صفحه ساعت خود مراقبت کنید.

بند:بند ساعت حکم قاب برای گوشی را دارد که بر اساس برند ساعت خود بند های مختلف (سیلیکونی-فلزی-پارچه ای ووو) وجود دارد که با خرید بند جدید میتوانید به ساعت خود رخ جدیدی بدهید که با لوازم و لباس هایتان ست کنید.

کابل شارژ: در جعبه ساعت های هوشمند کابل شارژی قرار دارد که بسیار ظریف و حساس هست و به همین دلیل ممکن است زود خراب شود و از همین رو شما نیاز به تهیه کابلی جدید برای ساعت هوشمند خود دارید که باید اصل باشد که به ساعت شما اسیب وارد نکند از همین رو شما میتوانید یک کابل اصل مناسب برای ساعت خود را از سایت استپ موبایل تهیه کنید.

اموزش خرید:

شما میتوانید بر اساس نیاز خود یا با مشاورین ما از طریق واتساپ یا شماره تماس ارتباط بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید و خریدی مطمعن داشته باشید.یا میتوانید وارد بخش (لوازم جانبی ساعت های هوشمند) بشوید که میتوانید تبلت خود را پیدا کنید و لوازم مورد نیاز را خریداری کنید.یا میتوانید در قسمت سرچ بالای صفحه اسم تبلت خود را وارد کنید و وارد صفحه لوازم های مناسب تبلت خودتان شوید.و همچنین لوازم جانبی ساعت های هوشمند برای بیشتر مدل های قدیمی و جدید در فروشگاه استپ موبایل موجود است.

لوازم جانبی ساعت هوشمند 

امروزه ساعت‌های هوشمند (اسمارت واچ) کاربردهای بسیاری در زندگی ما دارند و شما می‌توانید از آنها برای سرگرمی، دریافت پیغام و برقراری تماس، مسیریابی و حتی برای کنترل ضربان قلب و سلامتی استفاده کنید! بنابراین از آنجایی که شما به طور مداوم با این اسمارت واچ‌ها سر و کار دارید و مرتب از آن استفاده می‌کنید، باید به نگهداری و کیفیت آن‌ها اهمیت دهید که شما می‌توانید با خرید لوازم جانبی ساعت هوشمند در زیباسازی آن نیز تأثیر بسزایی بگذارید.

لوازم جانبی ساعت هوشمند چیست؟ 

در یک تعریف ساده و کلی لوازم جانبی ساعت هوشمند، تجهیزاتی محسوب می‌شود که برای زیباسازی ظاهری اسمارت واچ، محافظت و بطور غیرمستقیم برای بهبود کیفیت و عملکرد آن بکار می‌رود. معمولا انواع لوازم جانبی ساعت هوشمند به 5 مدل زیر تقسیم می‌شود:

  • بند ساعت هوشمند
  • قاب ساعت هوشمند
  • باتری ساعت هوشمند
  • شارژر ساعت هوشمند
  • گلس ساعت هوشمند

انواع لوازم اسمارت واچ 

حال که با انواع لوازم این ساعت‌ها آشنا شدیم، به بررسی هریک از موارد بالا می‌پردازیم و مزایای هرکدام را به طور مختصر شرح می‌دهیم:

بند ساعت هوشمند

بند ساعت هوشمند یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌های اسمارت واچ محسوب می‌شود. بند ساعت هوشمند باید متناسب با سلیقه و موقعیت شما انتخاب و خریداری شود زیرا هرکدام از انواع آن در بعضی موارد کاربرد بهتری دارند. مثلا ورزشکاران عموما بندهای سیلیکونی و پلاستیکی برای ساعت هوشمند خود انتخاب می‌کنند. یا بعنوان مثال اگر تمایل دارید اسمارت واچ شما شیک و رسمی‌تر باشد، می‌توانید از بند چرمی استفاده کنید.

قاب ساعت هوشمند 

قاب ساعت هوشمند از جمله اکسسوری‌هایی است که علاوه بر محافظت از ساعت شما، به زیبایی ظاهری ساعت هوشمند شما کمک می‌کند و یکی از پرطرفدارترین لوازم جانبی ساعت هوشمند بشمار می‌رود. اکثر این قاب ها ژله‌ای و سیلیکونی و برای انواع سلیقه‌ها و مدل‌های مردانه و زنانه طراحی و تولید شده اند.

باتری ساعت هوشمند 

از مهم‌ترین و حساس ترین قطعات ساعت های هوشمند، باتری آن‌ها است. باتری ساعت هوشمند نقش بسزایی در عملکرد آن دارد و اگر درست انتخاب نشود، باتری پس از مدتی باد می‌کند و ممکن است منجر به خراب شدن اسمارت واچ شود. باتری لیتیوم یونی 380 میلی آمپر یکی از بهترین باتری‌های ساعت هوشمند بشمار می‌رود. این باتری دارای استاندارد GB/T185632-2021 بوده و همانطور که مشخص است سال ساخت آن برای سال 2021 بوده است که به معنای سازگار بودن آن با اکثر اسمارت واچ‌ها می‌باشد.

شارژر ساعت هوشمند 

شارژر و کابل ساعت هوشمند نیز یکی دیگر از مهم‌ترین انواع لوازم جانبی ساعت هوشمند است. معمولا در هنگام خرید ساعت هوشمند، کابل شارژ در جعبه قرار می‌گیرد اما ممکن است به هر دلیلی شارژر شما خراب شده باشد و طبیعتا از آنجایی که اسمارت واچ ها با باتری کار می‌کنند، داشتن یک شارژر خوب و باکیفیت نیاز ضروری شماست.

 در انتخاب شارژر برای اسمارت واچ خود دقت کافی را داشته باشید، چون در صورتی که شارژر اصل نباشد و یا مشخصات فنی شارژر با ساعت هوشمند شما همخوانی نداشته باشد، منجر به خراب شدن و کاهش طول عمر ساعت می‌شود.بنابراین هنگام خرید شارژر ساعت هوشمند، این نکات را در نظر داشته باشید:

  • مطمئن شوید که شارژر داری گواهینامه CE یا FCC  است.
  • به دلیل قیمت ارزان، ریسک نکنید و از خرید شارژرهای ارزان خودداری کنید.
  • مشخصات فنی شارژر را با مشخصات شارژر اصل و فابریک اسمارت واچ مقایسه کنید.
  • ظاهر شارژر در هنگام خرید مؤثر است! شکل ظاهری را از لحاظ اندازه و… مقایسه کنید.

گلس ساعت هوشمند 

ساعت های هوشمند به دلیل اینکه روی مچ دست شما قرار دارند، ممکن است میزان ضربه پذیری آن‌ها بالا باشد. مثلا ممکن است در حین کار، ورزش، پیاده روی و انجام فعالیت‌های روزمره به صفحه نمایش آنها آسیب برسد. در چنین شرایطی با خرید گلس ساعت هوشمند می‌توانید از ضربه‌ و لک و خش جلوگیری کنید و آسیب پذیری صفحه نمایش اسمارت واچ خود را به حداقل برسانید.مورد بعدی که شما را برای خرید آن مجاب می‌کند، قیمت پایین گلس های اسمارت واچ می‌باشد. قیمت گلس ساعت هوشمند چندان بالا نیست و شما می‌توانید با اقتصادی‌ترین هزینه، سلامت صفحه نمایش خود را حد زیادی بالا ببرید که همین امر بطور غیرمستقیم باعث افزایش طول عمر ساعت هوشمند شما می‌شود.گلس های اسمارت واچ انواع خاصی ندارند. فقط برخی از آنها کل ساعت و برخی دیگر تنها صفحه نمایش را پوشش می‌دهند.

چرا باید از لوازم جانبی ساعت هوشمند استفاده کنیم؟ 

استفاده از لوازم جانبی به چندین جهت مؤثر است. بطور کلی لوازم جانبی ساعت هوشمند، چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ فنی بر روی اسمارت واچ شما تأثیر می‌گذارند و نباید از اهمیت آنها چشم پوشی کرد. در ادامه برخی از دلایلی که لوازم جانبی ساعت هوشمند لازمه‌ی هر اسمارت واچی است را شرح می‌دهیم:

ظاهر زیبا و جذاب 

علاوه بر اینکه لوازم جانبی اسمارت واچ، برای ایمنی و محافظت استفاده می‌شود، برای ظاهری شیک و نوع استفاده شما نیز کاربرد دارد. مثلا عده‌ای بند ساعت چرمی را می‌پسندند یا عده‌ای دیگر چون مرتبا ورزش و یا شنا می‌کنند، ترجیح می‌دهند که از بند ساعت سیلیکونی استفاده کنند زیرا بندهای سیلیکونی عموما ضدآب هستند.

افزایش طول عمر ساعت 

یکی دیگر از دلایلی که باعث می‌شود لوازم جانبی اسمارت واچ پراهمیت دیده شود، افزایش طول عمر است. بطور مثال شما با خرید گلس ساعت هوشمند، خیالتان از ضد ضربه بودن و جلوگیری از خش افتادن صفحه نمایش تا حدودی راحت می‌شود که طبیعتا این کار باعث افزایش طول عمر اسمارت واچ می‌شود.

کنترل و بررسی سلامت خود! 

شاید باورش برایتان سخت باشد اما با استفاده از ساعت هوشمند و نصب برنامه‌های مربوط به سلامتی در اسمارت واچ خود، می‌توانید مواردی مانند چک کردن ضربان قلب، فشار خون و… را کنترل کنید و یک نمای کلی از وضعیت سلامتی خود مشاهده کنید.

افزایش ایمنی ساعت هوشمند

با خرید لوازم جانبی نظیر گلس، باتری با کیفیت و قاب، می‌توانید سلامت اسمارت واچ خود را تا حدود بسیار زیادی تضمین کنید. زیرا که هرکدام از این موارد، کارایی مثبت خودشان را دارند.

هنگام خرید این نکات را در نظر بگیرید! 

به هنگام خرید و انتخاب لوازم جانبی اسمارت واچ، حتما موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • گارانتی محصول
  • هزینه تمام شده کالا
  • سازگاری لوازم با اسمارت واچ شما
  • اطمینان از اصل و یا فیک بودن کالا

بهترین برند لوازم جانبی ساعت هوشمند 

برندهای زیادی، لوازم جانبی ساعت هوشمند را تولید می‌کنند و هرکدام از نقاط قوت زیادی برخوردارند. اما بطور کلی بهترین برندهای ساعت هوشمند و لوازم جانبی، به ترتیب اپل یا همان اپل واچ، شیائومی، سامسونگ، هوواوی و… می‌باشند.

قیمت لوازم جانبی ساعت هوشمند

اسمارت واچ ها خود با توجه به کارایی، نحوه عملکرد، جنس بند ساعت، باتری و دیگر عوامل متفاوت است و نمی‌توان عدد ثابتی را برای آن در نظر گرفت. قیمت لوازم جانبی ساعت های هوشمند نیز با توجه به ضدآب بودن، ضد ضربه بودن، آمپر باتری، جنس قاب و دیگر عوامل تعیین می‌شود اما در یک نگاه کلی و با توجه به قیمت‌های موجود در بازار، قیمت لوازم جانبی ساعت هوشمند، از 400 هزارتومان تا 600 هزارتومان متغیر است. البته این قیمت برای بند ساعت هوشمند متفاوت است و قیمت آن از 150 هزارتومان به بالا متغیر است.

خرید آنلاین لوازم جانبی اسمارت واچ 

فروشگاه استپ موبایل، وارد کننده و عرضه کننده انواع لوازم جانبی اسمارت واچ، موبایل و تبلت می‌باشد که شما می‌توانید با مراجعه به محصولات این سایت، قیمت محصولات را با سایر رقبا مقایسه کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید. به یاد داشته باشیدقبل از اقدام به خرید لوازم جانبی، حتما اطلاعات هر محصول را به دقت مطالعه نمائید تا در انتخاب دچار سردرگمی و مشکل نشوید.