لوازم جانبی ساعت های هوشمند هواوی

برای مشاهده لوازم جانبی ساعت هوشمند خود روی مدل آن کلیک کنید.

لوازم جانبی ساعت های هوشمند هواوی

قطعا تابحال نام برند تجاری هواوی به گوشِتان خورده است و همه ما تا حدودی با این برند آشنا هستیم. این شرکت فعالیت خود را از سال 1987 در زمینه ارائه خدمات مخابراتی آغاز کرد و امروزه با گسترش تجارت خود، در زمینه ساخت تلفن‌های هوشمندHuawei ، ساعت های هوشمند و لوازم جانبی ساعت هوشمند Huawei و سایر خدمات مشابه فعالیت می‌کند.

تاریخچه ساعت های هوشمند هوآوی

در سال 2015 بود که این شرکت بزرگ پا در عرصه تولید اسمارت واچ گذاشت. ساعت های هوشمند هووآوی، اسمارت واچی مبتنی بر پایه سیستم عامل هارمونی می‌باشد که توسط این شرکت توسعه یافته است. اولین ساعت هوشمند هوآوی در 1 مارچ 2015 در کنگره جهانی موبایل، معرفی شد و سپس در 2 سپتامبر همین سال، اولین ساعت هوشمند تاریخ خود را عرضه کرد. این ساعت هوشمند از یک صفحه نمایش AMOLED 1.4 اینچی و پردازنده Snapdragon 400 طراحی و تولید شده بود. سپس اسمارت واچ هوآوی با استقبال بی نظیری از سوی کاربران مواجه شد و همین امر سبب تولید اسمارت واچ های بیشتر و با امکانات بهتر شد.

لوازم جانبی ساعت هوشمند هوآوی چیست؟ 

لوازم جانبی ساعت هوشمند هوآوی به قطعات و اکسسوری هایی گفته می‌شود که به جهت بهبود کیفیت و تغییر ساختار ظاهری اسمارت واچ ساخته می‌شوند. این اکسسوری ها شامل بند ساعت، قاب و کار، محافظ صفحه نمایش، استند شارژر، باتری و… می‌شود که در ادامه به بررسی هرکدام از این لوازم جانبی خواهیم پرداخت.

انواع لوازم جانبی اسمارت واچ هوآوی

به مانند سایر دستگاه‌های دیجیتالی، اسمارت واچ های هوآوی لوازم جانبی و اکسسوری های متنوعی دارند که هرکدام از آنها مزایای خاص خودش را دارد. لوازم جانبی ساعت هوشمند هوآوی برای انواع اسمارت واچ های این سری، تولید می‌شوند که پرکاربردترین آنها را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

بند ساعت اسمارت واچ هوآوی 

یکی از پرکاربردترین و پر استفاده ترین لوازم جانبی ساعت هوشمند هوآوی بند ساعت می‌باشد. خوشبختانه یکی از امکانات ویژه ساعت های هوشمند، قابلیت تعویض بند آنها است و به همین دلیل، بندهای ساعت هوشمند هوآوی بسیار متنوع هستند و مناسب با انواع سلیقه ها ساخته شده است. جنس بندهای اسمارت واچ هوآوی از فلز، استیل، سیلیکون، چرم، پارچه و پلاستیک ساخته شده است و هرکدام مناسب با بودجه و سلیقه شما طراحی و به بازار عرضه شده است.

گلس و محافظ صفحه نمایش اسمارت واچ هوآوی 

از مهم ترین و پر اهمیت ترین لوازمی که وجود آن برای هر ساعت هوشمندی ضروری است، محافظ صفحه نمایش است. گلس هایی که برای اسمارت واچ هوآوی به کار می‌روند، در دو مدل لبه دار و یا تمام صفحه موجود می‌باشند که از گرد و غبار به خوبی جلوگیری می‌کنند. همچنین گلس های صفحه نمایش هوآوی واچ، در برابر ضربه، خط و خش و لکه مقاومت بالایی دارند و از آنجایی که ساعت در طول روز به طور مداوم در دستان شماست، یکی از ضروری ترین لوازم جانبی برای ساعت هوشمند هوآوی همین گلس می‌باشد.جنس گلس ها از انواع مختلفی تشکیل شده اند. این گلس ها از شیشه، پلیمر و یا نانو می‌باشد که هر سه گزینه خوبی برای محافظت از صفحه نمایش ساعت هستند. پیشنهاد ما استفاده و خرید گلس نانو است زیرا هم نسبت به شیشه ارزان تر است و از مقاومت خوبی نیز برخوردار است.یکی از مزایای نصب محافظ صفحه نمایش برای اسمارت واچ این است که اگر جنس گلس خوب، اصل و باکیفیت باشد، وضوح و شفافیت صفحه نمایش ساعت هوشمند شما را بهبود می‌بخشد. مثلا یکی از مزایای گلس نانو و شیشه‌ای، بهبود وضعیت مشاهده صفحه نمایش است که آن‌ها را نسبت به گلس پلیمری متمایز می‌کند.طریقه نصب آن نیز آسان است و احتیاجی به ظرافت و دقت بالا ندارد. با این حال قبل از جا انداختن گلس، صفحه ساعت هوشمند خود را حتما با پارچه مخصوص خود ساعت یا دستمال نرم، تمیز کنید.

شارژر اسمارت واچ هوآوی

شارژ اسمارت واچ وسیله ای است که به مرور زمان ممکن است خراب شود یا سیم شارژر آن پوسیده شود و دیگر کارایی قبل را نداشته باشد و از آنجایی که اسمارت واچ ها با باتری کار میکنند و نیاز به شارژ شدن دارند، انتخاب شارژر مناسب برای ساعت هوشمند امری ضروری است.

اما جنس کابل های شارژر هوآوی معمولا از انواع مختلفی چون کابل USB-A به USB-C، کابل USB-C به USB-C و کابل USB-C به لایتنینگ، ساخته می‌شوند.طریقه شارژ کردن اسمارت واچ بسیار راحت و آسان است. بنابراین طبق موارد زیر اسمارت واچ خود را شارژ کنید:

  • پایه شارژر و کابل شارژ را وصل کنید.
  • سپس آداپتور را به پریز وصل کنید.
  • دستگاه خود را در بالای پایه شارژ قرار دهید و قسمت فلزی اسمارت واچ خود را درست روبروی بخش های فلزی پایه شارژر قرار دهید تا زمانی که علامت شارژ شدن را روی دستگاه خود مشاهده کنید که این به معنای قرارگیری درست و اصولی شارژر و ساعت در جای خود است.

 

قاب یا کاور ساعت هوشمند هوآوی 

قاب یا همان کاور ساعت هوشمند هوآوی یکی دیگر از اکسسوری و لوازم جانبی ساعت هوشمند هوآوی است که به دلایل مختلفی برای ساعت های هوشمند طراحی شده است. قاب ها امکان شخصی سازی و تغییر ظاهر اسمارت واچ ها را دارند و بطور کلی برای تغییر ظاهر ساعت ساخته شده است. اما این قاب ها مزیت دیگری دارند و آن هم این است که قاب ها امکان ممانعت از ورود گرد و غبار و آلودگی به ساعت هوشمند و خصوصا اطراف صفحه نمایش را دارند. این کار بطور غیرمستقیم باعث افزایش طول عمر ساعت می‌شود.

جنس قاب های ساعت هوشمند متفاوت است و با توجه به نیاز و سلیقه کاربران طراحی شده است. سیلیکون، فلز و پلاستیک از جمله متریال مصرفی برای تولید قاب ساعت هوشمند می‌باشد.

استند شارژ ساعت هوشمند 

همانطور که بالاتر گفتیم برای شارژ کردن اسمارت واچ خود، باید از پایه یا استند شارژ برای شارژ باتری خود استفاده کنید. استفاده از استند شارژ مزایا و معایب خود را دارد. یکی از مزایای آن، این است که شارژ کردن با استند امن تر است و امکان دریافت اطلاعات که گاها از طریق کابل های USB انتقال می‌شود، وجود ندارد. بنابراین گزینه خوبی است. از معایب آن می‌توان به دیر شارژ کردن اسمارت واچ نسبت به شارژ کردن با کابل اشاره کرد.

باتری ساعت هوشمند هوآوی

باتری ساعت هوشمند بطور مستقیم در کیفیت و بهبود کارکرد ساعت تأثیر می‌گذارد و از آنجایی که هوآوی این مسئله مهم را به خوبی درک کرده است، این امکان را فراهم کرده تا در صورت گذشت چند سال از استفاده‌ی شما از باتری خود ساعت هوشمند، باتری جدیدی را جایگزین قبلی کنید تا اسمارت واچ شما بتواند به خوبی کار کند. باتری های سری جدید هوآوی واچ 3000 آمپر بوده و این نسل از باتری ها ظرفیت خوبی دارند. البته لازم به ذکر است که باتری هواوی P smart S با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساخت شده است. باتری های هوآوی واچ لیتیوم یونی می‌باشد.

اهمیت لوازم جانبی ساعت هوشمند 

اسمارت واچ ها، قابلیت ها و ویژگی های خاص خود را دارند و هرکدام از آنها برای استفاده شخصی، سرگرمی، انجام برخی فعالیت های روزمره و حتی کنترل سلامتی و… کاربرد دارند. بنابراین استفاده ما از آنها زیاد است و اهمیت لوازم جانبی ساعت هوشمند در اینجا نمایان می‌شود. امروزه در بازار، انواع لوازم جانبی ساعت هوشمند شامل بند ساعت، باتری، شارژر، استند، کاور و محافظ صفحه نمایش در حال عرضه شدن هستند و هرکدام از این اکسسوری‌ها، امکانات و ویژگی های خوبی را به اسمارت واچ ما می‌دهند.

به عنوان مثال شما با خرید محافظ صفحه نمایش، میتوانید از ساعت هوشمند خود در برابر ضربه، خراش و لک جلوگیری کنید. یا از قاب ساعت هوشمند می‌توانید برای زیبایی ظاهر اسمارت واچ خود و جلوگیری از ورود گرد و غبار و ضربه به ساعت جلوگیری کنید.

نکات قبل از خرید لوازم جانبی ساعت هوشمند 

تا به اینجا با معرفی انواع لوازم و اکسسوری اسمارت واچ شما را همراهی کردیم. حال باید بدانید که قبل از خرید باید برخی نکات را رعایت کنید تا به هنگام خرید، دچار اشتباه نشوید و بهترین اکسسوری را برای ساعت خود انتخاب کنید.

  • حتما به مدل و برند اسمارت واچ خود دقت داشته باشید.
  • هرکدام از لوازم های جانبی با تمام برند ها سازگاری ندارند. در انتخاب نوع محصول دقت نمائید.
  • قیمت تمام شده هر محصول را با محصولات مشابه مقایسه کنید و سپس اقدام به خرید کنید.

فروش آنلاین لوازم جانبی ساعت هوشمند هوآوی 

همانطور که میدانید یکی از بهترین و معتبرترین برندهای تولید اسمارت واچ، هوآوی می‌باشد. اسمارت واچ های هوآوی از کیفیت خوبی برخوردارند و همچنین تمامی قطعات و لوازم جانبی آن امکان تعویض را دارند و شما می‌توانید انواع بند ساعت هوشمند، قاب، محافظ صفحه نمایش و باتری را از استپ موبایل تهیه کنید. برای مشاهده لوازم جانبی ساعت هوشمند کلیک کنید.

قیمت لوازم جانبی ساعت هوشمند هوآوی 

لوازم جانبی ساعت هوشمند هوآوی انواع مختلفی دارند که قیمت هرکدام از آنها با توجه جنس و متریال مصرفی، وزن، اندازه و سایر عوامل تعیین می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به بخش فروشگاه استپ موبایل، انواع اکسسوری های ساعت هوشمند را مشاهده کنید و با مقایسه قیمت‌ها با سایر رقبا، اقدام به خرید کنید.