فروش لوازم جانبی موبایل | دنیای جانبی | 6 برند معروف موبایل

فروش لوازم جانبی موبایل | استپ موبایل

صفر تا صد برندهای لوازم جانبی موبایل | فروش لوازم جانبی موبایل

گوشی‌های موبایل به یکی از مهمترین لوازم در زندگی روزمره ما تبدیل شده‌اند اما معمولا در کنار هر وسیله‌ای یکسری لوازم کوچکتر و جزئی‌تر وجود دارند که کار را برای ما ساده‌تر می‌کنند لوازم جانبی موبایل نیز به همین صورت عمل می‌کنند به طور مثال کمک می‌کنند که ما با استفاده از هندزفری موسیقی گوش دهیم و یا اینکه مکالمه ساده‌تری داشته باشیم.

همچنین قاب و محافظ صفحه از لوازم جانبی دیگری هستند که مانع از وارد شدن صدمات فیزیکی به دستگاه می‌شوند باید دقت کرد که لوازم جانبی را از برندهای مشهور ومعروف در این زمینه خریداری نمود خرید از برندهای گمنام تنها باعث می‌شود که شما به هدف خود نرسید پس با هم چند نمونه از شرکت‌های برتر در زمینه تولید اکسسوری‌ها و لوازم را بررسی خواهیم نمود.

برند نیلکین Nillkin

کمپانی نیلکین در شهر شنزن واقع شده است شنزن مانند سیلیکون ولی یکی از شهرهایی است که در زمینه تکنولوژی فعالیت دارد و اکثرا کمپانی‌های مطرح در این شهر قرار گرفته‌اند لوازم جانبی موبایل که با برند نیلکین تولید می‌شوند دارای کیفیت عالی هستند رنج قیمتی محصولات این کمپانی متوسط رو به بالا است.

قاب‌های نیلکین اکثرا دارای خاصیت ضد آب می‌باشند و همچنین به دلیل متریال به کار رفته در طراحی و ساخت قاب‌ها دیگر نیازی نیست که نگرانسُر خوردن گوشی از دستان خود باشید همچنین می‌توانید قاب گوشی را در صورت کثیف شدن شستشو دهید و دوباره استفاده نماید هندزفری و بلوتوث گردنی نیلکین از دیگر محصولات این کمپانی می‌باشند که امکان یک مکالمه بی دردسر و ساده را برای شما فراهم می‌کنند.

لوازم جانبی موبایل نیلکین بیشتردر زمینه قاب گوشی و محافظ صفحه نمایش هستند اما موارددیگری نیز در لیست تولیدات خود دارد که شامل: لوازم جانبی تبلت و ساعت هوشمند می‌باشد. همچنین در ادامه به تولید محصولات دیگری مانند: انواع کابل شارژر، اسپیکر، تجهیزات فیلمبرداری با موبایل پرداخت جدیدترین محصول این کمپانی محافظ صفحه نمایش و یا همان گلس است گلسCP+ Max  بهترین کیفیت را در میان تمام گلس‌های جهان دارد و به همین دلیل قیمت بالایی هم دارد زیرا از 5 لایه محافظ و ضدخش تشکیل شده است.

برند اسپیگن Spigen

اسپیگن محصول یک شرکت تولید لوازم جانبی موبایل در آمریکا است پس دقیقا در همین جا می‌توان متوجه تفاوت کیفیت اسپیگن با سایر محصولات تولیدی چین شد و با توجه به اینکه هر چه کیفیت بالاتر می‌رود قیمت محصول نیز گران‌تر خواهد شد عمده فعالیت این برند نیز مانند نیلکین بر روی قاب و گلس است که کیفیت بسیار عالی دارد.

البته قاب‌های تولیدی این کمپانی بیشتر برای گوشی‌های آیفون طراحی می‌شوند که حالت خاصی دارند و میزان مقاومت بالای آن نیز دلیل محبوبیت میان کاربران است اما در کنار قاب محصولات دیگری چون انواع شارژر وایرلس، کابل، اسپیکر وغیره هم تولید می‌کند اخیرا ساعت هوشمند و هندزفری هم به تولیدات خود اضافه کرده است.

برند انکر Anker

برند انکر نیز مانند نیلکین در شهر شنزن چین واقع شده است محصول معروف این کمپانی پاور بانک است که در واقع یک منبع برق متحرک می‌باشد تا در هر زمان و مکان که شارژ لوازم الکترونیکی مانند گوشی به پایان رسید بتوان از آن استفاده نمایید انکر در ابتدا لوازمی مانند قاب و گلس نیز تولید می‌کرد اما پس از آن تمرکز خود را بر روی لوازم جانبی موبایل که الکترونیکی هستند قرار داد.

این کمپانی لوازم دیگری چون اسپیکر، شارژر، شارژر وایرلس، ویدیو پروژکتور وغیره هم تولید می‌کند با توجه به اینکه کیفیت محصولات تولیدی این برند بسیار بالاست پس طبیعی است که دارای قیمت بالایی نیز باشد.

برند اوپو Oppo

اوپونیز یک برند مربوط به کشور چین است که در شهر تونیچن واقع شده است در ابتدای مسیر این شرکت مشغول به تولید لوازم جانبی موبایل بود که شامل اسپیکر، هدفون، هندزفری، آمپلی فایرمیشد اما با پیشرفت‌هایی که در صنعت تکنولوژی صورت گرفت و روی کار آمدن ساعت‌های هوشمند اوپو نیز تصمیم گرفت که لوازم جانبی مناسب برای ساعت هوشمند را تولید نمایند.

اما تولیدات این شرکت به همین جا ختم نشد بلکه محصولات دیگری چون قاب گوشی، استند نگه دارنده گوشی، انواع شارژر و شارژرهای بی سیم را در گروه کاری خود قرار داد استند‌ها خصوصا بعد از روی کار آمدن برنامه‌های مسیریابی بسیار مودر استقبال قرار گرفتند.

برند ویوو Vivo

ویوو کمپانی دیگری ست که در شهر شنزن چین واقع شده است این برند ابتدا به دنیای تولید گوشی موبایل وارد شد اما نتوانست در این زمینه موفقیتی کسب نماید. در ادامه وارد تولید لوازم جانبی موبایل شد و این بار برعکس تجربه قبلی توانست موفقیت خوبی در این زمینه کسب نماید.

پس از اینکه در زمینه لوازم جانبی موفقیت‌های بسیاری به دست آورد باز هم به فکر تولید گوشی افتاد این بار توانست موفق شود و فروش خوبی در سراسر جهان داشته باشد جالب است بدانید که شرکت‌های مطرحی چون سامسونگ، هوآوی و شیائومی برای تولید لوازم جانبی به سراغ این برند می‌روند انواع قاب، کیف و شارژر از تولیدات این کمپانی است با توجه به اینکه کیفیت این دسته از لوازم جانبی بسیار بالاست، قیمت محصولات آن نیز قاعدتا گران‌تر خواهد بود.

برندریمکس REMAX

تخصص شرکت ریمکس بر روی تولید لوازم جانبی موبایل مانند هندزفری و هدفونو هدست است که صوتی می‌باشند از جمله مواردی که باعث شهرت و محبوبیت این برند شد طراحیجالب و خلاقانه محصولات بود با توجه به اینکه عموما جوانان طرفداراین برند و لوازم آن هستند پس نیاز است طراحی به روز و هوشمندانه‌ای داشته باشد.

البته فعالیت این برند تنها به هدفون محدود نمی‌شود و پس از آن تولیدکابل شارژ نیز در برنامه قرار گرفت موادبه کار رفته در ساخت کابل شارژ برند ریمکس باعث شده که کیفیت بالایی را در میان رقبای خود داشته باشد همچنین پاوربانک‌های ریمکس با طرح فانتزی که دارند علاقه‌مندان بسیاری را به سمت خود جذب نمودند.

برند برندهوکو hoco

برند هوکو در زمینه طراحی تولید لوازم جانبی موبایل فعالیت دارد که باز هم در شهر شنزن چین واقع شده است تولیدات اصلی این کمپانی پیرامون  پاروبانکهوکو،هولدر،هندزفری،انواع شارژر، پاروبانک، انواع هدست و شارژر فندکی می‌باشد.

بسیاری از افرادتمایل دارند که لوازم جانبی خاص و منحصر بفردی داشته باشند برای اینکار بهترین راه این است که به سراغ برند هوکو بروید زیرا پاوربانک با طرح‌های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد مورد بعدی هندزفری‌های ورزشی هستند. بسیاری از کاربران که ورزشکار هستند مشکل گوش دادن به موسیقی در حین ورزش را دارند زیرا معمولا در هنگام گوش دادن به موسیقی هندزفری از گوش خارج می شود و یا کیفیت پخش افت پیدا می‌کند و در نهایت به خاطر تعریقدر ورزش ممکن است دچار خرابی شوند اما هوکو این مشکل را حل کرده و می‌توانید با خیال آسوده از هندزفری‌های ورزشی آن استفاده نمایید.

با توجه به اینکه محصولات هوکو دارای کیفیت بالایی هستند می‌توان گفت هزینه نسبتا زیادی را نیز برای خرید لوازم جانبی موبایل باید پرداخت نمایید اما در مقابل می‌دانید که یک وسیله با کیفیت عالی را در اختیار خواهید داشت.

برندالدینیو LDNIO

تخصص شرکت الدینیو بر روی تولید و ساخت شارژ می‌باشد این شارژرها هم برای موبایل و تبلت مورد استفاده قرار می‌گیرند البته شارژرهای تولیدی این شرکت به چند دسته تقسیم می‌شوند شارژرهای موبایل و تبلت شارژرهای دیواری وچندراهی‌های برق که در تولیدات جدید این چند راهی‌ها به منظور جایگزینی به عنوان شارژر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

جالب است بدانید که شرکت الدینیو از تکنولوژیکوالکونم در ساخت ابزار خود استفاده می‌کند کوالکونم دارای نمایندگی در کشورهای آمریکا، کانادا، آلمان، قرانسه اسپانیا، ایتالیا است و همین موضوع گواه کیفیت بسیارعالی لوازم جانبی موبایل این برند خواهد بود. هر جا صحبت از کیفیت عالی باشد بدون شک پای قیمت بالا در میان خواهد بود.

برندویکومن Viccoman

تخصص این شرکت در تولید و ساخت ابزار ذخیره سازی اطلاعات یعنی کارت حافظه،رمریدر،حافظه فلش می‌باشد این شرکت در آمریکا قرار دارد که باز هم پای کیفیت عالی و قیمت بالا در میان خواهد بود اگر شما لوازم جانبی خود را از برند ویکومن خریداری نمایید تا سالیان سال بدون دردسر می‌توانید از آناستفاده نمایید.

لوازم جانبی موبایل که در این شرکت تولید می‌شوند شامل انواع رمو فلش،کارت حافظه ،هارداکسترنال ،هاردssd می‌باشندکه به تازگی پاوربانک هم در میان محصولات قرار گرفته است در واقع هر چه تکنولوژی ساخت این ابزار بالاتر می‌رود استفاده راحت تر و سریع تر برای ما امکان پذیر می‌شود.

به طور مثال هر چه ظرفیت کارت حافظه افزایش پیدا کند می‌بینیم که می‌توان اطلاعات بیشتری در گوشی موبایل بر روی آن ذخیره نمود و در واقع یک بانک اطلاعاتی همیشه همراه خود خواهیم داشت زیرا امروزه گوشی‌های موبایل به ابزار مهمی برای برقراری ارتباط و ذخیره اطلاعات تبدیل شده‌اند.

برند موزو MOZO

برند موزو را می‌توان یکی از لوکس ترین و گرانقیمت ترین لوازم جانبی موبایل در جهان دانست این برند ساخت کشور فنلاند می‌باشد و متریال به کار رفته در لوازم ساخته شده از مواد طبیعی هستند که کیفیت بسیار بالایی دارند پس دلیل گران بودن آن نیز مشخص شد علاوه بر قاب یکسری برچسب‌ها و کاورهای ویژه را نیز طراحی کرده‌اند که بر روی روش گوشی ها نصب می‌شوند و به دلیل براق بودن آن‌ها،گوشی جلوه و نمای زیبایی پیدا می‌کند.

لوازم جانبی این شرکت تولید محدود دارند و در واقع تنها سفارش شرکت‌های بزرگ راقبول می‌کنند البته محصولات فقط به موبایل محدود نمی‌شوند بلکه برای تبلت و لپ تاپ نیز اکسسوری‌های مختلفی وجود دارد که بر روی محصولات مایکروسافت ارائه می‌شوند لوازم این برند یونیک هستند که برای افراد مشکل پسند انتخابی عالی است.

برند بیسوس Baseus

برند بیسوس نیز در شهر شنزن چین تولید می‌شود هدفاصلی این برند این است که بتواند با نوآوری و ایده‌های جدید کاربران را شگفت زده نماید یکی از ویژگی‌های این برنداستفاده از مواد دوست‌دار طبیعت در لوازم خود می‌باشد از جمله تولیدات این کمپانی شامل قاب گوشی،انواع شارژر، پاور بانک م‌ باشد بیسوس سعی کرده کیفیت محصولات را بالا نگه دارد اما در مقابل سعی شده که قیمت آن‌ها معقول و به صرفه باشند تا کاربران بتوانند به راحتی محصولات این شرکت را خریداری نمایند.

لوازم جانبی موبایل که در بیسوس طراحی می‌شوند می توانند شما را شگفت زده نمایند یکی از این موارد شارژر مغناطی سیاست. با استفاده از این شارژر تنها با یک کابل شارژ که دارای کانکشن‌های متفاوت شاملType-C ،Micro USBوLightening می باشد به صورت مغناطیسی روی کابل قرارمی‌گیرند و عملیات شارژ انجام می‌شود.

شیائومی Xiaomi

شیائومی یکی از کمپانی‌های جوان و تازه نفس در زمینه لوازم جانبی دیجیتال می‌باشد در ابتدا کار خود رابا تولید گوشی‌های هوشمند موبایل آغاز نمود پس از اینکه توانست در دنیای دیجیتال جای خود را ثابت کند و مشتریان بسیاری را به خود جذب نماید به سراغ تولید لوازم جانبی رفت. لوازم جانبی موبایل شیائومی پس از تولید و ارائه به بازار در مدت زمان بسیار کمی جایگاه خود را در بازار پیدا نمودند که اصلی‌ترین دلیل آن قیمت پایین در مقابل کیفیت بالا بود.

با توجه به قیمت پایین حتی می‌توانیدبه روزترین تکنولوژی‌ها در این لوازم جانبی را مشاهده نماید از جمله لوازمی که در این کمپانی طراحی و ساخته می‌شود انواع کابل شارژ، کابل رابط، جک های رابط، آداپتور، پاوربانک،هندزفری و غیره می‌باشند.

اما یکیاز جالب‌ترین لوازمی که تولید شده آداپتور شارژ سریع می‌باشد با توجه به اینکه در حال حاضر ظرفیت باتری‌های گوشی در حال افزایش است و از این رو نوع و سبک زندگی به دلیل ماشینی شدن به سمت سریع شدن کارها قدم برداشته پس نیاز بود که پروژه‌ای برای سریع تر شارژ شدن گوشی‌ها پیاده سازی شود این کار توسط شیائومی انجام شد و در حال حاضر این آداپتور در اختیار کاربران می‌باشد که بتوانند گوشی‌های خود را بسیار سریع تر از سرعت معمول شارژ نمایند.

برند سامسونگ samsung

سامسونگ را بدون شک همه ما می‌شناسیم برند معروف کره ای که فعالیت بسیاری در زمینه IT دارد سامسونگ یکی از کمپانی‌های مطرح در زمینه تولید گوشی و لپ تاپ و دوربین عکاسی و هارد است. اما برای لوازم جانبی موبایل نیز رزومه‌ای قوی دارد قاب، کیف گوشی،پاوربانک،شارژر، آداپتور و کارت حافظه که همگی از جمله لوازم مورد نیاز برای گوشی هستند.

کیفیت محصولات سامسونگ بسیار عالی ست و لوازم تولید شده دارای طول عمر بالایی می‌باشند در نهایت کابل‌های رابط و تبدیل از دیگر محصولات این کمپانی هستند که بسیار کاربردی خواهند بود قیمت محصولات هم نسبتا بالا است اما با توجه به سابقه و کیفیت محصولات این کمپانی مورد قبول هستند.

برند هوآوی HUAWEI

هوآوی نیز مانند شیائومی و سامسونگ در زمینه تولید گوشی برندهای شناخته شده و مطرح می‌باشد پس از اینکه توانست جایگاه خود را در میان کاربران پیدا نماید به فکر تولید لوازم جانبی موبایل افتاد کمپانی این برند نیز در شهر شنزن چینی است. لوازم جانبی تولید شده با این برند شامل هندزفری معمولی، هندزفری بی سیم، ساعت هوشمند، محافظ و کاور گوشی، گلس گوشی، آداپتور فست شارژ، شارژر و مونوپاد می‌باشند.

قاب‌های محافظ این کمپانی یکی دیگر از لوازم جانبی موبایل هستند که به صورت ویژه طراحی شده‌اند که در واقع مانند یک کیف تمام قسمت‌های گوشی  رادر بر می‌گیرد اما نکته شگفت انگیز اینجاست که اطلاعات مربوط به گوشی بر روی این کیف الکترونیکی نمایش داده می‌شود از جمله وضعیت هوا، ساعت، نوتیفیکشن تماس‌ها و پیغام‌ها.

برند اپل apple

اپل هم در ابتدا به ساخت و طراحی گوشی موبایل مشغول بود که چندین سری از گوشی‌ها را با نام آیفون به بازار تکنولوژی ارائه نمود پس از آن جای خالی یکسری لوازم جانبی در این برند دیده شد که درست در همین جا کمپانی دست به کار شد تا پیشرفته‌ترین لوازم جانبی موبایل را تولید و به کاربران ارائه دهد از جمله لوازم جانبی شامل: ساعت هوشمند، هدفون‌های بی سیم، مونوپاد، گلس و قاب گوشی، انواع کابل شارژر، انواع آداپتور، محافظ لنز گوشی و انواع کابل‌های تبدیل را ارائه نمود.

این کمپانی در آمریکا قرار دارد اما دارای شعبه‌های بسیاری در سرتاسر جهان می‌باشد تا بتواند تولیدات خود را به تمام جهان ارائه دهد قیمت لوازم جانبی این برند بسیار گران است اما با توجه به کیفیتی که دارد کاربران از آن راضی هستندو به سادگی با این هزینه سنگین کنار آمده‌اند.

انتخاب برند لوازم جانبی

برای خرید لوازم جانبی موبایل ابتدا بهتر است برند و قیمت آن را بدانید و سپس با توجه به نوع گوشی خود اقدام به خرید نمایید بهتر است گوشی‌هایی که دارای لوازم جانبی ساخت کمپانی خودشان هستند را خریداری نمایید به طور مثال گوشی سامسونگ با لوازم جانبی سامسونگ بدون شک کیفیت بهتری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

پس از آن اگر تمایل به خرید سایر لوازم جانبی را داشتید باید دقت نمایید که با گوشی شما هماهنگ باشد تا بتوان از تمام امکانات آن استفاده نمود لوازم جانبی‌های گران قیمت همیشه هم کیفیت بالای یندارند و گاهی اوقات تنها به دلیل برندی که دارند و مشهور هستند قیمت بالایی را برای روی محصولات قرار می‌دهند.

شما می توانید از سایت استپ موبایل تمام لوازم جانبی موبایل مورد نیاز خود را از کوچکترین جز گرفته تا اصلی ترین لوازم را خریداری نمایید به دلیل دارا بودن ضمانت محصولات می‌توانید با خاطری آسوده خرید خود را انجام دهید.زیرا تمام محصولات اصل هستند و دارای ضمانت نامه می‌باشند.

استپ موبایل با داشتن 4 شعبه فیزیکی و یک شعبه آنلاین و با 15 سال سابقه در زمینه فروش لوازم جانبی و داشتن مجوز های مورد تایید وزارت صنعت و معدن توانسته تجربه خوبی رو چه در فروش فیزیکی چه در فروش آنلاین برای کاربران فراهم کند.

محصولات بصورت هفتگی به لحاظ قیمتی بررسی می شوند و بروز می باشند.قیمت پایین به دلیل اعتقاد به “سود کمتر،فروش بیشتر” و “حذف واسطه” هاست.

کاربرانی که رمز دوم (رمز پویا) ندارن میتونن برا ثبت سفارش به کارشناس فروش پیام بدن یا با فروشگاه تماس بگیرند تا شماره کارت رو دریافت کنن.بعداز واریزی و ارسال فیش سفارش شما ثبت می شود.

ملاک خرید شما عنوان درج شده در محصول میباشد(به مدل نوشته شده در عنوان دقت شود). درصورت مغایرت در توضیحات یا عکس میتوانید با فروشگاه در میان بگذارید.

برای آگاهی از شرایط گارانتی و روند مرجوعی میتوانید وارد این لینک شوید.

متنوع ترین روش های ارسال رو ما برای شما ایجاد کرده ایم. پست، تیپاکس، پیک تهران و البرز و تحویل حضوری در فروشگاه.

زمان ارسال پست و تیپاکس بصورت میانگین 2 الی 5 روز کاری میباشد. پیک نیز یک روزه می باشد.

بله، شما میتوانید در ساعات کاری فروشگاه (قسمت فروش آنلاین) مراجعه و اقدام به دریافت سفارش خود کنید. برای معطلی کمتر سفارش خود را در سایت ثبت کنید و با فروشگاه هماهنگ کنید.تماس با ما

4 نظر در “فروش لوازم جانبی موبایل | دنیای جانبی | 6 برند معروف موبایل

  1. سلاکم قاب آی پد دارید؟ چنده؟

    1. مهرزاد گفت:

      سلام قاب چه مدلی میخواین؟

  2. برای ایفون 11 پرو مکس چ قابی پیشنهاد میدید جناب؟

    1. مهرزاد گفت:

      سلام وقت بخیر در صورت نیاز به واتساپ مشاوران فروش پیام بدین تا راهنمایی های لازمه انجام بشه و عکس محصولات برای شما ارسال بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه

دسترسی سریع

برای اطلاع از جدیدترین تخفیف ها، در شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید.

فاو آیکن استپ موبایل

استپ موبایل، مقصد نهایی شما برای تمام نیازهای لوازم جانبی موبایل و تبلت در ایران.

با بیش از 15 سال تجربه، ما مفتخریم که یکی از بزرگترین فروشگاه های تخصصی لوازم جانبی هستیم. فرقی نمی کند مدل گوشی شما آیفون یا اندروید باشد، استپ موبایل کلیه لوازم جانبی مورد نیاز شما برای موبایل، تبلت یا حتی ساعت هوشمند را فراهم می کند. دفتر مرکزی : تهران، شهرقدس، میدان آزادی(سرقنات)، ابتدای بلوار امام خمینی، روبروی کوچه وفا، پاساژ احمدیان پلاک 206  شماره های تماس : 02191308072

 

anjoman
لوگوی اینماد سایت استپ موبایل
logo-samandehi
فاو آیکن استپ موبایل

استپ موبایل، مقصد نهایی شما برای تمام نیازهای لوازم جانبی موبایل و تبلت در ایران.

با بیش از 15 سال تجربه، ما مفتخریم که یکی از بزرگترین فروشگاه های تخصصی لوازم جانبی هستیم. فرقی نمی کند مدل گوشی شما آیفون یا اندروید باشد، استپ موبایل کلیه لوازم جانبی مورد نیاز شما برای موبایل، تبلت یا حتی ساعت هوشمند را فراهم می کند. دفتر مرکزی : تهران، شهرقدس، میدان آزادی(سرقنات)، ابتدای بلوار امام خمینی، روبروی کوچه وفا، پاساژ احمدیان پلاک 206  شماره های تماس : 02191308072

 

anjoman
لوگوی اینماد سایت استپ موبایل
logo-samandehi
دسترسی سریع

برای اطلاع از جدیدترین تخفیف ها، در شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید.

فاو آیکن استپ موبایل

استپ موبایل، مقصد نهایی شما برای تمام نیازهای لوازم جانبی موبایل و تبلت در ایران.

با بیش از 15 سال تجربه، ما مفتخریم که یکی از بزرگترین فروشگاه های تخصصی لوازم جانبی هستیم. فرقی نمی کند مدل گوشی شما آیفون یا اندروید باشد، استپ موبایل کلیه لوازم جانبی مورد نیاز شما برای موبایل، تبلت یا حتی ساعت هوشمند را فراهم می کند. دفتر مرکزی : تهران، شهرقدس، میدان آزادی(سرقنات)، ابتدای بلوار امام خمینی، روبروی کوچه وفا، پاساژ احمدیان پلاک 206  شماره های تماس : 02191308072

 

anjoman
لوگوی اینماد سایت استپ موبایل
logo-samandehi
خانه
وبلاگ
0 مورد سبد خرید