تاریخچه لوگو کمپانی های سازنده موبایل 1977

تاریخچه لوگو کمپانی های سازنده موبایل 1977 | استپ موبایل

تاریخچه لوگو کمپانی های سازنده موبایل 1977

همه ی ما با کمپانی اپل که به عنوان یکی از بزرگترین کمپانی های تولید کننده لوازم الکترونیکی شامل تلفن همراه،رایانه ها ، نرم افزار ها و امکانات برای خدمات آنلاین است،آشنا هستیم.

آیا تا به حال به این فکرکرده اید که اولین لوگو کمپانی اپل به چه صورت بوده است؟ و یا طراح لوگو اپل چه کسی است؟ در این مقاله همراه ما باشید تا تاریخچه و روند دگرگونی لوگو کمپانی اپل و دیگر کمپانی های بزرگ تلفن همراه را بررسی کنیم.

کمپانی اپل

اپل به خاطر طراحی بدیع گجت هایش و رویکرد مینیمالیستی که به هویت بصری اش میدهد،معروف است. با توجه به طراحی اولین لوگو اپل در سال 1970 مشخص می شود که این برند از همان روز های اول تا چه اندازه مترقی و نوآور بوده است.اگرچه حتی شرکتی مانند اپل با نسخه آزمایشی لوگو شروع به کار کرد که روی اولین رایانه آنها قرار گرفت.

تاریخچه لوگو کمپانی های سازنده موبایل 1977 | این یک نشان  کلاسیک و زیبا بود که با یک روبان صاف احاطه شده بود، جایی که حروف Co Computer  apple قرار داده شده بود.

برای خرید لوازم جانبی گوشی های آیفون رو این لینک کلیک کنید.

این نوشتار با حروف سرفصل پررنگ اجرا شده بود که حروف بزرگ آن را محکم و در عین حال پیچیده می کرد.  خود لوگو تصویر  بسیار دقیقی از اسحاق نیوتن را نشان می‌داد که زیر درخت سیب نشسته و کتابی در دست دارد.

تاریخچه لوگو کمپانی اپل

تاریخچه لوگو کمپانی های سازنده موبایل

لوگوی نمادین گاز گرفته شده اپل توسط راب جانوف در سال 1977 طراحی شد. این یک تصویر تمیز و کاملاً متعادل با الگوی رنگین کمان افقی بود. این لوگو که معرف دانش، تنوع، خلاقیت و الهام است، تا کنون دست نخورده باقی مانده است و واقعاً یکی از شناخته شده ترین هویت های بصری در تاریخ است. پالت رنگ نماد اپل تا سال 1998 رنگین کمان باقی ماند.

در سال 1998 لوگوی رنگارنگ اپل با نسخه ی مشکی آن بر روی صفحه بی رنگ تعویض شد. اپل گاز گرفته مشکی چندین سال مورد استفاده قرار گرفت اما تنها پس از انتشار iMac رسمی شد.

امروزه نماد مشکی بر روی پس‌زمینه سفید نمادی از سبک و فناوری است، مترادفی است  برای کیفیت و برتری. بعداً جابز اعتراف کرد که رژیم میوه خواری داشته و از یک مزرعه سیب بازدید کرده است و این ایده به ذهنش خطور کرده است.

راب جانوف، طراح گرافیک، تصویری از سیب را با “گزش” پیشنهاد کرد تا با میوه های دیگر اشتباه گرفته نشود. همچنین معنی بیشتری در پشت نماد “گزش” برداشته شده از سیب وجود دارد و فقط برای تمایز با سایر میوه ها استفاده نشده است. در واقع، این ایده به زمان آدم و حوا برمی گردد که از سیب درخت دانش گاز گرفتند. بنابراین، این تصویر نشان‌دهنده عطش انسان برای دانش است و استفاده از محصولات اپل به مردم کمک می‌کند تا دانش را به دست آورند و آن را فرو نشانند. همچنین، «گزش» به طور نمادین با «بایت» – واحد داده‌های دیجیتال نیز جناس می‌شود.

نماد اپل امروزه یک تصویر مینیمالیستی و تمیز از میوه گاز گرفته شده است که به رنگ مشکی ساده اجرا شده و بیشتر موارد روی پس زمینه سفید قرار می گیرد. در مورد دستگاه های برند، نماد معمولاً حکاکی یا برجسته است و رنگ آن به رنگ فلز یا شیشه گجت بستگی دارد.

لازم به ذکر است که دراین سالها چندین مورد تغییر رنگ وجود داشته است. در سال 1999، نسخه ای با تم Aqua از لوگو معرفی شد و تا سال 2003 مورد استفاده قرار گرفت.و نهایتا در سال 2007 تیم طراح لوگویی با تم شیشه ای ارائه کرد که تا سال 2013 مورد استفاده قرار می گرفت.

تاریخچه لوگو کمپانی های سازنده موبایل سامسونگ

سامسونگ چندین بار مشخصات کسب و کارخود را تغییر داده و به همراه آن لوگوی شرکت  نیز تغییر کرده است. نماد فعلی نمونه ای از برندسازی مجدد موفق در نظر گرفته می شود که عمدتاً به لطف بازاریابی خوب و رویدادهای تبلیغاتی درمقیاس بزرگ است. این لوگو از لحاظ فونت و رنگ کاملا با مدل های پیش از آن متفاوت است. اولین لوگوی سامسونگ روی بسته های نودل ظاهر شد. سپس شروع به استفاده از آن برای علامت گذاری برنج، ماهی خشک، شراب و سایر محصولاتی کردند که بخشی از مجموعه بود. این یک علامت تجاری به شکل یک مستطیل بود.

برای خرید لوازم جانبی گوشی های سامسونگ رو این لینک کلیک کنید.

این نماد شامل کاراکترهای کره ای و یک دایره سفید است که در داخل دو حلقه قرار گرفته است. در مرکزاین لوگو، سه ستاره پنج پر دیده می شد که آنها با نام تجاری مرتبط هستند زیرا “sam” به معنای “سه” و “sung” به معنای “ستاره” است.

تاریخچه لوگو کمپانی SAMSUNG

تاریخچه لوگو کمپانی های سازنده موبایل

چندین فرض در مورد اینکه چنین مفهومی از کجا آمده است وجود دارد. طبق نسخه اول منظور صاحب شرکت پسرانش بود که قرار بود وارث تجارت خانوادگی باشند. بر اساس فرضیه دیگری، او نماد خاصی را در کلمه قرار داد: او می خواست شرکت مانند ستاره ای در آسمان بدرخشد. همچنین شخصیت سام به معنای قدرت و عظمت است و آوازکلمه با ابدیت همراه است.

در دهه 1960، این برند شروع به خرید و فروش بیمه و املاک کرد که در لوگوی آن منعکس شد. طراحان تمام عناصر مرتبط با صنایع غذایی را حذف کردند. آنها تنها سه ستاره چهار پر را در داخل یک دایره سفید در پس زمینه مربع قرار دادند. در آن زمان پالت سیاه و سفید بود.

سپس نوشتار “سامسونگ” برای اولین بار روی لوگو ظاهر شد. توسعه دهندگان ازنسخه انگلیسی این نام برای تاکید بر جهانی بودن شرکت و ارائه آن به بازار بین المللی استفاده کردند. حروف sans serif پررنگ بر سبکی محدود تأکید می‌کردند.

در اواخر دهه 1970، بنیانگذار این شرکت، لوگو را منسوخ می دانست، بنابراین تصمیم گرفت قسمت گرافیکی آن را تغییر دهد. طراحان دایره سفید را برداشتند و سه ستاره را تقسیم کردند و هر یک از آنها را داخل شش ضلعی قرار دادند. ارقام هندسی قرمز شدند زیرا در آن زمان تلویزیون های رنگی سامسونگ عرضه شده بود. پس از آن بود که سازنده یک بار و برای همیشه نمادهای سیاه و سفید غیرقابل توصیف را کنار گذاشت. فرض بر این بود که یک پالت روشن بر کیفیت تصویر بالای صفحه نمایش تلویزیون تأکید می کند. علاوه بر این، این نام تجاری تنها برای یک دهه ظاهر شد و سپس ناپدید شد.

در سال 1993، این شرکت فعالانه وارد سطح بین المللی شد. برند سامسونگ برابربا نوآوری های مدرن و رونق فناوری بود.بنابراین همه چیزهای قدیمی را رها کرد، از جمله لوگوی قبلی، که مانع توسعه تصویر برند آن میشد. در نتیجه تغییر نام تجاری جهانی، یک نام تجاری کاملاً جدید ظاهر شد: یک نوشتار سفید سامسونگ روی بیضی آبی رنگ. یک شکل هندسی لوزی مانند که نماد جهان است و آشکارا یک ارتباط پنهان با ستارگان دارد.

در سال 2005 شکل بیضی مانند پشت حروف سامسونگ نیز حذف شد و لوگوی جدید کمپانی سامسونگ شامل حروف” SAMSUNG” است که در یک پس زمینه سفید قرار گرفته است و لوگوی نهایی سامسونگ را در سال های اخیر معرفی می کند.

تاریخچه لوگو کمپانی های سازنده موبایل شیائومی

در ادامه مقاله تاریخچه لوگو کمپانی های سازنده موبایل لوگوی شرکت شیائومی را بررسی می کنیم.لوگوی این شرکت فناوری چینی شیائومی نشان دهنده جاه طلبی ها و علاقه جهانی آن به نوآوری است.

در ابتدا فقط از نماد های چینی در لوگو استفاده میشد سپس آنجایی که این پروژه از مرزهای سایر کشورهای آسیایی عبور کرد و وارد سایر نقاط جهان شد، نیاز به استفاده از نام ساده تری شد. این نام “MI” بود.

لوگو نیز متفاوت شد. یک جعبه نارنجی رنگ به شکل «mi» وجود داشت. “m” بسیار غیر معمول به نظر می رسید زیرا وسط آن فقط یک خط عمودی بود. نام چینی و آدرس وب سایت به رنگ خاکستری درکنار نشان دیده می شد. لوگوی شیائومی دارای حروف سبک “MI” به رنگ سفید است که در داخل یک مستطیل نارنجی با گوشه های گرد قرار گرفته اند.

تاریخچه لوگو کمپانی XIAOMI

تاریخچه لوگو کمپانی های سازنده موبایل

یکی از دلایل طراحی غیرمعمول این لوگو ، این است که حروف شباهت ظریفی به هیروگلیف چینی دارند. خط وسط “M” از بقیه علامت جدا می شود، در حالی که حرف “i” نیز نقطه ندارد.این نشان به چه معناست؟

برای خرید لوازم جانبی گوشی های شیائومی رو این لینک کلیک کنید.

طبق توضیحات رسمی ارائه شده توسط این شرکت، “MI” مخفف “اینترنت موبایل” است. با این حال، شیائومی همچنین اشاره کرد که این مخفف را می‌توان به عنوان «ماموریت غیرممکن» توضیح داد و به تمام چالش‌هایی که این شرکت در روزهای اولیه با آن مواجه بود اشاره می کند. در توضیح عبارت “ماموریت غیرممکن” باید گفت که دریافت علامت تجاری MI بسیار دشوار بود، زیرا شرکت نهایتا مجبور شد وب سایت Mi. com را به مبلغ بالایی خریداری کند.

تاریخچه لوگو کمپانی های سازنده موبایل htc

لوگوی HTC نمونه ای از برتری فنی و دوستی کاربر با محیط است. سادگی و کار بی عیب و نقص محصولات با حروف گرد که دارای  گوشه هایی صاف هستند، منتقل می شود. این لوگو ،نشان دهنده تمایل به مینیمالیسم  و ​​هماهنگی است.

تا سال 2008، اچ‌تی‌سی شرکت رایانه‌ای با فناوری پیشرفته نام داشت. با این حال، تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند این کمپانی قبلاً با برچسب HTC مزین شده بودند. این شرکت چندین بار سبک لوگوی خود را تغییر داد. در نسخه اصلی (از سال 1997)، یک علامت وارونه در پشت کتیبه وجود داشت که شامل دو خط نوک تیز بود.

تاریخچه لوگو کمپانی HTC

تاریخچه لوگو کمپانی های سازنده موبایل

در سال 2006، حرف “H ” به حروف کوچک تبدیل شد، اما اندازه آن تغییر نکرد.این باعث می‌شود که t و c کوچکتر از h به نظر برسند  و حرف h  به نمای اصلی این لوگو تبدیل شود. محصولات اصلی این کمپانی  در آن زمان، تلفن همراه بود. بنابراین، در کنار کتیبه این برند، یک نماد تلفن همراه با فلش هایی که تماس ورودی و خروجی را نشان می داد در رنگ های مختلف ظاهر شد.

برای خرید لوازم جانبی گوشی های اچ تی سی رو این لینک کلیک کنید.

در سال 2008، طراحان تمام تصاویر تزئینی را حذف کردند. تنها چیزی که باقی مانده است نام تجاری با طراحی مینیمال است. با گذشت زمان، این نشان تکامل یافت و زیر حروف ،شعار شرکت “بی سر و صدا و درخشان” ظاهر شد و اینگونه بود که علامت تجاری به تایید هویت برند تبدیل شد. برند htc  اکنون یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین ها برند ها در عرصه دیجیتال است.

تاریخچه لوگو کمپانی های سازنده موبایل هوآوی

لوگوی اولیه  این کمپانی همزمان با  خود شرکت پدید آمد. در طول عمر خود چندین بار تغییر کرده است اما مطمئناً در چارچوب ایده اولیه باقی مانده و تقریباً همان فرم بصری را دارد. در این لوگو همیشه خطوط باریک یا پهن در یک نیم دایره سفید نامرئی در مرکز، و یک نام در زیر، با فونت دقیق وجود داشته است.

برای خرید لوازم جانبی گوشی های هوآوی رو این لینک کلیک کنید.

اولین لوگو این شرکت که از سال 1987 تا 2006 استفاده می شده است، شامل پرتوهای بلند خورشید صبحگاهی  است که به نظر می رسد از افق بیرون می زند. در زیر این لوگو “Huawei Technologies” وجود دارد که با فونت کلاسیک نوشته شده است و دارای حروف اول بزرگ است.

تاریخچه لوگو کمپانی HUAWEI

تاریخچه لوگو کمپانی های سازنده موبایل

از سال 2006 تا 2018 در تاریخچه لوگو کمپانی های سازنده موبایل افسانه ای به شمار می آید زیرا این شرکت طراحی مجدد انجام داد. پرتوهای ظریف به گلبرگ های پهن تبدیل شدند. هم چنین تعداد پرتو ها از 15 عدد به 8 عدد تبدیل شدند  و آنها را به طور مساوی روی کلمه “Huawei ”  توزیع کردند. تناسب کلی شکلی بین پرتوها ثابت مانده است، بنابراین قسمت های کناری پایین از قسمت های بالای مرکزی ،کوتاه تر به نظر می رسند. با استفاده از تکنیک تابش و نور پردازی ، لوگو جدید را به شکلی سه بعدی تبدیل کردند و نوشتاربه شکل حروف بزرگ نوشته شد و حروف “U ” و “E ” نیز گرد شدند.

در سال 2018، تغییرات عمدتاً قسمت بالایی لوگو را تحت تأثیر قرار داد. رنگ اشباع و تیره شد. جلوه سه بعدی ناپدید شد و بنابراین لوگوی شرکت اکنون محکم تر و سخت تر به نظر می رسد. این تغییرات به دلیل نیاز به چاپ لوگو ایجاد شد تا هم به صورت برچسب و هم در قالب یک علامت رسمی به یک اندازه خوب به نظر برسد. با هدایت این اصل، توسعه دهندگان قسمت متن را  نیزاصلاح کردند و “U ” و “E ” را به سبک قبلی – واضح، یکنواخت ومختصر – برگرداندند.

تاریخچه لوگو کمپانی های سازنده موبایل LG

لوگوی کمپانی LG در طی سال ها تغییرات بسیار زیادی داشته است.  در بین سال های 1947 تا 1963 شرکت ال‌جی یک لوگوی ساده و سرراست برای مصرف‌کنندگان آسیایی داشت زیرا حاوی هیروگلیف بود.

نام کامل شرکت را در دو خط یادداشت کردند  و قسمت بالایی لوگو شامل بیضی قرمز وقسمت پایینی روی زمینه سفید بود. تغییرات لوگو شرکت LG در طی سال های زیر به این صورت بوده است:

از 1964 تا 1978 : استفاده از یک مستطیل با گوشه های گرد به جای بیضی، استفاده از فونت متفاوت و به شکل صاف به جای مورب برای هیروگلیف

از 1978 تا 1983 : استفاده از یک مربع آبی رنگ در سمت چپ لوگو که درون آن چهار گلبرگ قلبمانند به رنگ سفید قرار داشت و نام کامل شرکت در کنار آن نوشته شده بود.

از 1983 تا 1995:استفاده از رنگ صورتی تیره به جای آبی و هم چنین تغییر لوگو از گلبرگ به حرف “L ” خمیده و یک تاج در بالای آن

از سال 1958 کمپانی اصلی دارای یک شرکت زیر مجموعه  به نام Goldstar بود که لوازم خانگی و الکترونیکی تولید میکرد. این شرکت نیز دارای لوگو های متفاوتی بود. نهایتا در سال 1995 این شرکت با کمپانی اصلی ادغام شد و نماد LG به وجود آمد. طراحان نشان این حروف را در قالب یک مونوگرام مختصر ارائه کردند. “L ” کوچک در داخل “G ” بزرگ تصویر شده بود که با هم در مرکز دایره قرمز قرار داشتند.

برای خرید لوازم جانبی گوشی های ال جی رو این لینک کلیک کنید.

از سال 2014 تا به امروز تنها از لوگو و بدون نام LG استفاده شده است که نشان دهنده ی  یک دایره قرمز رنگ  بزرگ  به شکل کره برای معرفی جهانی بودن این برند است. عناصر باقی مانده نیز نمادین هستند: “G ” یک لبخند است، “L ” با یک نقطه شبیه یک بینی و یک چشم است که مانند یک فرد دوستانه بر دسترسی و صمیمیت تأکید می کند و تمایل شرکت را برای ایجاد یک رابطه بلندمدت با مشتریان و هم چنین خشنود کردن آنها با محصولات با کیفیت،را  منتقل می کند.

این که تنها از یک چشم استفاده شده است نیز دارای اهمیت  است زیرا این نش

تاریخچه لوگو کمپانی LG

تاریخچه لوگو کمپانی های سازنده موبایل

ان دهنده ی  اراده و وفاداری به آرمان های آنهاست.

کمپانی نوکیا

برخی از تاریخچه لوگو کمپانی های سازنده موبایل 1977 نوکیا قبلا متعلق به شرکت هایی بود که آن را تأسیس کردند. شاید به همین دلیل است که  بسیار غیر منطقی به نظر می رسند.

بسیاری از نمادها هیچ ارتباطی با دستگاه های تلفن همراه و مخابراتی ندارند.اولین نماد توسط  Nokia Ab  و بین سال های 1865 تا 1965استفاده شد که ابتدا به تولید خمیر مشغول بود و سپس به تولید برق روی آورد.

این نماد به شکل یک علامت تجاری گرد مهر مانند  بود که توسط یک ماهی که از حلقه ی آن بیرون زده بود شکسته می شد.به احتمال زیاد، این ماهی، یک ماهی   قزل آلا از رودخانه Nokianvirta بود که در سواحل آن شهر نوکیا قرار دارد.

این نقاشی با نوشتار “NOKIA OSAKEYHTIO” و “NOKIA AKTIEBOLAG” تکمیل شد.دو نسخه متفاوت از لوگو به صورت همزمان وجود داشت. اولی تار، با خطوط ناهموار که فلس های ماهی دقیقا مشخص است ودومی دارای خطوط واضح و یک تصویر مینیمالیستی ماهی قزل آلا است.

تاریخچه لوگو کمپانی NOKIA

تاریخچه لوگو کمپانی های سازنده موبایل

لوگوی دوم  که در سال 1965 به تصویب رسید، زمانی متعلق به کارخانه لاستیک Suomen Gummitehdas Oy بود. از آنجایی که این شرکت در تولید لاستیک تخصص داشت، نام تجاری آن از یک حلقه سیاه تشکیل شده بود. نوار نیم دایره ای به رنگ مشکی که که از روی کلمه (نوکیا) عبور می کرد. جالب است که در این زمان، این کلمه به معنای شرکت نوکیا نبود، بلکه به معنای شهری بود که شرکت در آن قرار داشت.

برای خرید لوازم جانبی گوشی های ال جی رو این لینک کلیک کنید.

در سال 1978 لوگو به نام یک شرکت فنلاندی ساده شد. در ابتدا با یک تایلد تکمیل میشد، اما با گذشت زمان، خط مواج ناپدید شد.نام تجاری نوکیا از سال 1978 به طور مداوم تکامل یافته است و نسخه ای نزدیک به نسخه مدرن در سال 1992 ظاهر شد.

در همان زمان، شعار “ارتباط مردم” فراگیر شد و طراحان همان لوگو را به توجه به این شعار دوباره  طراحی کردند. نوسازی بعدی در سال 2006 اتفاق افتاد و شامل پالت رنگی  بود. نسخه نهایی در سال 2011 ارائه شد که فاقد شعار معروف است، بنابراین نام شرکت بلافاصله توجه را به خود جلب می کند.

تاریخچه لوگو کمپانی های سازنده موبایل 1977

جمع بندی

ممنون که تا انتهای این مقاله با من همراه بودید و با هم تاریخچه ای از لوگو های انواع کمپانی های سازنده موبایل  در استپ موبایل بررسی کردیم.

اگه خوشتون اومد و یا سوال،انتقاد یا پیشنهادی داشتید ممنون میشم همین پایین برامون کامنت بزارید.

استپ موبایل با داشتن 4 شعبه فیزیکی و یک شعبه آنلاین و با 15 سال سابقه در زمینه فروش لوازم جانبی و داشتن مجوز های مورد تایید وزارت صنعت و معدن توانسته تجربه خوبی رو چه در فروش فیزیکی چه در فروش آنلاین برای کاربران فراهم کند.

محصولات بصورت هفتگی به لحاظ قیمتی بررسی می شوند و بروز می باشند.قیمت پایین به دلیل اعتقاد به “سود کمتر،فروش بیشتر” و “حذف واسطه” هاست.

کاربرانی که رمز دوم (رمز پویا) ندارن میتونن برا ثبت سفارش به کارشناس فروش پیام بدن یا با فروشگاه تماس بگیرند تا شماره کارت رو دریافت کنن.بعداز واریزی و ارسال فیش سفارش شما ثبت می شود.

ملاک خرید شما عنوان درج شده در محصول میباشد(به مدل نوشته شده در عنوان دقت شود). درصورت مغایرت در توضیحات یا عکس میتوانید با فروشگاه در میان بگذارید.

برای آگاهی از شرایط گارانتی و روند مرجوعی میتوانید وارد این لینک شوید.

متنوع ترین روش های ارسال رو ما برای شما ایجاد کرده ایم. پست، تیپاکس، پیک تهران و البرز و تحویل حضوری در فروشگاه.

زمان ارسال پست و تیپاکس بصورت میانگین 2 الی 5 روز کاری میباشد. پیک نیز یک روزه می باشد.

بله، شما میتوانید در ساعات کاری فروشگاه (قسمت فروش آنلاین) مراجعه و اقدام به دریافت سفارش خود کنید. برای معطلی کمتر سفارش خود را در سایت ثبت کنید و با فروشگاه هماهنگ کنید.تماس با ما

10 نظر در “تاریخچه لوگو کمپانی های سازنده موبایل 1977

  1. نگهداری گفت:

    مطلب جالب و مفیدی بود مرسی

  2. شهداد گفت:

    بین اینا لوگوی اپل و ال جی جالبن

  3. مهرداد گفت:

    تاریخچه لوگوی نوکیا جالب بود

  4. داوود گفت:

    اپل که بین اینا فعلا ترکونده

  5. گلسا گفت:

    شرکت هواوی عمر زیادی نداره و نوپاست درسته؟

  6. صنم گفت:

    چقدر تاریخچه جالبی داشتن

  7. تینا گفت:

    کمپانی نوکیا خیلی خیلی تاریخچه لوگوش جالب بود

  8. ارمان گفت:

    ال جی چقدر لوگو عوض کرده

  9. احدی گفت:

    اپل لوگوش خیلی خلاقانه اس

  10. رضا گفت:

    خیلی مقاله جالب و خوبی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه

دسترسی سریع

برای اطلاع از جدیدترین تخفیف ها، در شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید.

فاو آیکن استپ موبایل

استپ موبایل، مقصد نهایی شما برای تمام نیازهای لوازم جانبی موبایل و تبلت در ایران.

با بیش از 15 سال تجربه، ما مفتخریم که یکی از بزرگترین فروشگاه های تخصصی لوازم جانبی هستیم. فرقی نمی کند مدل گوشی شما آیفون یا اندروید باشد، استپ موبایل کلیه لوازم جانبی مورد نیاز شما برای موبایل، تبلت یا حتی ساعت هوشمند را فراهم می کند. دفتر مرکزی : تهران، شهرقدس، میدان آزادی(سرقنات)، ابتدای بلوار امام خمینی، روبروی کوچه وفا، پاساژ احمدیان پلاک 206  شماره های تماس : 02191308072

 

anjoman
لوگوی اینماد سایت استپ موبایل
logo-samandehi
فاو آیکن استپ موبایل

استپ موبایل، مقصد نهایی شما برای تمام نیازهای لوازم جانبی موبایل و تبلت در ایران.

با بیش از 15 سال تجربه، ما مفتخریم که یکی از بزرگترین فروشگاه های تخصصی لوازم جانبی هستیم. فرقی نمی کند مدل گوشی شما آیفون یا اندروید باشد، استپ موبایل کلیه لوازم جانبی مورد نیاز شما برای موبایل، تبلت یا حتی ساعت هوشمند را فراهم می کند. دفتر مرکزی : تهران، شهرقدس، میدان آزادی(سرقنات)، ابتدای بلوار امام خمینی، روبروی کوچه وفا، پاساژ احمدیان پلاک 206  شماره های تماس : 02191308072

 

anjoman
لوگوی اینماد سایت استپ موبایل
logo-samandehi
دسترسی سریع

برای اطلاع از جدیدترین تخفیف ها، در شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید.

فاو آیکن استپ موبایل

استپ موبایل، مقصد نهایی شما برای تمام نیازهای لوازم جانبی موبایل و تبلت در ایران.

با بیش از 15 سال تجربه، ما مفتخریم که یکی از بزرگترین فروشگاه های تخصصی لوازم جانبی هستیم. فرقی نمی کند مدل گوشی شما آیفون یا اندروید باشد، استپ موبایل کلیه لوازم جانبی مورد نیاز شما برای موبایل، تبلت یا حتی ساعت هوشمند را فراهم می کند. دفتر مرکزی : تهران، شهرقدس، میدان آزادی(سرقنات)، ابتدای بلوار امام خمینی، روبروی کوچه وفا، پاساژ احمدیان پلاک 206  شماره های تماس : 02191308072

 

anjoman
لوگوی اینماد سایت استپ موبایل
logo-samandehi
خانه
وبلاگ
0 مورد سبد خرید