بهترین لوازم جانبی گوشی سامسونگ سری note

برای مشاهده لوازم جانبی گوشی سامسونگ خود روی مدل آن کلیک کنید.

لوازم جانبی گوشی سامسونگ سری note

سامسونگ سری note یکی از محبوب ترین و بهترین سری های گوشی هوشمند در دنیا است و همه شما تابحال یا این سری گوشی را داشته اید و یا اطرافیان شما از آن استفاده کرده‌اند! گوشی سامسونگ سری نوت، از صفحه نمایش بزرگی برخوردارند و این ویژگی برای کسانی که به دلایل مختلف تمایل دارند تا صفحه موبایلشان بزرگ باشد، باعث شده تا به سمت این سری از گوشی های هوشمند بیایند. همچنین لوازم جانبی گوشی سامسونگ گلکسی نوت از تنوع بالایی دارد که قصد داریم تا شما را با این لوازم جانبی آشنا کنیم.

تاریخچه سامسونگ سری note  گلکسی 

تقریبا در اواخر اکتبر سال 2011 بود که سامسونگ از اولین سریِ این گوشی هوشمند رونمایی کرد که با استقبال گسترده مردم روبرو شد. سامسونگ گلکسی note 1 با صفحه نمایش 5.2 اینچی، دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی و دوربین جلو 8 مگاپیکسلی و باتری 2500 میلی آمپری در زمان خود سر و صدای زیادی به پا کرد و محبوبیت زیادی نزد هواداران سامسونگ پیدا کرد.

در حال حاضر آخرین ورژن ساخته شده سامسونگ سری note 20  می‌باشد که امکانات ویژه و فوق العاده ای چون صفحه نمایش 7 اینچی، حافظه داخلی تا 512 گیگابایت، اندروید 10 و باتری 4500 میلی آمپر را دارد که این نسخه در آگوست 2020 رونمایی شد.

شما به لوازم جانبی احتیاج دارید! 

داشتن لوازم جانبی به دلایل مختلفی برای گوشی های هوشمند ضروری است. اما قبل از معرفی و بررسی لوازم جانبی سامسونگ گلکسی نوت، تعریف کوتاهی از این لوازم داشته باشیم.

لوازم جانبی سامسونگ گلکسی نوت چیست؟ (h3)

بطور کلی لوازم جانبی گوشی هوشمند، طیف وسیعی از محصولات و اکسسوری را شامل می‌شود که این لوازم به دلایل مختلفی مثل شخصی سازی گوشی، تغییر ظاهری گوشی و یا محافظت و بهبود کیفیت گوشی هوشمند خریداری و استفاده می‌شود.

انواع لوازم جانبی گوشی سامسونگ سری note

به مانند بسیاری از لوازم الکتریکی و دیجیتالی، گوشی های سامسونگ نیز لوازم جانبی مخصوص خودشان را دارند و هرکدام از آنها کاربردهای جالب و جذابی دارند. سری گلکسی نوت سامسونگ به دلیل مشخصات قدرتمند، ویژگی های نوآورانه و البته قلم S Pen همیشه مورد علاقه طرفداران بوده است. اما برای اینکه تجربه کاربری شما بهبود پیدا کند، به لوازم جانبی مناسب نیاز دارید. از کیس‌ها و محافظ‌های صفحه گرفته تا هدفون‌ها و شارژرها، قاب، گلس و دنیایی از لوازم جانبی برای بهبود تجربه شما وجود دارد. در ادامه پرکاربردترین لوازم جانبی گوشی سامسونگ سری note  را بررسی می‌کنیم:

قاب سامسونگ گلکسی note  

از جمله پرطرفدارترین و پر استفاده ترین لوازم جانبی موبایل، قاب ها هستند و طیف گسترده‌ای از علاقه‌مندی های کاربران را شامل می‌شود. قاب ها به خودی خود و بطور غیرمستقیم، از گوشی محافظت می‌کنند. قاب های گوشی میتوانند در برابر آسیب های فیزیکی مثل ضربه، خط و خش، گرد و غبار و … مقاومت کنند. این یکی از مزایای آن‌ها در کنارِ زیباسازی ظاهر گوشی است.

زیرا قاب های گوشی علاوه بر محافظت از بدنه گوشی، جنبه تزئینی هم دارند. که امروزه در بازار شاهد تنوع قاب های طرح دار و ساده هستیم.

محافظ صفحه نمایش ( گلس ) سامسونگ نوت 

محافظ صفحه نمایش سامسونگ گلکسی نوت، یک لایه محافظ است که روی صفحه نمایش گوشی شما قرار می‌گیرد تا از آن در برابر خراش، ضربه و شکستگی محافظت کند. محافظ صفحه نمایش می‌تواند از جنس های مختلفی مانند شیشه، پلاستیک و یا فلز ساخته شود.

اما اگر بخواهید بهترین نوع محافظ صفحه نمایش را استفاده کنید، محافظ شیشه‌ای بهترین کاربرد را دارد. این نوع محافظ به دلیل دوام، استحکام و مقاومت بالایی که دارد از صفحه نمایش به خوبی مراقبت میکند و همچنین اجازه ورود گرد و غبار و ذرات آلوده را نمی‌دهد. از دیگر مزایای آن می‌توان به لک نیفتادن بر روی صفحه نمایش اشاره کرد.

در هنگام خرید محافظ یا گلس برای سامسونگ نوت، این موارد را حتما رعایت کنید:

  • قبل از خرید محافظ صفحه نمایش باید مطمئن شوید که این محافظ صفحه نمایش با مدل گوشی شما سازگار است.
  • جنس محافظ صفحه نمایش بر روی دوام و مقاومت آن تأثیر می گذارد بنابراین به این موضوع دقت داشته باشید.
  • ضخامت محافظ صفحه نمایش بر روی حساسیت لمسی صفحه نمایش تأثیر می گذارد. پس سعی کنید از خرید گلس ضخیم خودداری کنید.
  • قیمت محافظ صفحه نمایش: قیمت محافظ صفحه نمایش بر اساس جنس، کیفیت و ضخامت آن متفاوت است و صرفا گران قیمت بودن گلس به معنای کیفیت بالای آن نیست.

 

قلم S Pen  سامسونگ نوت (h3)

قلم S در یک تعریف خلاصه و ساده، قلب و روح سری Note است! این قلم از خاص ترین و بهترین ویژگی های سامسونگ سری Note است که آن را نسبت به سایر مدل ها متمایز کرده است. لوازم جانبی کمی وجود دارد که می تواند بهره وری شما را به سطح بالاتری برساند. S Pen Pro جدیدترین و بهترین قلم است که با حساسیت بالایی، بهبود یافته. اگر به دنبال گزینه ای مقرون به صرفه تر هستید، S Pen Fold Edition یک انتخاب عالی است. این نوع قلم جمع و جور و تاشو می‌باشد و برای استفاده در حین حرکت عالی است.

هدفون سامسونگ نوت 

در واقع نوع خاص و به اصطلاح، هدفون اختصاصی برای سامسونگ سری نوت وجود ندارد. البته هدفون های سامسونگ در انواع محتلفی وجود دارد که قابلیت اتصال به انواع سری های سامسونگ را دارند. اما با این حال هدفون ها، از انواع لوازم جانبی گوشی سامسونگ نوت هستند که از کیفیت بالای برخوردارند و به بازار عرضه می‌شوند.

راهنمای خرید هدفون گوشی سامسونگ note 

بهترین هدفون ها برای گوشی سامسونگ نوت به نیازها و ترجیحات شما بستگی دارد. اما اگر به دنبال بهترین کیفیت صدا و عملکرد هستید، هدفون های بی سیم Galaxy Buds Pro سامسونگ یک گزینه عالی هستند. این هدفون ها از قابلیت ANC یا همان قابلیت ضد نویز برخوردار هستند که می‌تواند صدای محیط اطراف را مسدود کند و صدایی واضح و شفاف ارائه دهد. همچنین دارای کنترل های لمسی هستند که استفاده از آنها را آسان می کند.همچنین اگر به دنبال یک گزینه مقرون به صرفه تر هستید و بودجه کمتری دارید، هدفون های بی سیم Galaxy Buds 2  سامسونگ نیز گزینه خوبی هستند. این هدفون ها صدایی با کیفیت بالا و عمر باتری طولانی را ارائه می دهند. همچنین دارای کنترل های لمسی هستند و با گوشی های اندروید و iOS سازگار هستند.

همچنین برخی مواردی که باید در هنگام خرید هدفون سامسونگ دقت داشته باشید عبارتند از:

  • نوع هدفون
  • عمر باتری هدفون
  • کیفیت صدای پخش شده
  • بررسی امکاناتی که هدفون مد نظر شما دارد.

باتری سامسونگ گلکسی نوت 

یکی از مهمترین قطعات و لوازم جانبی گوشی سامسونگ سری نوت، باتری های آن هااست. باتری به نوعی قلب تپنده هر گوشی هستند و نبود آن ها عملا فرآیند و مکانیزم موبایل ها را مختل می‌کنند. سری گلکسی نوت سامسونگ دارای پردازنده‌های قدرتمند، نمایشگرهای خیره‌کننده و ویژگی‌های نوآورانه‌ای هستند اما هیچ‌کدام از اینها بدون باتری قادر به ادامه کار نیستند. باتری که اغلب قهرمان گمنام گوشی ها است، نقش مهمی در تجربه Note ایفا میکند.در ادامه باتری های سامسونگ گلکسی نوت را بررسی خواهیم کرد.سری  سامسونگ گلکسی Note نسل‌های زیادی را در شامل می‌شود و با هر بار انتشار نسل های جدید این سری، ظرفیت باتری های آن تکامل یافته است. باتری ها در مدل های اولیه مانند سامسونگ گلکسی Note2 از باتری 3000 میلی آمپری استفاده میکردند، در حالی که پرچمداران جدیدتر این سری مانند Samsung Galaxy Note S22 Ultra از باتری عظیم 4300 میلی آمپر ساعتی بهره میبرند. این افزایش ظرفیت نشان دهنده تعهد سامسونگ به کیفیت و افزایش رضایت تجربه کاربری است.

باتری‌های لیتیوم یونی، انرژی سری Note را تأمین می‌کنند. این باتری‌ها چگالی انرژی بالایی دارند، به این معنی که در اندازه‌های کوچک انرژی زیادی دارند. با این حال، آنها همچنین با چالش هایی مانند تخریب در طول زمان و حساسیت به دماهای شدید روبرو هستند. سامسونگ سرمایه‌گذاری زیادی در تحقیق و توسعه انجام می‌دهد تا اطمینان حاصل کند که باتری‌های Note خود تعادل کاملی بین عملکرد و طول عمر برقرار می‌کنند.

چرا باید از لوازم جانبی سامسونگ نوت استفاده کنیم؟ 

با اینکه وجود لوازم جانبی سامسونگ گلکسی نوت برای موبایل شما ضرورتی ندارد و کاملاً به استفاده و ترجیحات شخصی شما بستگی دارد، اما بطور کلی در ادامه با ارائه دلایل محکم و منطقی به شما خواهیم گفت که چرا به لوازم جانبی سامسونگ احتیاج داریم:

  • عملکرد پیشرفته و حرفه‌ای

با خرید لوازم جانبی سامسونگ، شما امکانات پیشرفته تر و تجربه بهتری از سامسونگ نوت بدست خواهید آورد. مثلا استفاده از قلم S Pen به دلایل مختلفی برای انجام برخی فعالیت ها لازم و ضروری است. یا در مثالی دیگر، با خرید گلس برای صفحه نمایش، از آسیب های احتمالی که ممکن است به آن وارد شود، تا حدود زیادی جلوگیری خواهید کرد.

  • شخصی سازی موبایل

با خرید برخی اکسسوری ها و لوازم جانبی که جنبه تغییر ظاهری گوشی را دارند، می‌توانید تلفن هوشمند خودتان را شخصی سازی کنید و به نوعی آن را خاص کنید. قاب های محافظ در انواع مختلفی در بازار وجود دارند که شما می‌توانید با توجه به سلیقه خودتان آن ها را خریداری کنید.

  • ایجاد راحتی در کار

با استفاده از برخی لوازم جانبی که برای گوشی های سامسونگ Note  ساخته شده اند، تجربه کاربری شما لذت بخش و آسان می‌شود! به عنوان مثال با خرید پاور بانک خیالتان از فول بودن شارژ موبایل خود در هر زمان و هر مکانی راحت است و دیگر نگران اتمام شارژ باتری و گوشی خود نیستید.