شرایط و قوانین استفاده از سرویسها و خدمات استپ موبایل
کاربران عزیز؛ برای استفاده بهتر و کاملتر از خدمات فروشگاه اینترنتی استپ موبایل لطفا این موارد را به دقت مطالعه کنید.
استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی استپ موبایل و خرید از سایت به منزله قبول شرایط ذکر شده در این صفحه میباشد. در صورت تغییر محتویات این صفحه قوانین جدید جایگزین قوانین قبلی خواهند بود و استفاده مستمر از خدمات و ثبت سفارش در هر زمان به منزله قبول شرایط ذکر شده در این صفحه در همان زمان میباشد.
استپ موبایل متعهد به رعایت قوانین مصوب رسمی کشور بوده و تمامی جوانب قانونی در تمام مراحل در نظر گرفته شده است. کاربر نیز باید به قوانین مصوب کشور متعهد باشد و تمامی جوانب قانونی را در نظر بیاورد.
موضوع فعاليت واحد اقتصادي سايت استپ موبایل، فروش گوشی تلفن همراه و تبلت همچنین قطعات و لوازم جانبی موبايل و تبلت و گجت های هوشمند مي باشد.
خرید کالا از این وب سایت بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمامی اصول و قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.
استپ موبایل جهت حفظ شرایط حریم خصوصی و اطلاعات شخصی شما مشتریان عزیز این امکان را برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده که به عنوان میهمان و بدون انجام مراحل ثبت نام در سایت اقدام به خرید محصولات مورد نیاز خود نمایید و این بدین معنی است که هیچ یک اط اطلاعات شخصی شما و اطلاعات وارد شده توسط شما پس از تکمیل مراحل انجام سفارش در بانک اطلاعاتی فروشگاه ذخیره یا نگهداری نمیشود ولی این نکته را در نظر داشته باشید که در صورت ثبت سفارش به صورت میهمان امکان پیگیری مراحل ثبت سفارش از طریق حساب کاربری برای شما امکان پذیر نخواهد بود و تمامی مراحل انجام سفارش از طریق پیامک به اطلاع مشتری رسانده خواهد شد. در صورتی که تمایل دارید سابقه خرید شما و امکان پیگیری مراحل ثبت سفارش و اطلاع از تخفیفات و جشنواره ها از طریق حساب کاربری برای شما میسر باشد با ایجاد حساب کاربری به این امکانات دسترسی داشته باشید.
تمامی اطلاعات دریافت شده از مشتریان در طی فرآیند ثبت نام و خرید لازمه انجام مراحل پردازش سفارش بوده و برای انجام فروش آنلاین کالا و خدمات ضروری است. استپ موبایل میتواند به روشهای مورد نظر خود به صحت سنجی این اطلاعات بپردازد. علاوه بر اطلاعات وارد شده توسط کاربران برخی اطلاعات فنی مانند آدرس IP کاربران و کوکیها که امنیت آنها در نهایت دقت توسط استپ موبایل حفظ میشود مورد استفاده قرار میگیرد. تمامی اطلاعات مشتریان فقط در راستای تسهیل امر انجام سفارش و همچنین عرضه خدمات بهتر در آینده مورد استفاده میگیرد و به هیچ عنوان در اختیار مجموعه دیگر قرار نمیگیرد مگر در شرایطی که از طریق مراجع قانونی و در چهارچوب قوانین اساسی جمهوری اسلامی ایران درخواستی صورت گیرد. کلیه فعالیتهای استپ موبایل مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران از جمله قانون تجارت الکترونیک میباشد. فروشگاه دارای مجوزهای مورد نیاز از مراجع قانونی ذیصلاح است و تمامی فرآیند طبق قوانین انجام میگیرد.
روش ارتباطی استپ موبایل با مشتریان از طریق اطلاعات وارد شده توسط خود آنها میباشد و در صورت بروز مشکلات در فرآیند خرید و تحویل سفارش ممکن است استپ موبایل از این طریق اقدام به ایجاد تماس تلفنی، پیام کوتاه، پیام رسانی شبکههای ارتباطی مجازی، ایمیل و دیگر کانالهای ارتباطی نماید.
برای بهبود فرآیندهای سازمانی، زنجیره عرضه، مدیریت ارتباط با مشتریان، سامانه تحلیل بازار، محتوای سایت و دیگر فرآیندهای عملیاتی ممکن است استپ موبایل اقدام به نظر سنجی از کاربران نماید. همچنین تخفیفات و جشنوارههای فروش و دیگر اخبار مربوط از طریق این کانال ارتباطی به اطلاع مشتریان خواهد رسید. بدیهی است در صورت عدم رضایت مشتری این نوع از محتوای ارسالی از بخش پنل کاربری قابل انصراف است.
استپ موبایل ممکن است در صورت نیاز به تشخیص خود اقدام به ویرایش نظرات کاربران در راستای قوانین خود کند. در صورت بروز مصادیق مجرمانه حق پیگیری از طریق اطلاعات موجود برای استپ موبایل محفوظ میباشد.
استپ موبایل به هیچ عنوان در هیچ مرحلهای اقدام به درخواست اطلاعات شخصی کاربران از جمله نام کاربری و کلمه عبور و امثالهم نخواهد کرد؛ تنها روش پیگیری سفارشات از طریق کد پیگیری سفارش است و در صورت بروز هرگونه مشکل کاربران میتوانند از طریق تلفن یا ایمیل با مجموعه استپ موبایل در ارتباط باشند.
به محض ثبت سفارش از جانب شما، عملیات پردازش سفارش صورت میگیرد. اگر اتفاق پیشبینینشده و یا ناهماهنگی رخ داده باشد استپ موبایل میتواند سفارش را لغو کند و هزینه را به شما برمیگرداند و از قبل به شما اطلاع میدهد. مبلغ سفارشات حداکثر تا 48 ساعت به حساب شما برگردانده میشود. سفارشات به محض آمادهسازی ارسال میشوند و اگر ارسالی از طریق پست انجام شود کد رهگیری هم در اختیار شما قرار میگیرد.
استپ موبایل به عنوان یک فروشگاه اینترنتی حق دارد تغییرات موردنظر خود در زمینهی تخفیفها، قیمتگذاری و تامین و فروش را اعمال کند و اگر سفارشی از جانب شما ثبت شود و به هر دلیلی لغو گردد تمام مبلغ شما بدون هیچ ضرر و زیانی به شما بازگردانده میشود.
تحویل سفارشات در شهر تهران از طریق پیک موتوری – پست پیشتاز و تیپاکس انجام میشود.
زمان تحویل کالا در هنگام ثبت سفارش قابل انتخاب بوده و هزینهی ارسال کالا هم به طور کامل درج شده است.
پیک :
بازههای ارسالی سفارشات از طریق پیک برای شهر تهران شامل موارد زیر است:
- از ساعت 10 صبح الی 18 با هماهنگی قبلی ارسال میشود
پیک کرایه در مقصد :
برای ارسال سریع هم که در حال حاضر تنها برای شهر تهران پیادهسازی شده است به محض سفارش در کمتر از 4 ساعت بسته به دست شما میرسد و هزینه ارسال با توجه به مسافت و میزان مبلغ درخواستی پیک بر عهدهی شماست و در مقصد توسط شما پرداخت میشود.
پیک با هزینه ثابت :
برای شهرهای غیر از تهران ارسال به 3 شیوه انجام میشود:
- از طریق تیپاکس تهران : در بازه زمانی 24 تا 48 ساعت برای مرکز شهر تهران به دست شما میرسد.
- از طریق پست پیشتاز: با توجه به استان و محل سکونت در بازه زمانی یک هفته کاری تحویل میگیرد.
- از طریق تیپاکس شهرستان ها : در بازه زمانی 2 تا 3 روز کاری برای مرکز شهر تهران به دست شما میرسد.
تیپاکس :
ارسال با تیپاکس با هزینه ثابت ) : ارسال سریع برای شهرستانها )
تیپاکس یکی از سرویس های خصوصی پستی است که همه مرسولات پستی را با سرعت زیادی به دست مشتری می رساند. متوسط زمان ارسال کالاها توسط پست تیپاکس بین 24 تا ۴۸ ساعت تهران و 2 تا 3 روز کاری به شهرستانها است . این هزینه در هنگام ثبت سفارش بر روی مبلغ فاکتور محاسبه و توسط مشتری پرداخت میشود و پس از آن هیچ هزینه ای توسط مشتری پرداخت نمیشود.
تیپاکس = پرداخت کرایه حمل بار در محل ) پس کرایه (
توجه : در این روش شما باید کرایه حمل و نقل را موقع دریافت کالا به مامور تیپاکس بپردازید . میزان هزینه دریافتی طبق ضوابط شرکت تیپاکس محاسبه و توسط مشتری پرداخت میشود و فروشگاه استپ موبایل هیچ دخل و تصرف و منافعی در میزان این مبلغ ندارد.
حتما قبل از انتخاب گزینه تیپاکس مطمئن شوید که دفاتر این شرکت در شهر شما دایر و فعال هستند، در غیر اینصور کلیه عواقب انتخاب به عهده مشتری میباشد.
در حال حاضر شهرهای زیر دارای دفاتر پست تیپاکس هستند که با مراجعه به سایت تیپاکس میتوانید لیست بروز این شهرها را رویت کنید :
آبادان – آستارا – آمل – ابهر و خرمدره – اسلام آباد غرب – اراک – اردبیل –ازنا – ارومیه – اصفهان – انزلی – اهواز – ایلام – بابل – بابلسر – بجنورد – بروجرد – بناب – بندر عباس – بوشهر – بوکان – بهشهر – بیرجند – تاکستان – تالش – تبریز – تربت حیدریه – تنکابن – خمین – جهرم – چالوس – خرم آباد – دامغان – دزفول – رامسر – رشت – رفسنجان – رودسر – رودبار – زاهدان – زنجان – ساری – ساوه – سبزوار – سمنان – سنندج – سیرجان – شاهرود – شاهین شهر – شوشتر – شهرضا – شهر بابک – شهر کرد – شهر صنعتی البرز – شیراز – علی آباد – فسا – قائمشهر – قروه – قزوین – قم – کازرون – کاشان –کیش- کرج – کرمان – کرمانشاه – گرگان – گنبد – لاهیجان – لنگرود – مراغه – مرودشت – مشهد – ملایر – مهاباد – میاندوآب – میبد – نجف آباد – نکا – نهاوند – نیشابور – همدان – یاسوج – یزد
هزینه ارسال کالا در فاکتور صادر شده توسط فروشگاه محاسبه میشود و نیاز به پرداخت هیچگونه هزینه اضافه بر مبلغ فاکتور نیست.
استپ موبایل با بستهبندی مطمئن و مناسب محصولات تحویل سالم کالا را کاملا تضمین میکند. در صورت وجود هرگونه مشکل و خرابی در بستهبندی محصول، از تحویل گرفتن سفارش خودداری کنید تا سفارش بازگردانی شود. صدمات در هنگام حمل و نقل به عهده شرکت مرسولی است. تمامی محصولات در نهایت صحت و سلامت به دست شما خواهند رسید.
پیگیری سفارش در استپ موبایل بسیار ساده است. اگر تهران حضور دارید و سفارشی ثبت کردهاید کافیست تماس بگیرید و شماره سفارش خودتان را اعلام کنید تا آخرین وضعیت سفارش به شما اعلام شود.
جهت پیگیری سفارشات ارسالی از طریق پست کد رهگیری مرسولات پستی که از طریق پیامک برای شما ارسال میشود را در وبسایت سازمان پست وارد کنید تا محل دقیق مرسوله به شما اعلام میشود. آدرس newtracking.post.ir را وارد کنید و با ثبت کد رهگیری این اطلاعات را به دست آورید. در هر مرحله هم میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.
جهت پیگیری سفارشات ارسالی از طریق تیپاکس کد رهگیری مرسولات پستی که از طریق پیامک برای شما ارسال میشود را در وبسایت سازمان پست وارد کنید تا محل دقیق مرسوله به شما اعلام میشود. آدرس https://tipaxco.com/tracking را وارد کنید و با ثبت کد رهگیری این اطلاعات را به دست آورید. در هر مرحله هم میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.
هدف نهایی ما در این مجموعه ارائه بهترین و باکیفیتترین محصولات موجود است. ما سعی میکنیم این محصولات با بهترین بستهبندی و با رعایت نکات ایمنی به دست شما برسند. سرویسهای و خدمات جدیدتری را عرضه کنیم و تلاش ما در این است که اشتباهات اجتنابناپذیرمان را به کمترین میزان برسانیم. پیشاپیش از همکاری و صبر و آرامش شما برای حل این مشکلات تشکر میکنیم.
امکان مرجوع کردن کالا در استپ موبایل تا 7 روز کاری برای شما فراهم است. اما در چه صورتی میتوانید کالا را برگردانید؟
در صورت وجود ایراد در کالا
در این صورت کالا باید به دفتر فروشگاه اینترنتی استپ موبایل بازگردانده شود. ایرادات فنی حداکثر ۷ روز و دیگر ایرادات (مثلا شکستگی جنس حین دریافت) نهایتا تا 24 ساعت پس از دریافت باید به استپ موبایل اطلاع داده شوند. در صورتی که ایراد کالا ناشی از استفاده نادرست باشد قابل بازگردانی نیست. یعنی اگر نوسانات برق به دستگاه آسیب بزند یا اینکه کالا از دست شما بیفتد و بشکند و … شامل این مسئله نمیشود.
در صورت مغایرت کالا با مشخصات درج شده در سایت
مشخصات محصول در صفحهی مربوط به آن به صورت دقیق ذکر شدهاند. عکسها، جدول مشخصات و تمام اطلاعات موردنیاز در اختیار شما قرار گرفتهاند. اگر کالایی که دریافت میکنید با اطلاعات درج شده در سایت مغایرت داشته باشد میتوانید آن را مجددا برای ما ارسال کنید و هزینه به شما برگردانده میشود. اما چند نکته:
- اگر این ایرادات قبل از باز کردن بسته محصول مشخص باشند لطفا بسته را باز نکنید. (مثلا اگر کالایی اشتباهی روی فاکتور برای شما ارسال شده باشد.)
- اگر محصول ایراد یا مشکلات فنی ظاهری داشته باشد. مثلا شکستگی، یا ایرادات کارخانه که ممکن است تیم تست کیفیت فنی استپ موبایل به آن پی نبرده باشد. به هیچ وجه از آن استفاده نکنید و به همان صورت به پشتیبانی خبر بدهید.
- برای هماهنگی لازم حتما باید یک ویدیو از این ایرادات برای پشتیبانی استپ موبایل بگیرید تا بررسی شود و در صورت تایید کالا را برای استپ موبایل ارسال کنید.
- جعبه محصول باید حتما سالم باشد. حین باز کردن محصولات دقت کنید تا جعبه مخدوش نشود.
- سفارشات باید در همان جعبه پستی استپ موبایل و با فاکتور خریدی که در اختیار شما قرار گرفته بازگردانی شوند.
- اگر مهلت تست گذشته باشد امکان مرجوع کردن کالا وجود ندارد.
در صورت مغایرت سایز کالا
در این حالت بدون اینکه برچسب و اتیکت محصول جدا شود و بدون اینکه از آن استفاده شود باید هماهنگ کنید و کالا را برگردانید. توصیه میکنیم در انتخاب محصول و انتخاب سایز نهایت دقت را داشته باشید تا این دست مشکلات برای شما پیش نیاید. در هر مرحله هم سوالی دارید با ما تماس بگیرید تا اطلاعات کاملتر در اختیار شما قرار بگیرد.
در صورت مخدوش بودن بسته بندی پستی
اگر بسته پستی مخدوش و آسیبدیده باشد لطفا آن را تحویل نگیرید و بسته را به همان صورت بازگشت دهید. اما اگر خود بستهبندی پست مشکلی نداشته باشد و بستهبندی محصول دارای ایراد باشد تا حداکثر 24 ساعت پس از تحویل کالا با پشتیبانی استپ موبایل هماهنگ کنید و سفارش را دستنخورده بازگردانی کنید.
کالاهایی که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش توسط شرکت گارانتی کننده هستند تنها در مدت 7 روز مهلت تست گارانتی آن بر عهده فروشگاه استپ موبایل میباشد و پس از آن خدمات گارانتی آن به عهده شرکت گارانتی کننده میباشد و فروشگاه استپ موبایل هیچگونه مسئولیتی در این خصوص ندارد.
اگر به هر دلیلی منصرف شدید بهتر است قبل از اینکه سفارش در صف ارسال قرار بگیرد به ما اطلاع بدهید تا وجه پرداختی شما بازگردانده شود. در صورتی که کالا ارسال شده باشد و منصرف شدید سفارش را دستنخورده و بدون اینکه جعبه پستی را باز کنید مرجوع کنید. هزینه بازگشت کالا در صورت انصراف از خرید بر عهده شماست.
نکته: حق انصراف از خرید فقط برای مصرفکننده یا به اصطلاح خرید تکی لحاظ میشود و خریدهای عمده و در حجم بالا قابل بازگردانی نیستند.
کالا را چطور ارسال کنید؟
– لطفاً قبل از هر اقدامی با مسئول پشتیبانی خدمات پس از فروش فروشگاه استپ موبایلتماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش فروشگاه استپ موبایل جداً، خودداری کنید.
– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
– فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید.
اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانهای بنویسید.
– برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید.
لازم به ذکر است که هزینههای بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و فروشگاه استپ موبایل تعهدی در قبال این هزینهها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفههای شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعملهای شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز میشود.
– از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
– بسته خود را به نشانی فرستنده ارسال کنید.
هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه استپ موبایل برسد، هزینههای ارسال به عهده فروشگاه استپ موبایل است.
– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به فروشگاه استپ موبایل ارسال شود.
– در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط مسئولان فروشگاه استپ موبایل، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
– مسئولان خدمات پس از فروش فروشگاه استپ موبایل ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیبدیدگی توسط کارشناسان فروشگاه استپ موبایل تایید شود،کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری میتواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند.
لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار فروشگاه استپ موبایل است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ فروشگاه استپ موبایل بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال میکند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز میکند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه میشود. برای کالای گرانتر، مشتری تفاوت را پرداخت میکند و برای کالای ارزانتر، فروشگاه استپ موبایل تفاوت را به حساب مشتری واریز میکند.
– اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمیکند و فروشگاه استپ موبایل در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچگونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را میپذیرد.
– پس از دریافت و پذیرش کالا توسط فروشگاه استپ موبایل ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری زمان خواهد برد.
– کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعملها و رویههای ابلاغ شده توسط شرکتهای تولید کننده و یا نمایندگیهای مجاز محصولات و کالاهای ارائه شده در سایت فروشگاه استپ موبایل هستند، لذا علیرغم تصور آنکه تست کالا (حتی برای ایرادهای خیلی آشکار) میتواند خیلی سریع انجام شود، ولی در عمل رعایت رویههای تست زمانبر است و در مواردی نیاز به هماهنگی با نمایندگیهای مجاز آن کالا دارد. به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا ۲۴ الی ۴۸ ساعت در نظر گرفته شده است، ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده، در کوتاهترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.
– از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
– ملاک عمل و اقدام فروشگاه استپ موبایل، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش فروشگاه استپ موبایل است.
درخواست خود را چطور به فروشگاه استپ موبایل اطلاع دهید؟
با شماره تلفن داخلی ۰2146839103 یا 09395081155 تماس بگیرید.
و یا پیام خود را در صفحه “تماس با ما” برای فروشگاه استپ موبایل ارسال کنید.
اگر کارشناسان استپ موبایل ایرادات را شناسایی کنند و مورد تایید واقع شود هزینه بازگشت کالا هم به حساب شما برگردانده میشود. مرسولههای غیر از تهران باید با پست بازگردانده شود. برای بازگرداندن کالا در شهر تهران باید با کارشناسان استپ موبایل هماهنگ کنید.
نکته: در صورت انصراف از خرید هزینه بازگشت بر عهدهی خود شماست.
هر محصولی که بازگشت داده میشود توسط کارشناسان و تیم تست کنترل کیفیت محصولات چک میشود و پس از تایید برگشت میخورد. یا با کالای نو و بدون ایراد تعویض میشود و یا در صورت درخواست کاربر هزینه به حساب او بازگردانده میشود. یعنی اولویت با تعویض کالاست و اگر خودتان درخواست کنید و کالای جدید را قبول نمیکنید هزینه به شما برگشت داده میشود. کمتر از 72 ساعت طول میکشد تا کالاهای موجود در صف رسیدگی به طور کامل بررسی شوند و به شما اطلاع داده میشود.
نکتهها:
- کالاهای رایگان و هدیه شامل بازگشت نمیشوند.
- کالاها داخل خود شرکت و با توجه قوانین و ضوابط مشخص بررسی میشوند.
- برای محصولات پوشیدنی، زیورآلات و اکسسوریها که مستقیما با پوست تماس دارند به دلیل مسائل بهداشتی امکان تعویض سلیقهای وجود ندارد.
- کالاهای رایگان و هدیه همراه سفارش شما گارانتی تعویض هفتروزه نیستند.
- اگر برخی کالاهای موجود در سفارش تخفیف خورده باشند. اگر سفارش بازگشت بخورد تخفیفات برای سایر محصولات هم حذف میشوند.
- برای کالاهایی که ایراد فنی برای آنها قابل تعریف نیست (مثلا قاب یا گلس) شامل گارانتی 7 روزه نمیشود. اما در صورت مشاهده ایراد ظاهری تا 48 ساعت قابل تعویض هستند.
نمایندگی فروش
استپ موبایل نمایندگی دیگری ندارد و تمام خدمات و محصولات استپ موبایل از طریق همین وبسایت ارائه میشود.
قوه قهریه
در صورت بروز هرگونه قوه قهریه استپ موبایل هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
شرایط و ضوابط گارانتی اغلب محصولات در برگه محصول ذکر و توضیح داده شده است ولی جهت سهولت به صورت کلی گارانتی دسته ای از محصولات در این قسمت توضیح داده میشود ولیکن شرایط گارانتی ملاک ما همان توضیحات برگه محصول میباشد .
گارانتی های فلش مموری و کارت حافظه :
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان مهلت گارانتی ، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به شرکت سرویس دهنده گارانتی ارسال شود.
– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– شرکت های سرویس دهنده اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، گارانتی شامل نمیشود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفادهی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل میشود. * در صورت وجود هرگونه مشکل در مموری یا فلش دیسک فروشگاه داستپ موبایل هیچ گونه مسئولیتی نداشته و شرکت سرویس دهنده گارانتی مسئول پاسخگویی و رسیدگی به مشکل خریداران می باشد.
* برای ارسال محصولات دارای اشکال (فلش مموری و کارت حافظه ) باید با دفتر یا مرکز سرویس دهی شرکت گارانتی کننده کالا هماهنگی لازم از طرف خریدار انجام شود.
توجه مهم :
کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند (مانند کالاهای گروههای انواع قاب و گارد محافظ و انواع گلس و محافظ صفحه نمایش ) دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمیشوند.
همچنین عکس بعضی محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
توجه مهم : *** کالاهایی مثل گلس -گلس 3D – گلس 4D -گلس 5D -گلس 6D – گلس 8D -گلس 9D -گلس 10D -گلس 11D – گلس گلس فول چسب – گلس لنز دوربین – گلس های نیلکین – برچسب محافظ صفحه نمایش – برچسب محافظ صفحه نمایش نانو – شامل گارانتی و مهلت تست نمیباشند. ***
دلیل = به خاطر تخصصی بودن نصب و چسباندن این محصولات، استپ موبایلهیچگونه مسئولیتی در قبال نصب و چسباندن اشتباه و ناقص توسط خریداران ندارد.
گارانتی هدفون و هندزفری :
هدفون و هندزفری ها دارای مهلت تست بوده و فاقد گارانتی میباشد ( استثناء : هندزفری و هدفون های با گارانتی شرکتی از این قانون مستثنی است و گارانتی آنها بر عهده شرکت گارانتی کننده است ) . پس از تحویل گرفتن محصول توسط مشتری باید سلامت فنی و فیزیکی محصول به طور کامل توسط مشتری بررسی و در صورت معیوب بودن مراتب به فروشگاه و بخش گارانتی و مرجوعی اطلاع داده شود . پس از موعد مقرر فروشگاه هیچ مسئولیتی در قبال گارانتی این محصولات ندارد.
گارانتی باتری های استپ موبایل :
خوب است که بدانید که تمام باتریهای ما در فروشگاه آنلاین استپ موبایل همگی کاملا اورجینال و از مهلت تست 7 روزه و گارانتی 3 ماهه برخوردار هستند.
چنانچه اشتباهی در ارسال و یا مدل باتری باشد تمام هزینه های ارسال به عهده ما میباشد در غیر این صورت تمامی هزینه ها به عهده مشتری میباشد.
در صورتی که به هر دلیلی باتری سالم به دفتر فروشگاه استپ موبایل ارسال شود و هیچ گونه آثار خرابی در باتری مشاهده نشود تمامی هزینه ها و مسولیت ها به عهده مشتری میباشد
مشکلاتی که شامل ایراد فنی باتری می شود به قرار ذیل است:
- تخلیه شارژ باتری
- دیر شارژ شدن باتری
- زود شارژ شدن باتری
- عدم توانایی در راه اندازش گوشی
توجه: در صورتی که هر کدام از مشکلات و ایرادات مذکور بعد از پایان مدت زمان گارانتی مطرح شود به هیچ عنوان شامل گارانتی نخواهد شد
چه موارد موجب باطل شدن گارانتی باتری موبایل می شود
- هر گونه پارگی فلت یا تا شدگی فلت ( مخصوص باتری های دارای فلت )
- خراش برداشتن هولوگرام گارانتی فروشگاه
- باد کردگی بیش از حد باتری ( بادکردگی های جزیی قابل پذیرش بوده ولی بادکردگی های بیش از حد و حالت تخم مرغی شدن باتری شامل گارانتی نمیشود )
- هر گونه تغییر ظاهری باتری موبایل اعم از خم شدگی ، پوسته شدن ، سابیدگی و رنگ پریدگی پوسته باتری شامل گارانتی نمیشود
اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
توجه : 7 روز گارانتی فقط مخصوص کالاهای دیجیتال و الکترونیکی (انواع گوشی و تبلت – انواع شارژر – انواع باتری – هندزفری بلوتوث – پاور بانک ) می باشد.
– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز کاری پس از دریافت کالا، به فروشگاه استپ موبایل اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه استپ موبایل بازگردانده شود.
– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفادهی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل میشود.
اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
– وجود مغایرت، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، به مسئول خدمات پس از فروش فروشگاه استپ موبایل از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه استپ موبایل بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.
– آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش فروشگاه استپ موبایل از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه استپ موبایل بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- هیچ یک از کالاهای قابل عرضه در فروشگاه اینترنتی استپ موبایل شامل مالیات ارزش افزوده نمی باشند.
- “قیمتی که در هنگام سفارش مشتري در پیش فاکتور منظور گرديده است، معتبر ميباشد”
- قیمت هر کالا تا انتهای هر روز یعنی ساعت 24 هر روز معتبر می باشد و بروز رسانی قیمت ها در ساعت 24 انجام می شود و تا پایان روز بعد اعتبار دارد توجه داشته باشید که قیمت ها با توجه به ارز لحظه ای می باشد و بصورت ثابت و همیشگی نیست پس قیمت ها را به روز و آنلاین و برای کسب اطلاع بیشتر در صورت امکان با دفتر وبسایت تماس بگیرید. 02146839103
هشدار:
تمامی محصولات دسته بندی تعمیری و قطعات دارای هفت روز گارانتی تست میباشند اما مهلت تست یا گارانتی تست چیست و به چه معناست؟ شما باید ابتدا قطعه یا کالا را به صورت دقیق تست و از سالم بودن آن اطمینان پیدا کنید و پس از اینکه کاملا اطمینان پیدا کردید که کالا از لحاظ فنی و کارایی کاملا سالم و در شرایط ایده آل به سر میبرد برچسپ ها را جدا کرده و با دقت کافی اقدام به استفاده نمایید تا جایی که ممکن است تعویض و نصب را به دست افراد با تجربه و مورد اطمینان بسپارید در نظر داشته باشید که کالا پس از نصب فاقد هرگونه گارانتی میباشد پس ابتدا آن را کاملا تست نمایید.
مشتری گرامی بلند کردن یا برداشتن برچسپ شرکتی و همچنین مخدوش شدن هولوگرام گارانتی استپ موبایل یا اقدام به جابه جایی آن باعث ابطال گارانتی خواهد شد. لطفا قبل از نصب کامل ، چسپاندن قطعه یا کالا بروی دستگاه تست های اولیه را به درستی انجام دهید تا از سالم بودن کالا اطمینان پیدا کنید در صورت کندن برچسپ رو یا پشت یا چسپاندن محصول گارانتی کالا ابطال خواهد شد هر گونه تغییر فیزیکی کج شدن تا خوردگی یا ضربه و مخدوش شدن شکستگی فشار مضاعف همچنین به کار بردن ابزار نادرست در نصب کالا به روی دستگاه باعث ابطال گارانتی تست خواهد شد .
مدت زمان هفت روزه (7) گارانتی تست کالا از لحظه رسیدن بسته ارسالی به دست مشتری محاسبه خواهد شد و طبق قوانین اینماد و وزارت صنعت و معدن به مدت هفت (7) روز خواهد بود و تحت هیچ شرایطی زمان مقرره تمدید یا اضافه نخواهد شد در نظر داشته باشید که تست کالا در بهترین شرایط از زمان باز کردن دستگاه در سخت ترین شرایط دو الی سه ساعت زمان میبرد پس هفت روز زمان مناسبی برای تست یک قطعه یا کالا میباشد. نکته: توجه داشته باشید که پس از اتمام مدت زمان تعیین شده که هفت روز(7) میباشد هیچگونه عذر و بهانه ای بابت تعویض و مرجوع کردن کالا پذیرفته نخواهد شد.
با در نظر گرفتن شرایط گارانتی کالای فروخته شده به هیچ عنوان مرجوع نخواهد شد و فقط در صورت خرابی با کالای سالم تعویض خواهد شد . از پذیرش عودت وجه کالا تحت هر شرایطی ( بجز شرایط گارانتی و مرجوعی کالا موجود در سایت ) معذوریم لذا قبل از خرید دقت لازم را به عمل آورید
لطفا قبل از هر گونه اقدام به مرجوع کردن یا باز پس فرستادن کالا و استفاده از شرایط گارانتی با ارسال تیکت به وبسایت به صورت کتبی و همچنین تماس با پشتیبانی به صورت شفاهی هماهنگی های لازم جهت استفاده از شرایط گارانتی محصول را انجام دهید در صورت هماهنگ نکردن و ارسال کالا هر گونه مشکل و خسارت ناشی از اقدام خودسرانه تنها متوجه مشتری خواهد شد و وبسایت استپ موبایل هیچگونه مسولیتی را نخواهد پذیرفت توجه داشته باشید که هزینه های باز پس فرستادن کالا و مرجوع کردن محصول و ارسال دوباره تماما به عهده مشتری خواهد بود
برای ثبت درخواست بازگرداندن کالا معیوب خريدار می بایست درخواست خود را در قسمت خدمات مشتریان – فرم تماس با ما ثبت نماید.
- هزینههایی از قبیل بسته بندی، ارسال پستی زمینی و هوایی ، تیپاکس، پیک موتوری، باربری، بیمه حمل و نقل ، انبار داری بسته به نوع سفارش و درخواست مشتری به خریدار اعلام خواهد شد ودر صورت تایید نوع ارسال هزینه های مربوطه جداگانه توسط خریدار پرداخت میگردد
- امیدواریم که با رعایت اصول مشتری مداری اطمینان خاطر لازم به شما مشتریان گرامی در استفاده از فروشگاه اینترنتی استپ موبایل را داده باشیم.
کاربر عزیز در صورتی که در سایت استپ موبایل محصولی رو سفارش بدین و محصول مورد نظر ارسال بشه و شما در محل کار و منزل یا هر آدرس دیگه ای رو درسایت ثبت کرده باشین برای در یافت محصول در محل نباشید و محصول رو از مامور پست یا تیپاکس دریافت نکنید این محصول برگشت میخورد و برای ارسال مجدد هزینه ارسال گرفته میشود حتما حتما در آدرسی که وارد کردین دقت کنید و سفارش رو دریافت کنید . و استپ موبایل هیچ تعهدی در قبال این موضوع قبول نمیکند با تشکر