بهترین لوازم جانبی گوشی سامسونگ سری S

برای مشاهده لوازم جانبی گوشی سامسونگ خود روی مدل آن کلیک کنید.

 خرید بهترین لوازم جانبی گوشی سامسونگ سری S

لوازم جانبی گوشی سامسونگ S به لوازم و اکسسوری هایی گفته می‌شود که جهت بهبود تجربه کاربر تولید و طراحی شده اند. این لوازم جانبی در بهبود کیفیت و کارکرد گوشی های هوشمند نیز تأثیر خوبی را به جای می‌گذارند که در اینجا قصد داریم با انواع آنها به طور کامل آشنا شویم.

لوازم جانبی گوشی سامسونگ سری S 

گوشی های هوشمند سامسونگ سری S، یکی از محبوب ترین و موفق ترین گوشی های هوشمند در جهان است و تقریبا جمعیت زیادی از کاربران ایرانی، حداقل یکی از انواع این سری گوشی ها را دارند و یا داشته اند. این گوشی ها به دلیل عملکرد قدرتمند، صفحه نمایش خیره کننده بار رزولوشن بالا و دیگر عوامل به شدت محبوبیت خاصی نزد طرفداران دارد. سری S گوشی های سامسونگ به دلیل طراحی شیک، نمایشگرهای قوی و کیفیت چشمگیر دوربین های آن مورد توجه قرار گرفته است.

تاریخچه سامسونگ گلکسی سری S 

همه چیز از 10 ژوئن 2010 شروع شد! در این روز، رونمایی و انتشار رسمی از سری جدید و پیشرفته گوشی های سامسونگ سری S آغاز شد و این سری گوشی، در حال حاضر که در سال 2024 هستیم، هنوز هم از سری گوشی های پرچمدار این کمپانی بزرگ به شمار میرود.  در حال حاضر، آخرین سری گوشی های سامسونگ S، گوشی سامسونگ گلکسی S22 میباشد.

لوازم جانبی سامسونگ S چیست؟ 

لوازم جانبی سامسونگ، به کلیه قطعات سخت افزاری و غیر سخت افزاری گفته می‌شود که توسط همین کمپانی و یا سایر برندهای تجاری بزرگ به جهت استفاده پیشرفته و بهینه سازی گوشی تولید و به بازار عرضه می‌شود. حال این قطعات ممکن است درون خود موبایل و سخت افزاری باشد و یا به جهت تغییر شکل گوشی هوشمند، از بیرون قابل مشاهده باشد.

چرا به لوازم جانبی سامسونگ احتیاج داریم؟

دلایل مختلفی برای پاسخ به این سؤال وجود دارد! بطور کلی لوازم جانبی سامسونگ سری S، از فناوری و تکنولوژی پیشرفته ای طراحی شده است که هم کار شما را در استفاده از گوشی هوشمند راحت تر می‌کند و هم گاهی اوقات از لحاظ فنی به شما کمک می‌کند. بطور مثال خرید هدفون سامسونگ شاید از لحاظ فنی تغییری در سیستم و مکانیزم گوشی ایجاد نکند. اما با استفاده از هدفون می‌توانید به منابع صوتی زیادی دسترسی داشته باشید و در بیرون از منزل، حین ورزش و پیاده روی و بسیاری از اماکن دیگر از شنیدن صداها لذت دو چندان ببرید. این تنها یکی از مثال های ساده برای اهمیت لوازم جانبی برای گوشی  بود. در ادامه به بررسی انواع لوازم جانبی سامسونگ سری S میپردازیم و ویژگی های هرکدام از آنها را خواهیم گفت.

انواع لوازم جانبی سامسونگ سری S 

گوشی های سامسونگ به مانند سایر موبایل ها، لوازم و اکسسوری های متفاوتی با توجه به نیاز کاربران دارند که آنها را بررسی خواهیم کرد:

قاب سامسونگ گلکسی S 

بدون شک یکی از پرکاربرد ترین و پرطرفدارترین اکسسوری سامسونگ گلکسی  S، قاب های محافظ هستند. این قاب ها علاوه بر زیبایی ظاهری، از بدنه موبایل شما در برابر گرد و غبار، ذرات آلوده و کثیف، ضربه، خط و خش مقاومت دارند و تا حدود بسیاری از لک افتادن روی گوشی هوشمند شما جلوگیری میکنند.

قاب های سامسونگ گلکسی S ، تنوع بسیار زیادی دارند و دست شما در خرید قاب، کاملا باز است. در ادامه به بررسی انواع این قاب ها میپردازیم:

  • قاب های باریک و نازک

با قاب های باریک و ساده سامسونگ، زیبایی طبیعی تلفن خود را تضمین کنید! طرح‌های بسیار نازکی را در نظر بگیرید که منحنی‌های گوشی شما را در آغوش می‌گیرد، که اغلب از مواد درجه یک مانند پلی کربنات یا TPU ساخته شده‌اند.

  • قاب های ضخیم و مقاوم

اگر طرفدار قاب های نازک و ظریف نیستید و ترجیح میدهید که گوشی شما از محافظت بالایی برخوردار باشد، پیشنهاد استپ موبایل به شما، این نوع قاب ها هستند. این قاب ها به اسم ” قاب های زرهی ” معروف هستند و علت نامگذاری آن به مقاوم‌ بودن آنها برمیگردد. گوشه‌های تقویت‌شده، بافت‌های چسبنده و حتی محافظ‌های داخلی صفحه نمایش برای دفاع 360 درجه از جمله ویژگی های این قاب ها است.

  • قاب های شفاف

این نوع قاب ها تغییر چندانی در ظاهر قاب ایجاد نمی‌کنند و قاب های شفاف برای کاربرانی که می خواهند زیبایی طبیعی گوشی خود را به رخ بکشند، گزینه خوبی است.

  • قاب های طرح دار

این نوع قاب ها همانطور که از نامش پیداست، ساده نیستند و از طرح های فانتزی، مینیمال، مینیاتوری و… برخوردارند و برای کسانی مناسب است که تمایل دارند شکل ظاهری گوشی خود را به طور کلی تغییر دهند.هرکدام از انواع قاب های سامسونگ که معرفی کردیم، کیفیت و ویژگی خاص خودشان را دارند و مهم نیست که چه نوع قابی را انتخاب میکنید، مهم این است که از مواد باکیفیت ساخته شده باشد تا از گوشی شما در برابر خط و خش، ضربه و لک افتادن محافظت کند.

 

باتری سامسونگ گلکسی S 

سری گوشی سامسونگ گلکسی S همواره یکی از محبوب ترین سری گوشی های هوشمند در جهان بوده است که بخشی از دلیل موفقیت این شرکت تعهد این شرکت به سلامت باتری در طولانی مدت است. در طول سال‌ها، سامسونگ فناوری‌ها و نوآوری‌های مختلف باتری را در سری S برای افزایش عملکرد و طول عمر معرفی کرده است.یکی از ویژگی های مثبت و فوق العاده باتری های سامسونگ سری S ظرفیت باتری آنهاست. سامسونگ با گذشت سال‌ها و رونمایی از سری های جدید گلکسی S، به تدریج ظرفیت باتری های این سری را افزایش داده است تا قدرت خود را نشان دهد. در آخرین موبایل رونمایی شده از این سری گوشی ها ( یعنی سامسونگ گلکسی S22 اولترا) باتری های این گوشی دارای 5000 میلی آمپر ساعت است که همه چیز را درباره قدرت باتری ثابت میکند. این در حالی است که باتری های ورژن قبلی این گوشی ها دارای ظرفیت کمتری بودنه اند.مدیریت باتری سامسونگ، یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده این سری گوشی ها است و این ویژگی باعث افزایش طول عمر باتری می‌شود. اما چگونه؟این سیستم ها با تجزیه و تحلیل الگوهای کاربر و شناسایی برنامه هایی که انرژی بیش از حد مصرف میکنند، استفاده از باتری را بهینه میکنند که همین امر باعث افزایش طول عمر باتری میشود.باتری های سامسونگ پس از سامسونگ گلکسی S10 اشتراک گذاری انرژی بی سیم را رونمایی کرد. این ویژگی این امکان را به کاربران میدهد تا دیگر دستگاه های سازگار با QI مثل سامسونگ واچ یا هدفون های بی سیم را مستقیما از تلفن سری S خود شارژ کنند.

محافظ صفحه نمایش (گلس)  

بدون شک اکثر کاربرانی که دستگاه های هوشمند دارند و به سلامتی موبایلشان اهمیت می‌دهند، از محافظ صفحه نمایش برای افزایش طول عمر گوشی خود استفاده می‌کنند. گلس ها با محافظت از صفحه نمایش در برابر گرد و غبار، لک و اثر انگشت، ضربه و خط و خش، یکی از مهم ترین و پرکاربرترین لوازم جانبی گوشی سامسونگ سری S به حساب می‌آیند.

گلس های گوشی هوشمند انواع مختلفی دارند که در ادامه آنها را بررسی خواهیم کرد:

  • گلس گوشی شیشه سکوریت

از محبوب ترین محافظ ها این مدل گلس ها هستند که از جنس شیشه سکویت ساخته شده اند. این گلس ها نسبت به سایر، مقاومت بیشتری در برابر خط و خش دارند.

  • گلس صفحه نمایش TPU:

 این محافظ های صفحه نمایش انعطاف پذیرتری نسبت به محافظ های شیشه سکوریت دارند. در صورت افتادن، احتمال شکستگی آن‌ها کمتر است، اما به اندازه محافظ صفحه‌نمایش شیشه‌ای مقاوم در برابر خش نیستند.

  • محافظ صفحه نازک

این محافظ ها نازک ترین و سبک ترین نوع محافظ صفحه برای گوشی های سری S سامسونگ هستند. آنها به اندازه محافظ صفحه نمایش شیشه ای یا TPU مقاوم نیستند، اما همچنان گزینه خوبی برای محافظت از صفحه نمایش در برابر خراش و لکه هستند.

برخی از ویژگی های صفحه نمایش سامسونگ گلکسی S در ادامه آورده شده است:

  • مقاومت در برابر خراش

 این یک ویژگی حیاتی است، زیرا محافظت از صفحه نمایش در برابر خراش مهم است.

  • مقاومت در برابر شکست

 این ویژگی مخصوصاً برای محافظ‌های شیشه سکوریت بسیار مهم است، زیرا می‌تواند به جلوگیری از شکستن صفحه در صورت افتادن کمک کند.

  • مقاومت در برابر اثر انگشت

این ویژگی می‌تواند به تمیزی و عاری از لکه‌نداشتن صفحه نمایش کمک کند.

  • پوشش اولئوفوبیک

این پوشش به دفع روغن و اثر انگشت از روی صفحه کمک می کند و تمیز کردن و نگهداری آن را آسان تر می کند.

  • نصب آسان

 نصب آسان محافظ های صفحه بسیار مهم است تا بتوان آنها را بدون حباب یا شکاف اعمال کرد.

  • نصب بدون حباب

این ویژگی تضمین می کند که محافظ صفحه بدون حباب و شکاف است که می تواند روی دید صفحه نمایش تأثیر بگذارد.

نکات استفاده بهینه از گلس ها

برای اینکه بتوانید بهترین و طولانی ترین استفاده را از گلس های سامسونگ ببرید و تجربه کاربری خوبی داشته باشید، نکات زیر را در نگهداری گلس رعایت کنید:

  • محافظ صفحه را در معرض دمای شدید یا مستقیم قرار ندهید.
  • از استفاده از اجسام تیز در نزدیکی محافظ صفحه خودداری کنید.
  • محافظ صفحه را به طور مرتب با یک پارچه بدون پرز و الکل تمیز کنید.