آداپتور 2 پین بخریم یا 3 پین؟

تبدیل 3 به 2 | استپ موبایل

آداپتور 2 پین بخریم یا 3 پین

سلام به همه ی همراهان استپ موبایل به نظر شما آداپتور 2پین یا 3پین؟

آداپتور 2 پین بخریم یا 3 پین خیلی خوشحالم که با من همراه هستید و امروز قراره بهتون مشاوره ای بدم بابت اینکه وقتی می خواید شارژر برای گوشیتون تهیه کنید آداپتور 2پین یا 3پین بخرید.

پس تا انتهای این مقاله با من باشید تا چشماتون رو راجع به این موضوع باز کنم و تفکرات قدیمی رو از بین ببریم!!!

خب همچنان که گفتیم قراره راجب تفاوت اداپتور های سه پین و دوپین و همچنین بهترین نوع تبدیل برای استفاده از این اداپتور هارو به شما معرفی کنیم.

فروشگاه استپ موبایل|STOP MOBILE 

اداپتور های سه پین که معمولا سفارش کشور های انگلستان و کشورهای دیگری همچون ایرلند، مالت، مالزی و سنگاپور مورد استفاده قرار می گیرد.

و اداپتور های دو پین که معمولا در کشور های در مکزیک،ایالات متحده امریکا، کانادا و ژاپن مورد استفاده قرار می گیرد.

خود شارژر های 2 پین هم به دو بخش تقسیم می شوند یعنی دوشاخه آمریکایی و خاور میانه.

برای نمونه آداپتور های سه پین سامسونگ و آیفون مشاهده میکند که از سه شاخه تشکیل شده:

(تصویر اول:اداپتور سامسونگ 25w)

آداپتور 3 پین سامسونگ

آداپتور 3 پین سامسونگ

(تصویر دوم:اداپتور اپل 20w)

آداپتور 3 پین آیفون

آداپتور 3 پین آیفون

حالا در ادامه سه تصویر از انواع اداپتور دو پین رو مشاهده میکنید:

تصویر اول :اداپتور ۵واتی اپل

آداپتور 2 پین آیفون

آداپتور 2 پین آیفون

تصویر دوم:اداپتور ۲۵ واتی سامسونگ

آداپتور 2 پین سامسونگ

آداپتور 2 پین سامسونگ

تصویر سوم: اداپتور ۲۰ واتی اپل

آداپتور 2 پین آیفون

آداپتور 2 پین آیفون

مشاهده می کنید که برای اداپتور سری دوپین ۲۵ واتی نیازی به تبدیل نیست اما برای بقیه مدل ها تبدیلی لازم دارید که از آداپتورتون استفاده کنید.یعنی پریز های ایرانی مناسب این نوع شارژر نیست و باید برای آن تبدیل تهیه کنید.

آداپتور 2پین بخریم یا 3پین؟

در ادامه انواع تبدیل را به شما معرفی میکنیم اما اول از همه تفاوت سری دو پین و سه پین این است که هیچ تفاوتی ندارند!!! بله درست شنیدید برخی اعتقاد دارند که اداپتور های سه پین، خارجی و بهتر هستند که این باور کاملا غلط است!

آداپتور 2پین یا 3پین هیچ تفاوتی از نظر کیفیت و سرعت شارژدهی باهم ندارند و از نظر قدرت برق دهی یا ولتاژ و امپر هم یکی هستند. (برای اطمینان از این موضوع یک شارژر 2 و 3پین مثلا سامسونگ 25 وات را مورد تست قرار دهید تا متوجه آن بشوید)

و شما باید برای خرید شارژر مناسب گوشی خودتون ببیند که گوشی شما قابلیت شارژ سدن چند واتی را دارد برای مثال سری s22 سامسونگ اداپتور ۴۵ واتی مناسبه و پیشنهاد ما به شما اینه که همیشه از اداپتور اورجینال استفاده کنید.

حتی برای خرید به هیچ عنوان به دنبال اداپتور های ارزون قیمت نباشید نه تنها هدر دادن پولتون بلکه باعث نابودی باطری گوشی و مدار شارژ موبایل شما میشه.

توان خروجی شارژر های حال حاضر بازار عبارتند از 5 وات ، 10 وات ، 12 وات ، 15 وات ، 18 وات، 20 وات و 25 وات و 45 وات و به بالا که به ترتیب سرعت شارژر دهیشان بالا می رود و زمان شارژر کردن آن ها به کمتر می شود.

این مدل هایی که ذکر شد ، مدل های معمول بازار است و توان هایی همچون 7.5 وات ، 22 وات ، 10.5 هم در بازار موجوده که به نسبت مدل های گفته شده ، کمتر مورد استفاده قرار میگیرند.

شما عزیزان میتونین با خیال راحت اداپتور مورد نیازتون رو از سایت ما خریداری کنید و برای اینکه مطمعن بشید اداپتور چند وات مناسبه گوشی شماست میتونین مدل گوشیتون رو سرچ بزنید تا شارژر اون به شما نمایش داده بشه و یا با مشاوران ما تماس بگیرید و اداپتوری که مناسب گوشیتون هست رو با گارانتی و ضمانت اصل بودن از ما خریداری کنید .

تبدیل آداپتور

تبدیل درجه 3

و اما تبدیل های که برای اداپتور شما وجود دارند مختلف است همچنین تبدیل های ساده و بی کیفیت امروز توی بازار زیاد شده که پیشنهاد میکنیم مدل های ضعیف و ساده رو تهیه نکنید.به مدل هایی ضعیف گفته میشود که کاملا پلاستیکی و محل اتصال اداپتور به تبدل جنس مسی نداشته باشد.

برای نمونه از تبدیل های ضعیف میتونید که ببیند.

تبدیل 3 به 2 معمولی

تبدیل 3 به 2 معمولی

تبدیل درجه 2

و اما تبدیل هایی وجود دارند که با قیمتی نسبتا کم اما کیفیتی عالی که از محل اتصال مسی برخودار هستند

آداپتور 2 پین بخریم یا 3 پین | استپ موبایل

تبدیل 3به2

و اینجا میتونید این مدل تبدیل را ببنید که هم جنس خوبی داره هم کار شمارو راه میندازه و مناسبه شارژر شماست و برای همین در درجه دوم قرار میگیره و دلیل اینکه درجه دوم قرار میگیره به این خاطره که ترانز برق نداره که از اداپتور شما محافظت کنه برای همین در درجه دوم قرار میگیره.

تبدیل درجه 1 (تبدیل های برند هادرون)

بریم سراغ درجه اول ترین تبدیل ها یعنی تبدیل های هادرون (تولید هادرون) که نه تنها تمام ویژگی های لازمه رو دارن بلکه مدلای فراوان و با جنس بدنه عالی و گارانتی به شما عرضه میشه و قراره که مدلای مختلفش به شما معرفی کنیم و پیشنهاد ما به شما این تبدیل هاست نه تنها گارانتی دارن که خودش مهر تایید بر کیفیت عالی این محصوله بلکه از شارژر شما و باطری گوشیتون مراقبت میکنه که به معنی یکبار هزینه و ذخیره کردن پول تعمیر گوشی هستش و حالا بریم که انواع اون رو معرفی کنیم:

مدل اول: A08

تبدیل دو به دو هستش که مناسب اداپتور های اپل کابل هایی که دو شاخه امریکایی دارند و بسیار ابعاد کوچیکی داره و و طراحی زیبا و علاوه بر متریال عالی محصول نواری نورانی داره که پس از اتصال به پریز روشن میشه و در شب میتونه به کمکتون بیاد و وزن بسیار پایین محصول که تنها ۲۲ گرم است و جالبه که بدونید این محصول گارانتی مادام العمر داره و در پایین صفحه میتونید عکسش رو ببنید.

تبدیل هادرون A08

تبدیل هادرون A08

-جنس اتصالات: مس،برنج و فسفر برنز
-دارای بسته بندی شکیل کریستالی
-ولتاژ کاری تا ۲۵۰ ولت
-جریان انتقالی تا ۱۰ آمپر
میتوانید این محصول از سایت ما خریداری بکنید
و میریم برای معرفی مدل دیگه که مناسب برای اداپتور های سه پینه و تمام مدل ها

مدل دوم:A10

که اول از همه میشه به رنگ بندی جذابش اشاره کرد که واقعا زیباست یعنی رنگ آبی،صورتی،زرد،سفید.

و همچنین این محصول هم دارای نوار نوری هست و این سری نوار های نوری رنگی واقعا جذابه و همونطور که گفتم جهت استفاده تمام دو شاخه های موجود کارایی دارد
و دارای ابعادی مناسب است و درای بسته بندی کریستالی است

و هچمنین دارای گارانتی مادام العمر هست و از جنس بدنه از مواد غیر قابل اشتعال هست و بسیار مستحکم است که این موضوع اشاره به این داره که وقتی اداپتور یا هر کابلی از لق زدن اداپتور جلوگیری میکنه مشکلی که داخل تبدیل های درجه دو و سه به شدت زیاده و آزار دهنده است .
و تبدیل بعدی مناسب افرادی هستش که گوشی تا صبح قراره زیر شارژ قرار بگیره یعنی

مدل سوم : P102

که تبدیل یا بهتره بگم محافظ تمام عیاری هستش که تمام هوشمند است که قابلیت اتصال تمام دو شاخه ها را دارد و دارای سه زمان برای تعیین قطع کردن برق هست که این قابلیت در سالم نگه داشتن باتری بسیار کمک میکند.

این سه زمان ۱:۳۰ دقیقه ۲:۳۰ دقیقه و ۵ ساعت هست که با تعیین کردن تایم پس از زمان تعیین شده برق رسانی رو قطع میکند.

تبدیل هادرون P102

تبدیل هادرون P102

ایمن در برابر دو فاز شدن برق(بیش از ۴۰۰ ولت) و قابلیت وصل در نقطه صفر در جهت حذف شوک اتصال،جریان خروجی ۱۰ آمپر و تاخیر ۵ ثانیه ای جهت تنظیم برق و محدوده ولتاژ مجاز این محصول :۱۷۰ الی۲۴۰ ولت هستش که به طور کلی همونطور که گفتیم یه محافظ تمام عیاره که بهترین گزینه برای حفاظت از شارژرتون هستش که با این قیمت سرسام آور شارژر ها، ارزش همچین هزینه ای رو داره و همچینین با تنظیم تایمر میتونید با خیال راحت تا صبح گوشی زیر شارژ باشه چون بعد تایم تنظیم شده برق قطع میشه و از اسیب دیدن باتری گوشی و شارژر جلوگیری میکنه و همچنین دارای ۳۶ ماه گارانتی هست.

ممنونم که تا انتهای این مقاله با من همراه بودید، ممنون میشم نظراتتون رو با من در میون بزارید و اگر سوالی داشتید همین پایین بنویسید با افتخار پاسخگوی شما هستم.

تخفیفات استپ موبایل

تخفیف ویژه 🎁

شما میتوانید با نظر دادن به محصولات از کد تخفیف ویژه استپ موبایل برخوردار بشین فقط کافیه به 200 تا از محصولات نظر بدهید.


اطلاعات بیشتر

استپ موبایل با داشتن 4 شعبه فیزیکی و یک شعبه آنلاین و با 15 سال سابقه در زمینه فروش لوازم جانبی و داشتن مجوز های مورد تایید وزارت صنعت و معدن توانسته تجربه خوبی رو چه در فروش فیزیکی چه در فروش آنلاین برای کاربران فراهم کند.

محصولات بصورت هفتگی به لحاظ قیمتی بررسی می شوند و بروز می باشند.قیمت پایین به دلیل اعتقاد به “سود کمتر،فروش بیشتر” و “حذف واسطه” هاست.

کاربرانی که رمز دوم (رمز پویا) ندارن میتونن برا ثبت سفارش به کارشناس فروش پیام بدن یا با فروشگاه تماس بگیرند تا شماره کارت رو دریافت کنن.بعداز واریزی و ارسال فیش سفارش شما ثبت می شود.

ملاک خرید شما عنوان درج شده در محصول میباشد(به مدل نوشته شده در عنوان دقت شود). درصورت مغایرت در توضیحات یا عکس میتوانید با فروشگاه در میان بگذارید.

برای آگاهی از شرایط گارانتی و روند مرجوعی میتوانید وارد این لینک شوید.

متنوع ترین روش های ارسال رو ما برای شما ایجاد کرده ایم. پست، تیپاکس، پیک تهران و البرز و تحویل حضوری در فروشگاه.

زمان ارسال پست و تیپاکس بصورت میانگین 2 الی 5 روز کاری میباشد. پیک نیز یک روزه می باشد.

بله، شما میتوانید در ساعات کاری فروشگاه (قسمت فروش آنلاین) مراجعه و اقدام به دریافت سفارش خود کنید. برای معطلی کمتر سفارش خود را در سایت ثبت کنید و با فروشگاه هماهنگ کنید.تماس با ما

12 نظر در “آداپتور 2 پین بخریم یا 3 پین؟

  1. حسین گفت:

    خیلی مقاله ی کاربردی ای بود

  2. لامعی گفت:

    برای سری s22 سامسونگ باید چه اداپتوری بخریم؟

  3. فریده گفت:

    خیلی توضیحاتتون عالی بود

  4. تارا گفت:

    محافظ P102 چه قیمته؟

  5. کیهانی گفت:

    شما همه ی این مدلها رو دارید؟

  6. فرشته گفت:

    مقاله ی کاربردی ای بود

  7. مهتا گفت:

    آداپتور قیمت مناسب هم دارین؟

  8. گلاره گفت:

    تبدیل هادرون مدل A08 رو دارید؟

  9. نسیم گفت:

    عالی بود مقالتون

  10. عرفان گفت:

    کدوم برند تبدیل از همه بهتره؟

  11. سمانه گفت:

    خیلی عالی و کامل

  12. Amirhossein گفت:

    توضیحات عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه

دسترسی سریع

برای اطلاع از جدیدترین تخفیف ها، در شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید.

فاو آیکن استپ موبایل

استپ موبایل، مقصد نهایی شما برای تمام نیازهای لوازم جانبی موبایل و تبلت در ایران.

با بیش از 15 سال تجربه، ما مفتخریم که یکی از بزرگترین فروشگاه های تخصصی لوازم جانبی هستیم. فرقی نمی کند مدل گوشی شما آیفون یا اندروید باشد، استپ موبایل کلیه لوازم جانبی مورد نیاز شما برای موبایل، تبلت یا حتی ساعت هوشمند را فراهم می کند. دفتر مرکزی : تهران، شهرقدس، میدان آزادی(سرقنات)، ابتدای بلوار امام خمینی، روبروی کوچه وفا، پاساژ احمدیان پلاک 206  شماره های تماس : 02191308072

 

anjoman
لوگوی اینماد سایت استپ موبایل
logo-samandehi
فاو آیکن استپ موبایل

استپ موبایل، مقصد نهایی شما برای تمام نیازهای لوازم جانبی موبایل و تبلت در ایران.

با بیش از 15 سال تجربه، ما مفتخریم که یکی از بزرگترین فروشگاه های تخصصی لوازم جانبی هستیم. فرقی نمی کند مدل گوشی شما آیفون یا اندروید باشد، استپ موبایل کلیه لوازم جانبی مورد نیاز شما برای موبایل، تبلت یا حتی ساعت هوشمند را فراهم می کند. دفتر مرکزی : تهران، شهرقدس، میدان آزادی(سرقنات)، ابتدای بلوار امام خمینی، روبروی کوچه وفا، پاساژ احمدیان پلاک 206  شماره های تماس : 02191308072

 

anjoman
لوگوی اینماد سایت استپ موبایل
logo-samandehi
دسترسی سریع

برای اطلاع از جدیدترین تخفیف ها، در شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید.

فاو آیکن استپ موبایل

استپ موبایل، مقصد نهایی شما برای تمام نیازهای لوازم جانبی موبایل و تبلت در ایران.

با بیش از 15 سال تجربه، ما مفتخریم که یکی از بزرگترین فروشگاه های تخصصی لوازم جانبی هستیم. فرقی نمی کند مدل گوشی شما آیفون یا اندروید باشد، استپ موبایل کلیه لوازم جانبی مورد نیاز شما برای موبایل، تبلت یا حتی ساعت هوشمند را فراهم می کند. دفتر مرکزی : تهران، شهرقدس، میدان آزادی(سرقنات)، ابتدای بلوار امام خمینی، روبروی کوچه وفا، پاساژ احمدیان پلاک 206  شماره های تماس : 02191308072

 

anjoman
لوگوی اینماد سایت استپ موبایل
logo-samandehi
خانه
وبلاگ
0 مورد سبد خرید