روش نصب گلس گوشی|نصب گلس در منزل|بهترین گلس برای موبایل

روش نصب گلس گوشی

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که تا به الان تجربه روش نصب گلس گوشی را نداشته اید، اینک نصب گلس گوشی برایتان دردسر ساز خواهد شد اما نگران نباشید زیرا که در این مقاله به طور کامل و مرحله به مرحله این کار را آموزش خواهید دید. توجه داشته باشید که در روش نصب گلس گوشی، به هیچ عنوان نباید حباب های آزار دهنده زیر گلس گوشی شما جمع شوند.

به طور کلی، تنها یک روش برای نصب انواع گلس ها اعم از گلس های شیشه ای و حرارتی، وجود دارد. البته، تعداد محدودی از گلس ها هستند که برای نصب نیاز به مرطوب بودن صفحه نمایش دارند. در ادامه این مقاله ما به شرح نصب انواع گلس گوشی پرداخته ایم که این روش از راحت ترین و مناسب ترین روش نصب گلس گوشی است. اغلب گلس ها جهت چسبیدن برروی صفحه نمایشگر گوشی، نیاز به طی کردن ۶ مرحله دارند که این مراحل عبارتند از؛

مرحله اول: تمیز کردن موبایل

در این مرحله ابتدایی برای نصب گلس موبایل، لازم است در ابتدا محیط را کاملا عاری از گرد و غبار کنید. توصیه می کنیم، این کار را در خانه و یا محل کاری که فاقد فن است انجام دهید. سپس، گوشی خود را با استفاده از یک پارچه تمیز که ترجیحا بهتر است جنس آن از میکروفیبر باشد، از هر گونه اثر انگشت و لکه به طور کامل پاک کنید. در این مرحله تنها لازم است لکه ها و اثر انگشت های بزرگ را پاک نمایید و سایر لکه های کوچک را به مراحل بعدی واگذار کنید.

به این نکته توجه داشته باشید، برای پاک کردن لکه های بزرگ که به سختی پاک می شوند، نمی توانید از دستمال میکروفیبر مرطوب استفاده نمایید‌‌.در نظر داشته باشید که هیچ وقت جهت پاک کردن صفحه نمایش موبایل خود از دستمال کاغذی و یا دستمال های پرزدار استفاده نکنید زیرا که خود این دستمال ها سبب ایجاد پرز و الیفاف برروی موبایل شما می شوند.

روش نصب گلس گوشی | استپ موبایل

مرحله دوم: محافظ را از دسته بندی خارج کنید

 با دقت بسیار بالایی به طوری که قسمت بالا و قسمت پایین به درستی تنظیم شده باشد، گلس را از بسته بندی خارج کنید. جهت نصب گلس گوشی، گلس را در قسمت چپ، در جهت نصب، برروی دستگاه موبایل خود نگه دارید. سپس دو قطعه نوار اسکاچ که طول آنها یک اینچ باشد را بردارید و آنها را در قسمت راست محافظ صفحه نمایشگر گوشی به صورتی که نیمی از آن روی محافظ باشد و نیم دیگر آن از لبه‌های کناری گوشی بیرون زده باشد، قرار دهید. به این‌نکته توجه کنید که بهتر است از چسب هاایی که در هنگام جداشدن مشکلی را ایجاد نمی کنند استفاده نمایید زیرا که بایستی در مرحله بعدی بتوانید این چسب ها را به راحتی از روی صفحه نمایشگر بردارید.

 مرحله سوم: تنظیم محافظ صفحه نمایش روی گوشی

در صورتی که فیلم حافظ صفحه نمایشگر همچنان در قسمت زیرین قرار دارد، بایستی جهت ادامه روش نصب گلس موبایل، محافظ صفحه نمایش را روی تلفن خود قرار دهید. در این حالت، تلاش کنید تا با دقت کافی گلس را به درستی برروی صفحه موبایل خود تنظیم کنید. لازم به ذکر است که جهت کمک به تراز کردن و نصب گلس برروی موبایل،از هرگونه بریدن محافظ صفحه نمایش جداا خودداری کنید. جهت محکم کردن جایگاه گلس روی گوشی، بایستی نوارچسب ها را در جایگاه مورد نظر خود محکم کنید و حتما تمامی نوارچسب ها را محکم ببندید تا محافظ ها نتوانند به راحتی حرکت کنند.

مرحله چهارم: تمیز کردن مجدد صفحه نمایش موبایل

دراین مرحله، محافظ صفحه نمایش به خوبی در جایگاه خود فیکس شده است و اینک میتوانید جهت نصب گلس برروی صفحه گوشی، محافظ را به آرامی از روی صفحه نمایشگر گوشی خود بردارید. بعد از برداشتن محافظ از روی گوشی، به تمیز کردن مجدد گوشی بپردازید. در این مرحله همانند مراحل بالا میتوانید از یک پارچه میکروفیبر کمک بگیرید و با استفاده از آن، روی سطح صفحه نمایشگر موبایل خود را تمیز نمایید.

این کار شما، سبب از بین بردن گرد و غبارهای باقی مانده از روی صفحه نمایشگر موبایل نیز می شود. اینک، با استفاده از یک استیکر جاذب، همانند چسب نواری، باقی مانده لک ها و پرزها را از روی سطح گوشی خود بلند کنید. به هیچ عنوان نگران چسبنده شدن سطح موبایل خود نباشید زیرا که در صورتی که از استیکرهای مخصوص استفاده نمایید،هیچ مشکل جدی برای شما به وجود نخواهد آمد. به این نکته توجه داشته باشید که از بین بردن این گرد و غبارها، جهت جلوگیری از ایجاد حباب پس از نصب گلس بسیار حائز اهمیت است.

مرحله پنجم: محافظ صفحه نمایش را روی گوشی نصب کنید

اکنون در این مرحله، دستگاه موبایل شما برای نصب گلس آماده است. دقت کنید که هنوز محافظ صفحه نمایشگر موبایل، امکان چرخیدن به پهلو را دارد. پس از اطمینان از این که محافظ توسط چسب ها فیکس شده اند، میتوانید فیام زیر محافظ را بردارید. در مرحله بعدی لازم است تکه های نوار چسب را به طور کامل بکنید. اما این نکته را در نظر داشته باشید که با کندن این چسب ها، مطمئن شوید محافظ از جای خود بلند نمی شود و گرد و غبار زیر آن جمع نمی شود.

نصب گلس گوشی در منزل | استپ موبایل

مرحله ششم: حذف حباب ها

از آن جایی که ما در مرحله قبل گرد و غبار ها را به طور کامل از بین بردیم، اینک پاکسازی حباب ها کار بسیار آسان تری خواهد بود. برای انجام این کارمیتوانید از ناخن های پلاستیکی و یا از کارت های اعتباری استفاده کنید. با استفاده از این کارت ها، حباب ها را به سمت بیرون هل دهید. در برخی موارد ممکن است بعضی حباب ها به نیروی بیشتری نیاز داشته باشند. به هیچ عنوان نگران این فشار نباشید زیرا که در هیچ صورتی، هیچ اتفاقی برای گوشی شما نخواهد افتاد. در مرحله آخر، پس از حذف حباب، روش نصب گلس گوشی شما به پایان رسیده است.

نصب آسان گلس گوشی در خانه

به طور کلی یکی از مهم‌ترین اقداماتی که برای مراقبت از گوشی باید انجام داد نصب گلس بر روی صفحه نمایش آن است. چرا که صفحات نمایشگر یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های موبایل بوده و برای جلوگیری از آسیب دیدگی آن باید به فکر مراقبت‌های خارجی بود به همین دلیل بسیاری از کاربران برای محافظت از صفحه نمایشگر تلفن همراه خود گلس تهیه کرده و پس از نصب توسط متخصصان بر روی موبایل از آن استفاده می‌کنند. این گلس‌ها باید بسیار شفاف بوده تا کیفیت نمایشگر موبایل را پایین نیاورد و نمایشگر موبایل به گونه‌ای عمل کند که انگار محافظی بر روی آن نصب نشده است. نصب گلس به طور کلی هزینه معمولی داشته ولی شما می‌توانید با نصب گلس در منزل از برخی هزینه‌‌های اضافه جلوگیری می‌کند برای نصب بهتر گلس در منزل بهتر است تمامی نکات آن را رعایت کنید تا پس از نصب گلس با حباب و برخی ذرات ریز موجود در زیر گلس رو به رو نشوید به همین دلیل ما امروز در استپ موبایل تصمیم گرفتیم تا روش تخصصی نصب گلس بر روی نمایشگر موبایل را به شما آموزش داده تا علاوه بر یادگیری آن در هزینه‌های خود نیز صرفه جویی کنید. در این رابطه باید بگوییم به طور کلی نصب حرفه‌ای گلس دارای 6 مرحله می‌باشد که با رعایت کامل آن می‌توانید گلس را به طور صحیح بر روی موبایل نصب کرده و نگران ایجاد حباب در زیر آن نباشید. همچنین در رابطه با خرید گلس باید بگوییم فروشگاه اینترنتی استپ موبایل مرجع رسمی لوازم جانبی موبایل بوده و شما می‌توانید با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی، گلس مورد نظر خود را تهیه کنید و خود در خانه آن را نصب کنید.

پاک کردن صفحه نمایشگر موبایل

پیش از نصب گلس ابتدا باید شرایط را برای نصب مهیا کنیم که اصلی‌ترین شرط پیش از نصب گلس پاک کردن صفحه نمایشگر تلفن همراه است. این کار باید با دقت و در محلی عاری از هرگونه پرز و گرد و غبار باشد زیرا با وجود ذرات ریز در محل پاک شدن صفحه گوشی بسیار سخت بوده و در نهایت صفحه به طور کامل پاک نمی‌شود به همین دلیل یکی از مهم‌ترین بخش در این مرحله وجود یک فضای بدون آلودگی است.

همچنین بهتر است پاک کردن نمایشگر توسط پارچه میکروفیبر صورت بگیرد تا تمامی آثار موجود بر روی نمایشگر به خوبی پاک شود. در این باره باید بگوییم در صورت وجود لکه‌های سخت می‌توانید پارچه خود را مقداری مرطوب کرده و سپس از آن استفاده کنید و باید بدانید که استفاده از دستمال‌های کاغذی و پرزدار به دلیل باقی گذاشتن مقداری پرز بر روی نمایشگر گزینه مناسبی برای پاک کردن صفحه موبایل نبوده و بهتر است از آن‌ها استفاده نشود زیرا وجود پرز را بر روی نمایشگر شما چند برابر می‌کند و پاک کننده مناسبی نیست.

خارج کردن گلس از بسته

در مرحله بعدی ابتدا باید بسته را باز کرده و گلس را از آن خارج کنید. سپس محافظ نمایشگر خود را در سمت چپ نگه دارید و بعد در سمت راست گلس خود 2 تکه نوار چسب را به گونه‌ای نصب کنید که نصف چسب بر روی گلس و نصف دیگر آن روی هوا باشد و کناره‌های گلس رو به بیرون باشد. باید توجه داشته باشید برخی از گلس‌های محافظ دارای این چسب‌های نگهدارنده بوده و به عبارتی کار را برای شما آسان‌تر می‌کند اما باید بدانید که نیاز است تا در پایان کار تمامی چسب‌ها را از صفحه جدا کنید و قطعا یکی از نکات مهم استفاده از چسبی است که به راحتی از صفجه نمایش جدا شده و برای آن مشکلی ایجاد نکند.

تنظیم کردن گلس بر روی نمایشگر

در این مرحله باید تمام تلاش خود را برای تنظیم دقیق گلس بر روی نمایشگر خود بکنید سپس با چسب‌های کنار گلس آن را بر روی موبایل خود فیکس کنید در این مرحله باید از هر گونه برش گلس برای فیکس کردن آن بر روی صفحه نمایش خود بپرهیزید.

همچنین توجه داشته باشید چسب‌های موجود بر روی گلس موجب محکم شدن گلس بر روی گوشی شده و به شما کمک می‌کند تا نصب بهتر و منظم‌تری داشته باشید به همین دلیل این مرحله یکی از مراحل مهم در نصب گلس به شمار می‌رود.

پاک کردن دوباره نمایشگر

پس از فیکس کردن کامل گلس توسط نوار چسب بر روی صفحه نمایش نیاز است تا مجددا تمامی آلودگی‌های صفحه نمایش را با استفاده از دستمال میکروفیبر از بین ببرید سپس با استفاده از یک نوار چسب یا برچسب مخصوص تمامی پرز‌های صفحه نمایش را تمیز کنید. این کار موجب چسبنده شدن نمایشگر نشده و جای نگرانی ندارد این مرحله پیش از نصب گلس بر روی نمایشگر بسیار مهم و کاربردی است زیرا از وجود غبارهای احتمالی بر روی صفحه جلوگیری کرده و در نهایت موجب هوا گرفتگی گلس نمی‌شود.

نصب گلس بر روی نمایشگر

پس از اتمام تمامی مراحل، نوبت به نصب گلس بر روی نمایشگر می‌رسد. در این مرحله ابتدا باید گلس را از ناحیه‌ای که توسط چسب به گوشی متصل کرده‌ایم به پهلو بچرخانیم و پس از جدا کردن چسب گلس به سرعت و دقت گلس را بر روی نمایشگر تلفن همراه قرار داده و سپس به گونه‌ای که گلس از روی نمایشگر بلند نشود و در زیر آن غبار و هوا نرود چسب‌های کنار گلس را جدا می‌کنیم.

از بین بردن حباب زیر گلس

با وجود تمیز کردن کامل صفحه نمایشگر گوشی، امکان ایجاد حباب بر روی آن وجود ندارد. اما در صورت وجود حباب اصلا نگران نباشید زیرا حباب بر اثر وجود غبار ایجاد نشده و به همین دلیل به آسانی از بین می‌رود در این مورد تنها کافیست تا توسط یک کارت عابربانک و یا کاردک‌های پلاستیکی حباب‌های موجود را به سمت بیرون نمایشگر هدایت کنید. در این مورد البته ممکن است برخی حباب‌ها به سختی امکان جا به جایی داشته باشد اما با کمی فشار حباب‌ها از بین می‌رود و نصب گلس بر روی نمایشگر با انجام همین مراحل ساده به پایان می‌رسد.

گلس گوشی موبایل

بهترین گلس برای موبایل

قبل از اینکه به بیان مطالب اختصاصی این صفحه در خصوص قاب گوشی موبایل بپردازیم توجه شما عزیزان را به یک آمار جالب و البته مستند جلب می‌نماییم. همان‌طور که می‌دانید تقریبا 70 درصد ارزش قیمت گوشی‌های تلفن همراه مربوط به صفحه نمایش آن است. شاید باور این موضوع کمی سخت باشد اگر بگوییم، یک سوم از گوشی‌های تلفن همراه که توسط مردم کشور ما استفاده می‌شود، دارای صفحه نمایش شکسته هستند!

از مهم‌ترین دلایل بروز این آمار عجیب زیاد بودن هزینه تعمیرات گوشی موبایل است. به ‌دلیل هزینه بالای تعمیر صفحه نمایش گوشی موبایل و مشکلات روز افزون معیشتی و اقتصادی که شاهد آن هستیم استفاده کنندگان کوشی موبایل ترجیح می‌دهند تا جایی که امکان دارد بدون انجام تعمیر ال سی دی شکسته و یا معیوب گوشی خود از موبایلشان استفاده کنند.

در صورتی که با اندکی مراقبت بیشتر و همچنین استفاده از گلس صفحه نمایش و قاب گوشی مناسب تا حدود زیادی می‌توان از وقوع این موارد جلوگیری نمود. البته نمی‌توان منکر این موضوع شد که این روز‌ها هزینه تعمیرات گوشی موبایل افزایش بسیاری پیدا کرده است. بنابر‌این مسلما شما هم با ما هم عقیده هستید که بهترین کاری که می توانید انجام بدهید خریداری نمودن بهترین مارک گلس برای گوشی موبایلتان است .

بررسی انواع و ویژگی‌های گلس گوشی (بهترین مارک محافظ صفحه گوشی)

حتما شما هم در هنگام خرید گلس برای گوشی موبایل خود با مدل‌ها، برند‌ها، قیمت‌ها و کیفیت‌های بسیار متنوع و مختلفی در بازار عرضه و فروش محصولات جانبی گوشی‌های تلفن همراه مواجه شده و در خصوص انتخاب گلس مناسب و با ویژگی‌های مورد نظرتان دچار سردرگمی و تردید شده‌اید. بنابراین لازم است که قبل از خرید گلس برای گوشی موبایل خود، به مهم‌ترین ویژگی‌هایی که مد نظرتان است توجه لازم را بکنید تا از خریدتان خرسند باشید. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌هایی که کاربران گوشی موبایل از یک گلس خوب انتظار دارند، این ‌است که بازتاب نور نداشته باشد، جای لمس انگشت روی صفحه‌ی گلس نمانده و خیلی مات هم نباشد و برخی موارد دیگر.

در حالت کلی گلس‌ها به سه دسته اصلی تقسیم می شوند:

 محافظ صفحه نمایش     PET

این مدل از گلس‌ها پلی استری می‌باشند و برای افرادی مناسب هستند که دقت لازم را برای مراقبت از گوشی موبایلشان به‌عمل نمی‌آورند. مثلا گوشی موبایل خود را کنار دسته کلید، سکه و جاهایی قرار می‌دهند که احتمال خش افتادن روی صفحه آن وجود دارد. همان‌طور که گفتیم برای ساخت این مدل از صفحه نمایش‌ها از پلی‌استر استفاده می‌شود. البته گلس‌های PET خیلی در برابر ضربه مقاوم نبوده و نمی‌توانند انتخاب خوبی برای تمام گوشی‌های موبایل باشند.

محافظ صفحه نمایش  TG  شیشه‌های حرارت دیده یا همان گلس حرارتی

از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد گلس‌های حرارتی، ضد بازتاب بودن آن‌ها می‌باشد. با توجه به این موضوع که از جمله آزار دهنده‌ترین نقاط ضعف گلس گوشی‌های تلفن همراه است. این گلس‌های حرارت دیده به خوبی این مشکل را رفع کرده‌اند. گلس شیشه‌ای می‌تواند انتخاب بهتری نسبت به TPU و PET باشند. زیرا در صورت وارد شدن ضربه به صفحه نمایش، احتمال شکستن ال سی دی را به شدت کاهش می‌دهند و شما می‌توانید این گلس‌ها را از فروشگاه لوازم جانبی استپ موبایل سفارش دهید. همچنین استفاده از یک لایه‌ی چربی گیر در گلس‌های شیشه‌ای باعث گردیده که اثر لمس جای انگشتانتان روی صفحه نمایش باقی نماند. لازم به‌ذکر است که این مدل از گلس‌ها با توجه به کیفیت بالایی که دارند، تقریبا گران‌تر از سایر گلس‌ها هستند.

گلس TPU

با اینکه گلس‌های TPU (پلاستیکی) مقاومت بالاتری نسبت به PET دارند اما مقاومت خوبی در برابر ضربه ندارند. گلس‌های پلاستیکی بیشتر برای محافظت از گوشی موبایل در برابر خط و خش، چربی یا نفوذ گردوغبار هستند. اگر شما به دنبال گلسی با بیشترین میزان مقاومت و شفافیت هستید، پیشنهاد می‌کنیم به بخش گلس سرامیکی در وبلاگ لوازم جانبی مراجعه کنید.

بهترین مارک گلس سامسونگ و آیفون کدام است؟

اگر شما گوشی همراه سامسونگ و یا آیفون دارید کارتان خیلی راحت خواهد. زیرا معمولا بهترین برند گلس گوشی را می‌توانید برای گوشی‌های برند سامسونگ و آیفون پیدا کنید.

همان‌گونه که بیان شد با توجه به تنوع بسیار زیاد سازندگان و نیز کیفیت مدل‌های محافظ صفحه نمایش موبایل، انتخاب بهترین گلس گوشی کار دشواری به نظر می‌رسد. اما برخی از مارک‌ها مانند نیلکین، گلس‌های بسیار با کیفیتی را عرضه می‌کنند.

می‌توان نیلکین را به عنوان یکی از بهترین و قوی‌ترین برندها در این زمینه معرفی کرد. نیلکین نه فقط در تولید و عرضه گلس، بلکه برای تولید تمام محصولات جانبی تنوع و کیفیت بالایی در نظر گرفته است. (به خصوص برای برند سامسونگ)

 اگر شما قصد داشتید تجهیزات جانبی گوشی موبایل خودتان را با برند نیکلین تکمیل کنید، مجموعه‌ی گسترده‌ای از محصولات این برند در صفحه لوازم جانبی موبایل سامسونگ موجود است و استپ موبایلی‌ها می‌توانند در این رابطه به شما کمک کنند.

تمپرد نیلکین مدل CP Plus

از بهترین مارک گلس گوشی سامسونگ می‌توان به تمپرد نیلکین مدل CP PLUS اشاره کرد. یکی از مشکلات عمده و فراگیری که اغلب کاربران گوشی‌های سامسونگ با آن مواجه می‌باشند، بلند شدن گلس از روی صفحه نمایش است. انحنای صفحه نمایش گوشی‌های سامسونگ از دلایل اصلی بروز این مشکل می‌باشد. گلس تمپرد نیلکین به دلیل ظرافت خاص لبه‌ها، مناسب‌ترین محافظ نمایش برای گوشی‌های سامسونگ است.پس پیشنهاد می‌کنیم اگر شما قصد خرید محافظ صفحه S9 PLUS  و دیگر گوشی‌های رده بالای سامسونگ را دارید حتما گلس نیکلین را در لیست انتخابتان قرار دهید.

گلس‌های D3 یا محافظ صفحه نمایش سه بعدی

بهترین گلس برای گوشی‌های آیفون محافظ‌های سه بعدی هستند. زیرا انحنای لبه گلس‌های سه بعدی باعث می‌شود تا گلس به خوبی به ال سی دی گوشی آیفون چسبیده و مقاومت بالایی در مقابل ضربه داشته باشد. همچنین شفافیت این گلس‌های سه بعدی بسیار خوب بوده و انعکاس نور ندارند. همین امر باعث افزایش رضایت خریداران و کاربران از گلس سه بعدی آیفون می‌باشد و نقطه ضعف خاصی برای این دسته از گلس‌ها مشاهده نشده است. بنابراین اگر به‌دنبال بهترین مارک گلس برای گوشی موبایل آیفون خود هستید حتما به محصولات برند Remo, Smart Pixel  و گلس‌های 10 D مراجعه نمایید.

 انتخاب بهترین گلس گوشی

 با توجه به منحنی بودن صفحه نمایش برخی از گوشی‌ها، شما باید گلسی را انتخاب کنید که بدون هواگیری روی صفحه نمایش بنشیند. در این باره نیز خرید از استپ موبایل می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

کلام پایانی

ما در مطالب این صفحه در رابطه با نصب گلس بر روی گوشی سخن گفتیم و در این باره اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دادیم و اینک در انتها امیدواریم مطالب این صفحه برای شما مفید بوده باشد.

استپ موبایل با داشتن 4 شعبه فیزیکی و یک شعبه آنلاین و با 15 سال سابقه در زمینه فروش لوازم جانبی و داشتن مجوز های مورد تایید وزارت صنعت و معدن توانسته تجربه خوبی رو چه در فروش فیزیکی چه در فروش آنلاین برای کاربران فراهم کند.

محصولات بصورت هفتگی به لحاظ قیمتی بررسی می شوند و بروز می باشند.قیمت پایین به دلیل اعتقاد به “سود کمتر،فروش بیشتر” و “حذف واسطه” هاست.

کاربرانی که رمز دوم (رمز پویا) ندارن میتونن برا ثبت سفارش به کارشناس فروش پیام بدن یا با فروشگاه تماس بگیرند تا شماره کارت رو دریافت کنن.بعداز واریزی و ارسال فیش سفارش شما ثبت می شود.

ملاک خرید شما عنوان درج شده در محصول میباشد(به مدل نوشته شده در عنوان دقت شود). درصورت مغایرت در توضیحات یا عکس میتوانید با فروشگاه در میان بگذارید.

برای آگاهی از شرایط گارانتی و روند مرجوعی میتوانید وارد این لینک شوید.

متنوع ترین روش های ارسال رو ما برای شما ایجاد کرده ایم. پست، تیپاکس، پیک تهران و البرز و تحویل حضوری در فروشگاه.

زمان ارسال پست و تیپاکس بصورت میانگین 2 الی 5 روز کاری میباشد. پیک نیز یک روزه می باشد.

بله، شما میتوانید در ساعات کاری فروشگاه (قسمت فروش آنلاین) مراجعه و اقدام به دریافت سفارش خود کنید. برای معطلی کمتر سفارش خود را در سایت ثبت کنید و با فروشگاه هماهنگ کنید.تماس با ما

13 نظر در “روش نصب گلس گوشی|نصب گلس در منزل|بهترین گلس برای موبایل

  1. فرحی گفت:

    خیلی کامل توضیح دادید ممنونم

  2. بردیا گفت:

    سلام این گلسای شیشه ای دوامشون بالاست؟

  3. شیدا گفت:

    گلسای سه بعدی مقاوم هستن؟

  4. حسینی گفت:

    من ازتون گلس خریداری کردم و عالی بود

  5. خادمی گفت:

    راجع به تفاوت گلسهای شیشه ای و سرامیکی یه توضیح میدید لطفا؟

  6. نوری گفت:

    گلسای TPU چجوری هستن؟

  7. واحدی گفت:

    خیلی مطلب مفیدی بود ممنون

  8. کاظم زاده گفت:

    ولی بنظرم برید فروشنده نصب کنه راحت ترید

  9. قرایی گفت:

    گلس شیشه ای بگیرید خیلی بادوامه و شفاف هم هست

  10. آراد گفت:

    اما من فکر میکنم گلسای D3 از همه بهتر باشن

  11. مهیار گفت:

    شما کدوم نوع از گلس رو پیشنهاد میکنید؟

  12. الی گفت:

    بنظر من گلسای حرارتی فوق العاده هستن

  13. سامیار گفت:

    گلس مات سرامیکی خریدم که خیلی خوب بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه

دسترسی سریع

برای اطلاع از جدیدترین تخفیف ها، در شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید.

فاو آیکن استپ موبایل

استپ موبایل، مقصد نهایی شما برای تمام نیازهای لوازم جانبی موبایل و تبلت در ایران.

با بیش از 15 سال تجربه، ما مفتخریم که یکی از بزرگترین فروشگاه های تخصصی لوازم جانبی هستیم. فرقی نمی کند مدل گوشی شما آیفون یا اندروید باشد، استپ موبایل کلیه لوازم جانبی مورد نیاز شما برای موبایل، تبلت یا حتی ساعت هوشمند را فراهم می کند. دفتر مرکزی : تهران، شهرقدس، میدان آزادی(سرقنات)، ابتدای بلوار امام خمینی، روبروی کوچه وفا، پاساژ احمدیان پلاک 206  شماره های تماس : 02191308072

 

anjoman
لوگوی اینماد سایت استپ موبایل
logo-samandehi
فاو آیکن استپ موبایل

استپ موبایل، مقصد نهایی شما برای تمام نیازهای لوازم جانبی موبایل و تبلت در ایران.

با بیش از 15 سال تجربه، ما مفتخریم که یکی از بزرگترین فروشگاه های تخصصی لوازم جانبی هستیم. فرقی نمی کند مدل گوشی شما آیفون یا اندروید باشد، استپ موبایل کلیه لوازم جانبی مورد نیاز شما برای موبایل، تبلت یا حتی ساعت هوشمند را فراهم می کند. دفتر مرکزی : تهران، شهرقدس، میدان آزادی(سرقنات)، ابتدای بلوار امام خمینی، روبروی کوچه وفا، پاساژ احمدیان پلاک 206  شماره های تماس : 02191308072

 

anjoman
لوگوی اینماد سایت استپ موبایل
logo-samandehi
دسترسی سریع

برای اطلاع از جدیدترین تخفیف ها، در شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید.

فاو آیکن استپ موبایل

استپ موبایل، مقصد نهایی شما برای تمام نیازهای لوازم جانبی موبایل و تبلت در ایران.

با بیش از 15 سال تجربه، ما مفتخریم که یکی از بزرگترین فروشگاه های تخصصی لوازم جانبی هستیم. فرقی نمی کند مدل گوشی شما آیفون یا اندروید باشد، استپ موبایل کلیه لوازم جانبی مورد نیاز شما برای موبایل، تبلت یا حتی ساعت هوشمند را فراهم می کند. دفتر مرکزی : تهران، شهرقدس، میدان آزادی(سرقنات)، ابتدای بلوار امام خمینی، روبروی کوچه وفا، پاساژ احمدیان پلاک 206  شماره های تماس : 02191308072

 

anjoman
لوگوی اینماد سایت استپ موبایل
logo-samandehi
خانه
وبلاگ
0 مورد سبد خرید