فهرست راهنمای خرید از فروشگاه
با سلام نحوه ثبت سفارش به این صورت هستش که اول شما در کادر سرچ که در هدر صفحه قرارداده شده سرچ کنید و محصول مورد نظر رو انتخاب کنید سپس افزودن به سبد خرید را بزنید سپس وارد سبد خرید بشید یه چک کنید و در آخر در برگه پرداخت اطلاعات خواسته شده رو و نحوه ارسال رو انتخاب کنید و در نهایت به درگاه پرداخت وصل میشید و اطلاعات کارتیه خود رو وارد کنید تا ثبت نهایی شود.
مشتریان محترمی که از سایت های تبلیغاتی مانند ترب ایمالز یکتانت و غیره… به سایت استپ موبایل برای خرید مراجعه می کنند، برای انتخاب مدل دستگاه خود دقت لازم انجام دهید و در صورت لزوم به خرید سایر لوازم دیگر با جستجو در سایت خرید خود را تکمیل کنید.
سایر محصولات مورد نیاز ز خود را به سبد خرید خود اضافه کنید.
با تشکر از همراهی شما
نحوه ارسال کالا
- سفارشات به وسیله پست سفارشی و پست پیشتاز ارسال می گردد.
- سفارشات بین دو ساعت تا دو روز کاری پردازش و ارسال می گردد.
- سفارشات ارسال شده بین یک تا چهار روز تحویل مشتری می شود.
- امکان تاخیرات جزئی ناشی از عملکرد شرکت پست وجود دارد.
- هزینه ارسال کالا بطور کامل به شرکت پست پرداخت می گردد و نیازی به پرداخت هیچ وجهی به مامور پست در هنگام تحویل سفارش نمی باشد.
- ممکن است هنگام خرید شما مشتری گرامی در حال اعمال تغییرات کالاهای موجود در سایت باشیم بنابراین اگر مغایرتی در خرید شما صورت گردد، فروشگاه استپ موبایل برای ارایه توضیحات با شما تماس خوهد گرفت، در صورت تجدید نظر در خرید پروسه شما لغو یا تغییرات را اعمال خواهد کرد.
- براساس انتخاب نوع پستی که انتخاب می کنید کد رهگیری سفارش خریداری شده تا 24 ساعت پس از ارسال سفارش به شما ارایه می شود، کد رهگیری در صورتی که دریافت پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود ننموده باشید برای شما پیامک می گردد.
- هزینه ارسال در تمامی شرایط بر عهده خریدار است، مگر در مواردی خاص مانند جشنواره ها که هزینه ارسال رایگان می باشد.
- با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر و اعلام بارنامه مرسوله (اطلاع رسانی از طریق ایمیل و پیامک) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه استپ موبایل تنها در قبال مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری کالا که مربوط به حمل نبوده، متعهد می باشد.
- برای اطمینان خاطر از به سلامت رسیدن محصولات ،مخصوصا تلفن همراه پست+بیمه به گزینه های حمل اضافه گردید.بهتر از است از این گزینه حمل استفاده شود تا اگر احیانا بسته ارسالی توسط پست مفقود یا آسیب دید ،کلیه هزینه ها توسط اداره پست جبران شود.فروشگاه استپ موبایل هیچ مسئولیتی بابت مفقودی یا آسیب دیدگی توسط پست ندارد.
- در صورتیکه مرسوله پستی (تلفن همراه) پست+بیمه انتخاب کرده باشد و فروشگاه آن بسته را بیمه نکرده باشد در صورت مفقودی یا آسیب دیدگی مسئولیت آن با فروشگاه استپ موبایل است.
نحوه پرداخت
1- پرداخت کارت به کارت:
افرادی که امکان پرداخت اینترنتی از طریق درگاه اینترنتی استپ موبایل و یا پرداخت نقدی را ندارند میتوانند وجه سفارش خود را به شماره کارت قید شده در این قسمت کارت به کارت نمایند. جهت پرداخت به صورت کارت به کارت میتوانید از دستگاه های ATM (عابر بانک) و یا کارت به کارت اینترنتی استفاده نمایید. با این حال پرداخت از طریق درگاه پرداخت اینترنتی سایت استپ موبایل به علت میزان اتوماسیون بالای آن آسانتر و سریعتر است و استپ موبایل پیشنهاد میکند که از این روش جهت پرداخت استفاده نمایید.
شماره حساب استپ موبایل :
شماره حساب: 1730.104.4423518.1 بانک توسعه تعاون به نام سرکار خانم سمیرا شهابی قهفرخی
شماره کارت: 5029.0810.4156.8458 بانک توسعه تعاون به نام سرکار خانم سمیرا شهابی قهفرخی
شماره حساب: 8280156881 بانک ملت به نام سرکار خانم سمیرا شهابی قهفرخی
شماره کارت 3378-5835-3376-6104 بانک ملت به نام سرکار خانم سمیرا شهابی قهفرخی
2- پرداخت از طریق درگاه اینترنتی:
همگی کاربران استپ موبایل میتوانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی بانک ملت در سایت استپ موبایل به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق مبلغ به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و نیازی به اطلاع دادن آن نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده سازی و ارسال میشود.
همچنین، پرداخت اینترنتی باعث ایجاد اولویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران میشود.
چگونگی پرداخت اینترنتی:
کاربران محترم سایت استپ موبایل میتوانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت کنند. هم اکنون، با کارت بانکهای ملی، صادرات، پارسیان، سامان، اقتصاد نوین، پاسارگاد، ملت، کشاورزی، توسعه صادرات، صنعت و معدن، بانک سینا، کارآفرین و … امکان خرید اینترنتی وجود دارد.
هنگام پرداخت اینترنتی اطلاعات زیر از شما پرسیده میشود که پس از وارد کردن آنها و تایید پرداخت، از موفقیت عملیات پرداخت خود مطلع میشوید.
الف)شماره 16 رقمی کارت
این شماره در کارت همه بانکها، بر روی کارت درج شده است.
ب)رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم
برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلاْ رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.
رمز دوم (رمز خرید اینترنتی)، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاههای خود پرداز وارد میکنید، تفاوت دارد. برخی از بانکها مثل بانک سامان معمولاً رمز اینترنتی را هنگام صدور کارت تحویل میدهند، اما کارت بیشتر بانکها در زمان تحویل، رمز خرید اینترنتی ندارند، برای فعال کردن رمز خرید اینترنتی، میتوانید به دستگاه خودپرداز بانک صادر کننده کارت خود مراجعه و کارت خود را وارد کنید و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید.
ج)کد CVV2
این کد یک عدد 3 یا 4 رقمی است که پشت یا روی کارتهای بانکی درج میشود و بهعنوان یک کد امنیتی در پرداختهای اینترنتی کاربرد دارد. این کد روی کارت بانکهای ملت، صادرات، پاسارگاد، سامان، پارسیان و… به صورت یک عدد 3 رقمی حک شده است یا در برخی کارت ها مانند بانک ملی 4 رقمی است.
د)تاریخ انقضا
تاریخ انقضا هم روی بیشتر کارتهای بانکی حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضاء وجود ندارد، میتوانید از عدد 12 به جای ماه و از 99 به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.
3- پرداخت نقدی در محل فروشگاه:
برای آسودگی آن دسته از مشتریانی که تمایل به پرداخت نقدی هزینه سفارش خود دارند، استپ موبایل این امکان را فراهم آورده است که بصورت حضوری به دفتر فروشگاه مراجعه کرده و در محل به صورت نقدی پرداخت کنند.
با وجود این، توصیه میشود که کاربران محترم، پرداخت خود را به صورت اینترنتی انجام دهند تا پردازش سفارش سریعتر انجام شود.
شرایط بازگردانی
با تشکر از شما مشتریان گرامی برای انتخاب و خرید از فروشگاه استپ موبایل
به خاطر داشته باشید که تمامی کالاهای خریداری شده، دارای گارانتی سلامت فیزیکی، مهلت تست و 7 روز بازگشت در صورت استفاده نکردن از کالا و انصراف از خرید است.
برای بهره مندی از گارانتی، لطفا قبل از اقدام نمودن به خرید، حتما شرایط و ضوابط را مطالعه نمایید.
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویتهای استپ موبایل بوده است و استپ موبایل در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. با توجه به گستردگی گروههای کالای ارایه شده در وب سایت استپ موبایل، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند، دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت بازگشت کالا میشوند و استپ موبایل این تضمین را می دهد که همواره کالای اصلی، سالم و تست شده برای مشتریان محترم ارسال نماید.
اقلامی که به عنوان هدیه از طرف استپ موبایل همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شدهاند، مشمول 7 روز ضمانت تعویض نیستند.
لطفاً توجه داشته باشید:
– در صورت خرید اعتباری (استفاده از استپ موبایل بن و…) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، استپ موبایل بن باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
برای کالاهایی که ماهیت ایراد فنی قابل تعریف نیست – مثلا قاب یا گلس محافظ صفحه- گارانتی تعویض هفت روزه و شرایط بازگردانی صدق نمیکند.
گلسهای 2.5D (یا اصطلاحا گلس ساده ) به دلیل متنوع بودن منابع خرید، همگی دقیقا به مانند تصاویر قرار داده شده نیستند.
باتری های خریداری شده از فروشگاه، دارای گارانتی 3 ماهه هستند و در صورت وجود خرابی در باتری، پس از هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه، فقط یکبار جایگزین ارسال خواهد شد و هیچگونه هزینه ای بازگشت داده نمی شود. به خاطر داشته باشید که هرگونه دستکاری شدن یا آسیب فیزیکی اعم از کج شدن، خط و خش و فرورفتگی و کنده شدن لیبل گارانتی روی باتری باعث ابطال گارانتی شده و فروشگاه هیچگونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد شد..
شرایط بازگرداندن کالا
استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به استپ موبایل اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به استپ موبایل بازگردانده شود.
– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفادهی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا را شامل میشود.
– اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
– وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش استپ موبایل از طریق تلفن، ایمیل یا سایر راه های ارتباطی مندرج در بخش تماس با ما و یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
– عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به استپ موبایل بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– اگر کالا خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.
– آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش استپ موبایل از طریق تلفن، ایمیل یا سایر راه های ارتباطی مندرج در بخش تماس با ما و یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
– اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.
توجه بند 1: انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالای تعلق میگیرد که باز نشده باشد، هرگونه دخل وتصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، پلمب، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
توجه بند 2: از آنجا که استپ موبایل یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرفکننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمیشود).
– اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر در سایت نسبت به لغو سفارش اقدام گردد.
– اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.
– با استناد به “ توجه بند 1” در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا باز نشده باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.
لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.
– اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.
– آسیب دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش استپ موبایل اطلاع داده شود.
– با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و استپ موبایل تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به استپ موبایل بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش استپ موبایل ارسال شود.
– در صورتی که آسیب، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به استپ موبایل بازگردانده شود.
توجه:
پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال میشود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالا مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد استپ موبایل در واحد خدمات پس از فروش باقی میماند و با انقضای این مهلت استپ موبایل در قبال کالا و زیانهای وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچگونه مسوولیتی نخواهد داشت.
کالا را چطور ارسال کنید؟
– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش استپ موبایل جداً، خودداری کنید.
– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه کالا اصلی ارسال شود.
– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
– فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. درصورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.
اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانهای بنویسید.
– در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از شرکتهای پستی که با استپ موبایل قرارداد همکاری دارند استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینههای بازگرداندن کالا به غیر از شرکتهای مزبور به عهده مشتری است و استپ موبایل تعهدی در قبال این هزینهها ندارد. ولی هزینه های پستی با ارائه فاکتور و قبض از شرکت های ارسال کالا که با استپ موبایل قرارداد همکاری دارند بر اساس تعرفههای شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعملهای استپ موبایل ، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز میشود.
از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید.
– اگر ساکن شهر قدس هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با استپ موبایل تماس بگیرید.
– از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش استپ موبایل برسد، هزینههای ارسال به عهده استپ موبایل است.
– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به استپ موبایل ارسال شود.
– در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان استپ موبایل، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
– کارشناسان خدمات پس از فروش استپ موبایل ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیبدیدگی توسط کارشناسان استپ موبایل تایید شود،کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری میتواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند.
لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار استپ موبایل است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ استپ موبایل بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال میکند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز میکند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه میشود. برای کالای گرانتر، مشتری تفاوت را پرداخت میکند و برای کالای ارزانتر، استپ موبایل تفاوت را به حساب مشتری واریز میکند.
– اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمیکند و استپ موبایل در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچگونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را میپذیرد.
– پس از دریافت و پذیرش کالا توسط استپ موبایل، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.
– کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعملها و رویههای ابلاغ شده توسط شرکتهای تولید کننده و یا نمایندگیهای مجاز محصولات و کالاهای ارائه شده در سایت استپ موبایل هستند، لذا علیرغم تصور آنکه تست کالا (حتی برای ایرادهای خیلی آشکار) میتواند خیلی سریع انجام شود، ولی در عمل رعایت رویههای تست زمانبر است و در مواردی نیاز به هماهنگی با نمایندگیهای مجاز آن کالا دارد. به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا به طور میانگین 48 ساعت کاری در نظر گرفته شده است، ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده، در کوتاهترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.
– از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
– ملاک عمل و اقدام استپ موبایل، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش استپ موبایل است.
هزینه عودت کالا در صورت خرابی بر عهده مشتری و هزینه ارسال مجدد آن بر عهده فروشگاه است. در صورت انصراف از خرید نیز هزینه ارسال کالا بر عهده مشتری خواهد بود.
درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟
از طریق یکی از روشهای زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
– یا پیام خود را در صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.
– یا به SALE@STOPMOBILE.IR با ذکر شماره پیگیری سفارش، ایمیل بزنید.
توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روشهای بالا الزامی است.
ارتباط با پشتیبانی از طریق تماس با شماره تلفن 021.46843039 یا پیگیری از طریق واتساپ به شماره 09332640628 یا ارسال پیام به آیدی @MEHRZAD_STOP در تلگرام میسر خواهد بود.
نمایندگی فروش
استپ موبایل دارای یک شعبه و دفتر مرکزی به آدرس : تهران – شهر قدس – میدان آزادی – ابتدای خیابان امام خمینی – جنب بانک سپه – پاساژ ظریف نیا پلاک 3 میباشد و در سراسر کشور هیچگونه نمایندگی ندارد و فروش فقط از طریق آدرس سایت خود فروشگاه انجام میگیرد.
محتوا
کلیه محتوای موجود اعم از محتوای متنی، تصویری، چند رسانهای، تولید شده توسط کاربر و دیگر محتوای مندرج در سایت متعلق به استپ موبایل بوده و استفاده از محتوا به هر قصدی بدون اخذ موافقت کتبی ممنوع است و حق پیگرد قانونی برای استپ موبایل محفوظ میباشد.
شرایط گارانتی
با تشکر از شما مشتریان گرامی برای انتخاب و خرید از فروشگاه استپ موبایل
به خاطر داشته باشید که تمامی کالاهای خریداری شده، دارای گارانتی سلامت فیزیکی، مهلت تست و 7 روز بازگشت در صورت استفاده نکردن از کالا و انصراف از خرید است.
برای بهره مندی از گارانتی، لطفا قبل از اقدام نمودن به خرید، حتما شرایط و ضوابط را مطالعه نمایید.
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویتهای استپ موبایل بوده است و استپ موبایل در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. با توجه به گستردگی گروههای کالای ارایه شده در وب سایت استپ موبایل، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند، دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت بازگشت کالا میشوند و استپ موبایل این تضمین را می دهد که همواره کالای اصلی، سالم و تست شده برای مشتریان محترم ارسال نماید.
اقلامی که به عنوان هدیه از طرف استپ موبایل همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شدهاند، مشمول 7 روز ضمانت تعویض نیستند.
لطفاً توجه داشته باشید:
– در صورت خرید اعتباری (استفاده از استپ موبایل بن و…) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، استپ موبایل بن باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
برای کالاهایی که ماهیت ایراد فنی قابل تعریف نیست – مثلا قاب یا گلس محافظ صفحه- گارانتی تعویض هفت روزه و شرایط بازگردانی صدق نمیکند.
گلسهای 2.5D (یا اصطلاحا گلس ساده ) به دلیل متنوع بودن منابع خرید، همگی دقیقا به مانند تصاویر قرار داده شده نیستند.
باتری های خریداری شده از فروشگاه، دارای گارانتی 3 ماهه هستند و در صورت وجود خرابی در باتری، پس از هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه، فقط یکبار جایگزین ارسال خواهد شد و هیچگونه هزینه ای بازگشت داده نمی شود. به خاطر داشته باشید که هرگونه دستکاری شدن یا آسیب فیزیکی اعم از کج شدن، خط و خش و فرورفتگی و کنده شدن لیبل گارانتی روی باتری باعث ابطال گارانتی شده و فروشگاه هیچگونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد شد..
شرایط بازگرداندن کالا
استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به استپ موبایل اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به استپ موبایل بازگردانده شود.
– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفادهی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا را شامل میشود.
– اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
– وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش استپ موبایل از طریق تلفن، ایمیل یا سایر راه های ارتباطی مندرج در بخش تماس با ما و یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
– عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به استپ موبایل بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– اگر کالا خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.
– آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش استپ موبایل از طریق تلفن، ایمیل یا سایر راه های ارتباطی مندرج در بخش تماس با ما و یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
– اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.
توجه بند 1: انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالای تعلق میگیرد که باز نشده باشد، هرگونه دخل وتصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، پلمب، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
توجه بند 2: از آنجا که استپ موبایل یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرفکننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمیشود).
– اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر در سایت نسبت به لغو سفارش اقدام گردد.
– اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.
– با استناد به “ توجه بند 1” در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا باز نشده باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.
لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.
– اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.
– آسیب دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش استپ موبایل اطلاع داده شود.
– با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و استپ موبایل تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به استپ موبایل بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش استپ موبایل ارسال شود.
– در صورتی که آسیب، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به استپ موبایل بازگردانده شود.
توجه:
پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال میشود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالا مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد استپ موبایل در واحد خدمات پس از فروش باقی میماند و با انقضای این مهلت استپ موبایل در قبال کالا و زیانهای وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچگونه مسوولیتی نخواهد داشت.
کالا را چطور ارسال کنید؟
– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش استپ موبایل جداً، خودداری کنید.
– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه کالا اصلی ارسال شود.
– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
– فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. درصورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.
اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانهای بنویسید.
– در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از شرکتهای پستی که با استپ موبایل قرارداد همکاری دارند استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینههای بازگرداندن کالا به غیر از شرکتهای مزبور به عهده مشتری است و استپ موبایل تعهدی در قبال این هزینهها ندارد. ولی هزینه های پستی با ارائه فاکتور و قبض از شرکت های ارسال کالا که با استپ موبایل قرارداد همکاری دارند بر اساس تعرفههای شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعملهای استپ موبایل ، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز میشود.
از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید.
– اگر ساکن شهر قدس هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با استپ موبایل تماس بگیرید.
– از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش استپ موبایل برسد، هزینههای ارسال به عهده استپ موبایل است.
– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به استپ موبایل ارسال شود.
– در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان استپ موبایل، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
– کارشناسان خدمات پس از فروش استپ موبایل ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیبدیدگی توسط کارشناسان استپ موبایل تایید شود،کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری میتواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند.
لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار استپ موبایل است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ استپ موبایل بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال میکند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز میکند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه میشود. برای کالای گرانتر، مشتری تفاوت را پرداخت میکند و برای کالای ارزانتر، استپ موبایل تفاوت را به حساب مشتری واریز میکند.
– اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمیکند و استپ موبایل در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچگونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را میپذیرد.
– پس از دریافت و پذیرش کالا توسط استپ موبایل، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.
– کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعملها و رویههای ابلاغ شده توسط شرکتهای تولید کننده و یا نمایندگیهای مجاز محصولات و کالاهای ارائه شده در سایت استپ موبایل هستند، لذا علیرغم تصور آنکه تست کالا (حتی برای ایرادهای خیلی آشکار) میتواند خیلی سریع انجام شود، ولی در عمل رعایت رویههای تست زمانبر است و در مواردی نیاز به هماهنگی با نمایندگیهای مجاز آن کالا دارد. به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا به طور میانگین 48 ساعت کاری در نظر گرفته شده است، ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده، در کوتاهترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.
– از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
– ملاک عمل و اقدام استپ موبایل، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش استپ موبایل است.
هزینه عودت کالا در صورت خرابی بر عهده مشتری و هزینه ارسال مجدد آن بر عهده فروشگاه است. در صورت انصراف از خرید نیز هزینه ارسال کالا بر عهده مشتری خواهد بود.
درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟
از طریق یکی از روشهای زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
– یا پیام خود را در صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.
– یا به SALE@STOPMOBILE.IR با ذکر شماره پیگیری سفارش، ایمیل بزنید.
توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روشهای بالا الزامی است.
ارتباط با پشتیبانی از طریق تماس با شماره تلفن 021.46843039 یا پیگیری از طریق واتساپ به شماره 09332640628 یا ارسال پیام به آیدی @MEHRZAD_STOP در تلگرام میسر خواهد بود.
نمایندگی فروش
استپ موبایل دارای یک شعبه و دفتر مرکزی به آدرس : تهران – شهر قدس – میدان آزادی – ابتدای خیابان امام خمینی – جنب بانک سپه – پاساژ ظریف نیا پلاک 3 میباشد و در سراسر کشور هیچگونه نمایندگی ندارد و فروش فقط از طریق آدرس سایت خود فروشگاه انجام میگیرد.
محتوا
کلیه محتوای موجود اعم از محتوای متنی، تصویری، چند رسانهای، تولید شده توسط کاربر و دیگر محتوای مندرج در سایت متعلق به استپ موبایل بوده و استفاده از محتوا به هر قصدی بدون اخذ موافقت کتبی ممنوع است و حق پیگرد قانونی برای استپ موبایل محفوظ میباشد.
قوانین و مقررات
قوانین و شرایط استفاده
کاربران عزیز استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی استپ موبایل منوط به مطالعه دقیق این صفحه میباشد.
استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی استپ موبایل و خرید از سایت به منزله قبول شرایط ذکر شده در این صفحه میباشد. در صورت تغییر محتویات این صفحه قوانین جدید جایگزین قوانین قبلی خواهند بود و استفاده مستمر از خدمات و ثبت سفارش در هر زمان به منزله قبول شرایط ذکر شده در این صفحه در همان زمان میباشد.
استپ موبایل متعهد به رعایت قوانین مصوب رسمی کشور بوده و تمامی جوانب قانونی در تمام مراحل در نظر گرفته شده است. کاربر نیز باید به قوانین مصوب کشور متعهد باشد و تمامی جوانب قانونی را در نظر بیاورد.
مشتری یا کاربر یا خریدار شخصی است که اقدام به استفاده از خدمات سایت استپ موبایل یا ثبت سفارش یا ثبت نام در سایت استپ موبایل میکند.
شرایط احترام به حریم خصوصی
تمامی اطلاعات دریافت شده از مشتریان در طی فرآیند ثبت نام و خرید لازمه انجام مراحل پردازش سفارش بوده و برای انجام فروش آنلاین کالا و خدمات ضروری است. استپ موبایل میتواند به روشهای مورد نظر خود به صحت سنجی این اطلاعات بپردازد. علاوه بر اطلاعات وارد شده توسط کاربران برخی اطلاعات فنی مانند آدرس IP کاربران و کوکیها که امنیت آنها در نهایت دقت توسط استپ موبایل حفظ میشود مورد استفاده قرار میگیرد. تمامی اطلاعات مشتریان فقط در راستای تسهیل امر انجام سفارش و همچنین عرضه خدمات بهتر در آینده مورد استفاده میگیرد و به هیچ عنوان در اختیار مجموعه دیگر قرار نمیگیرد مگر در شرایطی که از طریق مراجع قانونی و در چهارچوب قوانین اساسی جمهوری اسلامی ایران درخواستی صورت گیرد. کلیه فعالیتهای استپ موبایل مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران از جمله قانون تجارت الکترونیک میباشد. فروشگاه دارای مجوزهای مورد نیاز از مراجع قانونی ذیصلاح است و تمامی فرآیند طبق قوانین انجام میگیرد.
روش ارتباطی استپ موبایل با مشتریان از طریق اطلاعات وارد شده توسط خود آنها میباشد و در صورت بروز مشکلات در فرآیند خرید و تحویل سفارش ممکن است استپ موبایل از این طریق اقدام به ایجاد تماس تلفنی، پیام کوتاه، پیام رسانی شبکههای ارتباطی مجازی، ایمیل و دیگر کانالهای ارتباطی نماید.
برای بهبود فرآیندهای سازمانی، زنجیره عرضه، مدیریت ارتباط با مشتریان، سامانه تحلیل بازار، محتوای سایت و دیگر فرآیندهای عملیاتی ممکن است استپ موبایل اقدام به نظر سنجی از کاربران نماید. همچنین تخفیفات و جشنوارههای فروش و دیگر اخبار مربوط از طریق این کانال ارتباطی به اطلاع مشتریان خواهد رسید. بدیهی است در صورت عدم رضایت مشتری این نوع از محتوای ارسالی از بخش پنل کاربری قابل انصراف است.
استپ موبایل ممکن است در صورت نیاز به تشخیص خود اقدام به ویرایش نظرات کاربران در راستای قوانین خود کند. در صورت بروز مصادیق مجرمانه حق پیگیری از طریق اطلاعات موجود برای استپ موبایل محفوظ میباشد.
استپ موبایل به هیچ عنوان در هیچ مرحلهای اقدام به درخواست اطلاعات شخصی کاربران از جمله نام کاربری و کلمه عبور و امثالهم نخواهد کرد؛ تنها روش پیگیری سفارشات از طریق کد پیگیری سفارش است و در صورت بروز هرگونه مشکل کاربران میتوانند از طریق تلفن یا ایمیل با مجموعه استپ موبایل در ارتباط باشند.
- موضوع فعاليت واحد اقتصادي سايت استپ موبایل، فروش قطعات و لوازم جانبی موبايل و تبلت و گجت مي باشد.
· خرید کالا از این وب سایت بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمامی اصول و قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.
· هیچ یک از کالاهای قابل عرضه در فروشگاه اینترنتیاستپ موبایل شامل مالیات ارزش افزوده نمی باشند.
· “قیمتی که در هنگام سفارش مشتري در پیش فاکتور منظور گرديده است، معتبر ميباشد”
· قیمت هر کالا تا انتهای هر روز یعنی ساعت 24 هر روز معتبر می باشد و بروز رسانی قیمت ها در ساعت 24 انجام می شود و تا پایان روز بعد اعتبار دارد توجه داشته باشید که قیمت ها با توجه به ارز لحظه ای می باشد و بصورت ثابت و همیشگی نیست پس قیمت ها را به روز و آنلاین و برای کسب اطلاع بیشتر در صورت امکان با دفتر وبسایت تماس بگیرید. 02146843039
.مشتری گرامی به علت حساس بودن قطعات و نوسانات ارزی کالای فروخته شده به هیچ عنوان پس گرفته نمیشود و در صورت معیوب بودن کالای ارسالی با در نظر گرفتن و رعایت قوانین گارانتی کالا از لحاظ فیزیکی و همچنین مدت زمان تعیین شده که در بند بعدی بصورت کامل شرایط گارانتی ذکر شده است پس از باز پس فرستادن کالا معیوب و بررسی آن در صورتی که دارای شرایط گارانتی باشد با کالای سالم جایگزین خواهد شد پس در انتخاب کالای خود کاملا دقت فرمایید و از صحت سالم بودن دستگاه خود مطمئن شوید در صورت خراب بودن یا راه نیفتادن دستگاه کالای خریداری شده باز پس گرفته نمیشود حتی اگر کالای خریداری شده کاملا سالم و بی نقص باشد و فقط در صورتی خرابی با در نظر گرفتن شرایط گارانتی تعویض صورت میپذیرد
*شرایط گارانتی و ابطال گارانتی کالای خریداری شده توسط مشتری:
اگر چه تمامی کالا ها قبل از ارسال کاملا از لحاظ فیزیکی و فنی به دقت بررسی شده و بدون مشکل در بسته بندی کاملا ایمن ارسال میشوند اما استپ موبایل این حق را به مشتری داده است که تا هفت روز پس از رسیدن کالا به دست مصرف کننده آن را کاملا در شرایط ایده آل که در زیر نوشته شده تست و بررسی نموده و در صورتی که دارای مشکل فنی باشد بتواند با استفاده از شرایط گارانتی مکتوب شده آن را با کالای سالم جایگزین کند دوست گرامی دقت داشته باشید که بسته بندی ها کاملا محکم و ایمن هستن و دارای بیمه از طرف شرکت پست میباشند دقت داشته باشید که بسته ای را که تحویل میگرید از لحاظ ظاهری سالم باشد و تو رفتگی زیاد یا پارگی نداشته باشد تا جایی که ممکن است بسته نافرم و بد شکل را در حضور مامور پست باز نموده تا از سالم بود کالای درونی بدون شکستگی اطمینان حاصل کنید در نظر داشته باشید که تحویل بسته و دادن امضا به مامور پست به معنی قبول بسته سالم میباشد و نه شرکت پست و نه استپ موبایل زیر بار مسولیت شکستگی نخواهد رفت پس در گرفتن بسته از مامور پست دقت کافی داشته باشید که جعبه ای را که تحویل میگیرید دارای مشکل نباشد در صورت مشکل دار بودن جعبه اهم از تو رفتگی بدجور پارگی باز شدگی آن را حضوراً به مامور پست گزارش دهید استپ موبایل فقط با شرکت پست قرارداد دارد و این نهاد را ایمن ترین راه ارسال میداند پس در راه های ارسالی دیگر که توسط مشتری درخواست میشود مانند تیپاکس – باربری – اتوبوس – ماشین سواری – پیک موتوری و… در این نوع ارسال ها که توسط مشتری انتخاب شده است گم شدن بسته شکستگی دیر رسیدن و هر نوع اتفاق دیگر از این قبیل تمامی خسارت وارده و همچنین بار مسولیت به دوش مشتری میباشد و استپ موبایل هیچ گونه مسولیتی را نخواهد پذیرفت پس در انتخاب نوع ارسال و دریافت بسته کمی صبور باشید پست آسان ترین راحترین کم هزینه ترین و امن ترین راه برای ارسال کالاست بسته های ارسالی توسط پست معمولا بین یک تا سه روز کاری تحویل مشتری میگردد
مشتری گرامی توجه داشته باشید که شرایط و قوانین گارانتی که در ذیل اعلام شده در تمامی نقاط دنیا ، همچنین سرار کشور بصورت یکسان و مورد تایید همکاران و صنف قطعات میباشد
خوشبختانه ما سعی بر آن داشته ایم که تا جای ممکن شرایط بهتری برای مصرف کننده در نظر بگیریم تا رضایت مشتریان عزیز جلب گردد و بتوانیم بستری مورد اعتمادی بین همکاران و مشتریان عزیز به وجود آوریم پس با مطالعه و رعایت کردن تمامی قوانین ما را در این خصوص یاری فرمایید با تشکر
هشدار:
تمامی محصولات دارای هفت روز گارانتی تست میباشند اما مهلت تست یا گارانتی تست چیست و به چه معناست؟ شما باید ابتدا قطعه یا کالا را به صورت دقیق تست و از سالم بودن آن اطمینان پیدا کنید و پس از اینکه کاملا اطمینان پیدا کردید که کالا از لحاظ فنی و کارایی کاملا سالم و در شرایط ایده آل به سر میبرد برچسپ ها را جدا کرده و با دقت کافی اقدام به استفاده نمایید تا جایی که ممکن است تعویض و نصب را به دست افراد با تجربه و مورد اطمینان بسپارید در نظر داشته باشید که کالا پس از نصب فاقد هرگونه گارانتی میباشد پس ابتدا آن را کاملا تست نمایید.
مشتری گرامی بلند کردن یا برداشتن برچسپ شرکتی و همچنین مخدوش شدن هولوگرام گارانتی استپ موبایل یا اقدام به جابه جایی آن باعث ابطال گارانتی خواهد شد. لطفا قبل از نصب کامل ، چسپاندن قطعه یا کالا بروی دستگاه تست های اولیه را به درستی انجام دهید تا از سالم بودن کالا اطمینان پیدا کنید در صورت کندن برچسپ رو یا پشت یا چسپاندن محصول گارانتی کالا ابطال خواهد شد هر گونه تغییر فیزیکی کج شدن تا خوردگی یا ضربه و مخدوش شدن شکستگی فشار مضاعف همچنین به کار بردن ابزار نادرست در نصب کالا به روی دستگاه باعث ابطال گارانتی تست خواهد شد .
مدت زمان هفت روزه (7) گارانتی تست کالا از لحظه رسیدن بسته ارسالی به دست مشتری محاسبه خواهد شد و طبق قوانین اینماد و وزارت صنعت و معدن به مدت هفت (7) روز خواهد بود و تحت هیچ شرایطی زمان مقرره تمدید یا اضافه نخواهد شد در نظر داشته باشید که تست کالا در بهترین شرایط از زمان باز کردن دستگاه در سخت ترین شرایط دو الی سه ساعت زمان میبرد پس هفت روز زمان مناسبی برای تست یک قطعه یا کالا میباشد. نکته: توجه داشته باشید که پس از اتمام مدت زمان تعیین شده که هفت روز(7) میباشد هیچگونه عذر و بهانه ای بابت تعویض و مرجوع کردن کالا پذیرفته نخواهد شد.
با در نظر گرفتن شرایط گارانتی کالای فروخته شده به هیچ عنوان مرجوع نخواهد شد و فقط در صورت خرابی با کالای سالم تعویض خواهد شد
لطفا قبل از هر گونه اقدام به مرجوع کردن یا باز پس فرستادن کالا و استفاده از شرایط گارانتی با ارسال تیکت به وبسایت به صورت کتبی و همچنین تماس با پشتیبانی به صورت شفاهی هماهنگی های لازم جهت استفاده از شرایط گارانتی محصول را انجام دهید در صورت هماهنگ نکردن و ارسال کالا هر گونه مشکل و خسارت ناشی از اقدام خودسرانه تنها متوجه مشتری خواهد شد و وبسایت استپ موبایل هیچگونه مسولیتی را نخواهد پذیرفت توجه داشته باشید که هزینه های باز پس فرستادن کالا و مرجوع کردن محصول و ارسال دوباره تماما به عهده مشتری خواهد بود
- برای ثبت درخواست بازگرداندن کالا معیوب خريدار می بایست درخواست خود را در قسمت خدمات مشتریان – فرم تماس با ما ثبت نماید.
· هزینههایی از قبیل بسته بندی، ارسال پستی زمینی و هوایی ، تیپاکس، پیک موتوری، باربری، بیمه حمل و نقل ، انبار داری بسته به نوع سفارش و درخواست مشتری به خریدار اعلام خواهد شد ودر صورت تایید نوغ ارسال هزینه های مربوطه جداگانه توسط خریدار پرداخت میگردد
· امیدواریم که با رعایت اصول مشتری مداری اطمینان خاطر لازم به شما مشتریان گرامی در استفاده از فروشگاه اینترنتی استپ موبایل را داده باشیم.
محتوا
کلیه محتوای موجود اعم از محتوای متنی، تصویری، چند رسانهای، تولید شده توسط کاربر و دیگر محتوای مندرج در سایت متعلق به استپ موبایل بوده و استفاده از محتوا به هر قصدی بدون اخذ موافقت کتبی ممنوع است و حق پیگرد قانونی برای استپ موبایل محفوظ میباشد.