بهترین روش ها برای خالی کردن حافظه گوشی اندرویدی

بهترین روش ها برای خالی کردن حافظه گوشی اندرویدی

در دنیای امروزه، گوشی های هوشمند اندرویدی به یکی از ابزارهای اساسی و مهم برای بسیاری از افراد تبدیل شده اند. از طریق این دستگاه ها، امکان دسترسی به اطلاعات، ارتباط با دیگران و استفاده از برنامه ها و ابزارهای متنوع فراهم می شود. با افزایش استفاده از گوشی های هوشمند، تعدادی از مشکلات نیز به وجود آمده است که یکی از آنها، مدیریت حافظه دستگاه ها می باشد. حافظه گوشی های اندرویدی معمولاً با زمان پرشده و از فضای لازم برای عملکرد بهینه کم می شود، این مشکل می تواند منجر به کاهش سرعت دستگاه، بروز خطاها و کندی در اجرای برنامه ها شود.

در این قسمت از استپ موبایل، به بررسی بهترین روش ها برای خالی کردن حافظه گوشی های اندرویدی می پردازیم. این روش ها باعث بهبود عملکرد دستگاه، افزایش فضای ذخیره سازی و بهره وری بیشتر از گوشی های هوشمند می شوند. از پاکسازی فایل های غیرضروری و حذف برنامه های نیاز نامه گرفته تا استفاده از ابزارهای بهینه سازی و مدیریت حافظه، این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا راهکارهایی مناسب برای خالی کردن حافظه گوشی تان را بهره برداری کنید.

1: تشخیص و مدیریت برنامه های حجیم

جهت حل چالش پرشدن فضای حافظه داخلی گوشی اندرویدی خود، ابتدا نیاز دارید تا به تعداد و نوع برنامه های نصب شده در دستگاه خود آگاهی پیدا کنید. آیا از تمام این برنامه ها استفاده می کنید؟

به طور معمول، برنامه هایی که در گوشی هایمان نصب می کنیم، مساحت زیادی از حافظه را اشغال می کنند. این مرحله اولیه را باید با شناسایی و تفحص این برنامه ها آغاز کرده و در صورت عدم استفاده مناسب از آنها، آنها را حذف کنیم. برای انجام این کار، به مراحل زیر رجوع کنید:

  1. 1. ابتدا به بخش “تنظیمات” (Settings) گوشی خود مراجعه نمایید و از زیربخش “باتری و مراقبت از دستگاه” (Battery and Device Care) وارد گزینه “ذخیره سازی” (Storage) شوید. همچنین، می توانید با جستجوی کلمه “ذخیره سازی” در نوار جستجوی تنظیمات به این بخش دست یابید.
  2. 2. در بخش “ذخیره سازی”، می توانید اطلاعات مرتبط با فضای مصرفی توسط اجزای مختلف دستگاه تان را مشاهده کنید. این قسمت نشان دهنده نوع فایل ها و حجم آنها می باشد.
  3. 3. برای مشاهده لیست برنامه های نصب شده، بخش “برنامه ها” (Apps) را انتخاب کنید و صبر کنید تا لیست به روز شود. به جای این روش، می توانید با جستجوی “برنامه ها” در نوار جستجوی تنظیمات به این قسمت دسترسی پیدا کنید.
  4. 4. برای مرتب سازی برنامه ها بر اساس حجم، آیکون موجود در گوشه سمت راست را انتخاب و از بخش “مرتب سازی بر اساس” (Sort by) گزینه “اندازه” (Size) را انتخاب نمایید.
  5. 5. اگر از گوشی های شیائومی استفاده می کنید، باید به بخش “مرتب سازی بر اساس” بروید و گزینه “فضای استفاده شده” (Used storage) را انتخاب کنید.
  6. 6. حالا می توانید با توجه به اطلاعات نمایش داده شده، برنامه هایی که بیشترین حجم را اشغال می کنند، را شناسایی و بررسی کنید. در صورت لزوم، می توانید هر برنامه را فشار داده و گزینه های پاک سازی مانند حذف داده ها و کش را انتخاب نمایید.

با اجرای این مراحل، شما قادر خواهید بود برنامه های حجیم و کم کاربرد را شناسایی و از فضای اشغالی آنها در حافظه ی داخلی گوشی خود کاسته و از ظرفیت بیشتری برای استفاده بهتر از دستگاه خود بهره برداری نمایید.

2: پاک سازی حافظه ی پنهان (Cache)

در برنامه های اندروید، استفاده از کش (Cache) به منظور بهبود عملکرد و کارایی به کار می رود. اما در برخی موارد، حذف قسمتی از این حافظه ی نهان می تواند بهترین راهکار برای آزاد کردن فضای ذخیره سازی گوشی هوشمند شما باشد. برخی از برنامه ها به شما اجازه می دهند محتواها را در دستگاه ذخیره کنید تا در زمان لزوم به آنها دسترسی داشته باشید. به عبارت دیگر، برنامه هایی مانند اسپاتیفای به شما امکان می دهند موسیقی ها را مستقیماً در حافظه داخلی ذخیره کنید. همچنین مرورگرها نیز به کاربران اجازه می دهند وب سایت های مختلف را جهت مطالعه آفلاین ذخیره کنند.

در صورت داشتن فضای کافی، مدیریت مناسب محتوا برای استفاده آفلاین بسیار مفید است؛ اما در برخوردها با محدودیت ظرفیت ذخیره سازی، ممکن است به مشکلات برخورد کنید. با جلوگیری از دانلود فایل های بزرگ از سرویس های ابری و پاک سازی کش یا داده های غیرضروری برنامه ها، می توانید از فضای ذخیره سازی داخلی گوشی خود بهینه تر استفاده کنید.

برای انجام این کار، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. 1. به بخش “تنظیمات” (Settings) گوشی خود بروید و سپس به قسمت “برنامه ها” (Apps) مراجعه کنید تا لیستی از تمام برنامه های نصب شده را مشاهده کنید.
  2. 2. با انتخاب هر برنامه، وارد صفحه ی اطلاعات آن شوید. در اینجا، می توانید برنامه را حذف کنید و یا با رفتن به بخش “ذخیره سازی” (Storage) و انتخاب “پاک سازی کش” (Clear Cache) یا “پاک سازی داده” (Clear Data)، کش یا داده های برنامه را حذف نمایید.

در این مرحله نیز از برنامه های معتبر شخص ثالث مانند “SD Maid” می توانید استفاده کنید که به شما امکان حذف کش ها را برای تمام برنامه ها فراهم می کند.

محصولات پرفروش

3: انتقال تصاویر به فضای ذخیره سازی ابری

خدمات فضای ابری برای افرادی که با محدودیت فضای داخلی مواجه هستند، انتخابی مناسب و امن به نظر می رسند. بسیاری از این خدمات به صورت رایگان در دسترس هستند یا نیاز به هزینه ای کم دارند. به عنوان مثال، می توانید از Google Photos استفاده کنید تا تمام تصاویر خود را با کیفیت بالا به صورت رایگان آپلود کرده و ذخیره نمایید. لازم به ذکر است که از ژوئن 2021، گزینه ی فضای نامحدود با کیفیت بالا در Google Photos متوقف شده است. همچنین، سرویس هایی مانند Google Drive و Dropbox ایجاد نسخه ی پشتیبان از محتوای شما را بسیار آسان می کنند. مهم است که گزینه ای را انتخاب کنید که برای شما مطمئن و جذاب باشد.

تصاویر و فایل های تصویری می توانند مقدار زیادی از فضای داخلی را اشغال کنند. با ذخیره سازی تصاویر در Google Photos، شما می توانید این فضاها را آزاد کرده و از حافظه داخلی دستگاه خود بهره برداری بهتری داشته باشید. این کار منجر به کاهش مصرف فضای ذخیره سازی خواهد شد و در نتیجه، فضای داخلی دستگاه شما افزایش خواهد یافت.

برای انجام این کار، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. 1. به Google Photos مراجعه کنید و بر روی تصویر پروفایل خود کلیک کنید.
  2. 2. سپس گزینه “Free Up Space” را انتخاب کنید. این عمل باعث می شود گوشی شما به طور کامل اسکن شده و تعداد تصاویر پشتیبان گیری شده را نمایش دهد. در ادامه، می توانید تصاویر را از حافظه داخلی دستگاه حذف کنید تا فضای ذخیره سازی را آزاد کنید.

اگر به دنبال حفظ فضا در گوشی و داشتن یک مجموعه بزرگ از موسیقی هم هستید، پیشنهاد می شود به یک سرویس آنلاین مانند iCloud یا Spotify مهاجرت کنید. با این کار، موسیقی های خود را آنلاین ذخیره کرده و فضای اضافی در گوشی خود را آزاد کنید.

4: مدیریت و پاکسازی فایل های دانلود

پس از دانلود، فایل های صوتی، ویدئویی و اسناد مختلف به طور خودکار در پوشه ی “دانلود” (Downloads) دستگاه ذخیره می شوند. این فضا می تواند به طور ناخواسته توسط فایل های غیرضروری پر شود. به عنوان مثال، فایل هایی که ممکن است نیازی به آنها نداشته باشید.

از آنجا که نیازمندی های شما ممکن است پس از بررسی های دقیق متفاوت باشند، تصمیم گیری نهایی بر عهده شما خواهد بود. اگر از فضای دستگاه ذخیره سازی خود صرفه جویی می کنید، مدیریت مناسب و پاکسازی دوره ای این پوشه می تواند به بهبود عملکرد دستگاه کمک کند.

5: روش بررسی و حذف اطلاعات ذخیره سازی

برای بررسی، حذف و پاکسازی اطلاعات ذخیره شده در پوشه دانلود، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. 1. از منوی دسترسی به فایل های اندروید خود استفاده کنید. در برخی گوشی ها مانند سامسونگ، این منو به نام “My Files” شناخته می شود.
  2. 2. پس از ورود به منوی مدیریت فایل ها، پوشه “Downloads” را انتخاب کنید. در این قسمت، لیستی از تمام فایل های دانلودشده نمایش داده می شود.
  3. 3. برای حذف یک یا چند فایل، روی فایل مورد نظر خود کلیک یا لمس نگه دارید تا کادر انتخاب آن ظاهر شود.
  4. 4. سپس با انتخاب فایل های موردنظر و فشار دکمه “Delete” یا “حذف”، می توانید آن ها را پاک کنید.

از این طریق، می توانید به سادگی فایل های دانلودشده که به طور نیاز نیستند را از دستگاه خود حذف کنید و فضای ذخیره سازی را بهینه تر مدیریت کنید.

6: پاکسازی فایل های سطل زباله

فایل هایی که قصد حذف آن ها را دارید، ممکن است به مدت تا 30 روز در سطل زباله دستگاه ذخیره شوند و به صورت خودکار پاک نشوند. برای حذف فوری هر فایل، باید پس از فشردن دکمه Delete، به پوشه Recycle Bin مراجعه کرده و فایل را از آنجا نیز حذف کنید. پوشه Recycle Bin در هر پوشه ای که عمل حذف انجام می دهید، در دسترس است. به عنوان مثال، اگر فایلی را در برنامه My Files حذف کنید، می توانید با فشردن آیکون سه نقطه در گوشه بالایی سمت راست و انتخاب گزینه Recycle Bin، آن را به صورت کامل از دستگاه پاک کنید. شیوه ی کلی برای دستیابی به تمام فایل های موجود در سطل زباله به شرح زیر است:

  1. 1. به بخش Settings بروید و سپس به قسمت Battery and device care و سپس Storage مراجعه کنید. همچنین، می توانید در گوشی های سامسونگ، برنامه My Files را باز کرده و گزینه Analyse Storage را انتخاب کنید.
  2. 2. در این مرحله، بخش Recycle Bin را انتخاب کنید. حالا می توانید اطلاعات و داده های موجود در سطل زباله را مشاهده کنید. به عنوان مثال، تصاویر حذف شده در سطل زباله گالری و پیام های حذف شده در سطل زباله Messages نمایش داده می شوند.
  3. 3. برای پاکسازی محتوای هر سطل زباله، وارد آن شده و گزینه Empty را انتخاب کنید. سپس Empty Recycle Bin را تأیید کنید.

علاوه بر این، به جای انجام مراحل بالا، می توانید به برنامه My Files مراجعه کنید، Recycle Bin را انتخاب کرده و سپس محتویات غیرضروری را حذف نمایید.

7: بهینه سازی فضای ذخیره سازی با حذف اطلاعات غیرضروری

در بسیاری از مواقع، برنامه ها و اطلاعات غیرضروری بدون اطلاع ما روی گوشی هوشمندمان جمع می شوند. این امور ممکن است برای ما مخفی باشند، اما تأثیر مستقیمی بر روی عملکرد و فضای دستگاه دارند. به منظور بهینه سازی واقعی فضای ذخیره سازی، پیشنهاد می شود از اپ ها و اطلاعاتی که برای مدت زمان طولانی باز نشده اند، خلاص شویم. گوشی موبایل هوشمند می تواند با تشخیص و حذف این اپ های غیرضروری، به شما کمک کند. برای انجام این کار، مراحل زیر را اجرا نمایید:

  1. در گوشی های شیائومی، به برنامه File Manager مراجعه کرده و روی آیکن سه نقطه در گوشه بالایی سمت چپ صفحه کلیک کنید. سپس گزینه Deep clean را انتخاب کنید. در بخش Apps می توانید لیستی از تمام برنامه هایی که بدون استفاده مانده اند را مشاهده و حذف نمایید.
  2. در گوشی های سامسونگ با اندروید 12، به بخش تنظیمات بروید و سپس به قسمت Apps مراجعه کنید. سپس روی آیکون سه نقطه در گوشه بالایی سمت راست صفحه کلیک کنید و گزینه Last used را انتخاب نمایید تا برنامه ها بر اساس زمان آخرین استفاده مرتب شوند. با مراجعه به انتهای لیست، برنامه های کمتر استفاده شده را مشاهده و حذف نمایید.
  3. در گوشی های سامسونگ با اندروید 11، به بخش Storage مراجعه کرده و به قسمت Unused app بروید. در این بخش، لیستی از برنامه هایی که بدون استفاده مانده اند، نمایش داده می شود. با انتخاب هر برنامه و انتخاب گزینه پاکسازی، می توانید آن ها را حذف نمایید.

8: بهینه سازی فضای ذخیره سازی با حذف فایل های تکراری و بزرگ

گاهی اوقات، فایل های تکراری و حجیم می توانند فضای زیادی را در گوشی موبایل هوشمند شما اشغال کنند. با شناسایی و حذف این فایل ها، می توانید به طور موثر فضای ذخیره سازی دستگاه خود را آزاد کنید.

  1. 1. در دستگاه های سامسونگ، به بخش تنظیمات بروید. همچنین، می توانید در نوار جست وجوی تنظیمات عبارت “Storage” را جستجو کنید.
  2. 2. همچنین در گوشی های شیائومی، به برنامه File Manager مراجعه کنید و روی آیکن سه نقطه در گوشه ی بالایی سمت چپ فشار دهید. سپس گزینه “Deep clean” را انتخاب کنید.
  3. 3. در دستگاه های با اندروید 11 می توانید به قسمت “Duplicate Files” (در شیائومی به عنوان “Photos” و سپس “Duplicate photos”) مراجعه کنید تا فایل های تکراری را مشاهده کرده و انتخاب کنید کدام یک را می خواهید حذف کنید.
  4. 4. همچنین در قسمت “Large files” (در شیائومی به عنوان “Big files”) می توانید تمام فایل های حجیم را مشاهده و به صورت انتخابی حذف کنید.

با انجام این مراحل، به راحتی می توانید از فضای ذخیره سازی خود صرفه جویی کرده و از عملکرد بهتر دستگاه خود لذت ببرید.

9: بهینه سازی حافظه ی دستگاه با حذف فایل های Other در اندروید

فایل های Other در دستگاه های اندروید حاوی اطلاعات و داده هایی هستند که به هیچ دسته بندی اصلی (مانند برنامه ها، موسیقی، عکس ها، ویدئوها و غیره) تعلق ندارند. این موارد ممکن است به دلیل نصب و استفاده از برنامه ها یا تولید توسط کاربر در حافظه ی دستگاه شما تشکیل شده باشند. فایل های Other شامل اجزای مختلفی از جمله:

– کش برنامه

– بایگانی ها و فایل های فشرده RAR و ZIP

– اجزای مربوط به سیستم عامل

– فایل های دارای آسیب

– المان ها با فرمت APK

– فایل های موقت آپدیت

– اطلاعات و داده های مرورگر

– پیش نمایش عکس ها از پیام رسان ها و بیشتر

اکثراً این فایل ها برای عملکرد صحیح سیستم ضروری نیستند و به طور تصادفی فضای زیادی را اشغال می کنند، سرعت دستگاه را کاهش می دهند و ممکن است از دریافت فایل های جدید ممانعت کنند. این فایل ها به صورت معمول قابل مشاهده و حذف نمی باشند و هیچ راه دقیقی برای تشخیص محتوای دقیق آن ها وجود ندارد.

یکی از راه حل های مؤثر برای پاکسازی فایل های Other، استفاده از برنامه های شخص ثالث مانند SD Maid، Clean Master، CCleaner و سایر برنامه های مشابه می باشد. این اپلیکیشن ها قادر به شناسایی و حذف محتوای نامناسب در فایل های Other هستند.

در صورتی که نمی خواهید برنامه های جدید را نصب کنید، می توانید با حذف برنامه های غیرضروری، پاک کردن کش برنامه ها و حذف داده های آن ها، تلاش کنید تا فضای دستگاه را بهبود بخشید. در صورتی که هیچکدام از این روش ها نتیجه ندهند، در نهایت ممکن است نیاز به بازنشانی کارخانه ای دستگاه (فکتوری ریست) داشته باشید. اما توجه داشته باشید که این عملیات بهترین راهکار نیست و پس از بازنشانی دستگاه، ممکن است فضای Other دوباره اشغال شود.

10: بهره گیری از برنامه های شخص ثالث برای مدیریت حافظه ی دستگاه

اگر احساس می کنید که برنامه ها و ابزارهای مدیریت حافظه ی دستگاه شما به اندازه ی کافی کارآمد نیستند، می توانید از برنامه های شخص ثالث بهره ببرید تا فضای ذخیره سازی را بهینه تر مدیریت کنید. یکی از برنامه های قابل اعتماد در این زمینه، اپ Files گوگل می باشد. این برنامه به صورت خودکار تمامی فضای ذخیره سازی شما را بررسی کرده و تجزیه وتحلیل خواهد کرد. این مراحل و فرآیند می تواند تمام فایل ها و محتواهای دستگاه شما را شناسایی و نمایش دهد؛ البته تصمیم نهایی برای حذف اطلاعات با شما خواهد بود. برای استفاده از برنامه Files گوگل به منظور بهینه سازی فضای حافظه ی دستگاه اندروید، مراحل زیر را اجرا کنید:

  1. 1. در برنامه مدیریت فایل گوگل، به تب Clean رفته و مشاهده کنید که چقدر از فضای حافظه ی دستگاه شما اشغال شده است و چه مقدار از آن در دسترس قرار دارد.
  2. 2. برای حذف سریع فایل های بدون استفاده و غیرضروری، روی دکمه Select and free up کلیک کنید. در این قسمت می توانید فایل های پیشنهادی برای حذف را مشاهده کرده و آن ها را به صورت دستی انتخاب نمایید.
  3. 3. همچنین، با استفاده از این اپ می توانید فایل های خود را در فضای ابری گوگل درایو نیز ذخیره کنید تا به جای اشغال حافظه ی دستگاه، از فضای ابری برای ذخیره ی پشتیبان استفاده کنید.

استفاده از برنامه های شخص ثالث می تواند به شما در بهینه سازی فضای حافظه ی دستگاه کمک کند و باعث افزایش عملکرد و کارایی دستگاه شما شود.

استپ موبایل با داشتن 4 شعبه فیزیکی و یک شعبه آنلاین و با 15 سال سابقه در زمینه فروش لوازم جانبی و داشتن مجوز های مورد تایید وزارت صنعت و معدن توانسته تجربه خوبی رو چه در فروش فیزیکی چه در فروش آنلاین برای کاربران فراهم کند.

محصولات بصورت هفتگی به لحاظ قیمتی بررسی می شوند و بروز می باشند.قیمت پایین به دلیل اعتقاد به “سود کمتر،فروش بیشتر” و “حذف واسطه” هاست.

کاربرانی که رمز دوم (رمز پویا) ندارن میتونن برا ثبت سفارش به کارشناس فروش پیام بدن یا با فروشگاه تماس بگیرند تا شماره کارت رو دریافت کنن.بعداز واریزی و ارسال فیش سفارش شما ثبت می شود.

ملاک خرید شما عنوان درج شده در محصول میباشد(به مدل نوشته شده در عنوان دقت شود). درصورت مغایرت در توضیحات یا عکس میتوانید با فروشگاه در میان بگذارید.

برای آگاهی از شرایط گارانتی و روند مرجوعی میتوانید وارد این لینک شوید.

متنوع ترین روش های ارسال رو ما برای شما ایجاد کرده ایم. پست، تیپاکس، پیک تهران و البرز و تحویل حضوری در فروشگاه.

زمان ارسال پست و تیپاکس بصورت میانگین 2 الی 5 روز کاری میباشد. پیک نیز یک روزه می باشد.

بله، شما میتوانید در ساعات کاری فروشگاه (قسمت فروش آنلاین) مراجعه و اقدام به دریافت سفارش خود کنید. برای معطلی کمتر سفارش خود را در سایت ثبت کنید و با فروشگاه هماهنگ کنید.تماس با ما

10 نظر در “بهترین روش ها برای خالی کردن حافظه گوشی اندرویدی

  1. کیارش گفت:

    مطلب خوبی بود ممنون از استپ موبایل

  2. رودکی گفت:

    بنظرم روش بهره گیری از برنامه های شخص ثالث برای مدیریت حافظه ی دستگاه خیلی روش خوبیه

  3. جمشیدی گفت:

    شما کش رو خالی کنید خود ب خود کلی فضا ازاد میشه

  4. ارمیتا گفت:

    فایل های تکراری و حافظه پنهان رو پاک کردم و اوکی شد

  5. سینا گفت:

    سطل زباله رو خالی کردم و درست شد

  6. مهتا گفت:

    حافظه پنهانو که پاک کنید حل میشه

  7. حامد گفت:

    این فایلای تکراری خیلی اذیت میکنن و جا میگیرن

  8. احدی گفت:

    تصاویرو چطور انتقال بدیم به فضای ابری؟

  9. مریم گفت:

    برنامه های حجیم رو که پاک کنید بعلاوه حافظه پنهان مشکل حل میشه

  10. نادیا گفت:

    مقاله رو خوندم و خیلی خوب توضیح داده شده همه چیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه

دسترسی سریع

برای اطلاع از جدیدترین تخفیف ها، در شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید.

فاو آیکن استپ موبایل

استپ موبایل، مقصد نهایی شما برای تمام نیازهای لوازم جانبی موبایل و تبلت در ایران.

با بیش از 15 سال تجربه، ما مفتخریم که یکی از بزرگترین فروشگاه های تخصصی لوازم جانبی هستیم. فرقی نمی کند مدل گوشی شما آیفون یا اندروید باشد، استپ موبایل کلیه لوازم جانبی مورد نیاز شما برای موبایل، تبلت یا حتی ساعت هوشمند را فراهم می کند. دفتر مرکزی : تهران، شهرقدس، میدان آزادی(سرقنات)، ابتدای بلوار امام خمینی، روبروی کوچه وفا، پاساژ احمدیان پلاک 206  شماره های تماس : 02191308072

 

anjoman
لوگوی اینماد سایت استپ موبایل
logo-samandehi
فاو آیکن استپ موبایل

استپ موبایل، مقصد نهایی شما برای تمام نیازهای لوازم جانبی موبایل و تبلت در ایران.

با بیش از 15 سال تجربه، ما مفتخریم که یکی از بزرگترین فروشگاه های تخصصی لوازم جانبی هستیم. فرقی نمی کند مدل گوشی شما آیفون یا اندروید باشد، استپ موبایل کلیه لوازم جانبی مورد نیاز شما برای موبایل، تبلت یا حتی ساعت هوشمند را فراهم می کند. دفتر مرکزی : تهران، شهرقدس، میدان آزادی(سرقنات)، ابتدای بلوار امام خمینی، روبروی کوچه وفا، پاساژ احمدیان پلاک 206  شماره های تماس : 02191308072

 

anjoman
لوگوی اینماد سایت استپ موبایل
logo-samandehi
دسترسی سریع

برای اطلاع از جدیدترین تخفیف ها، در شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید.

فاو آیکن استپ موبایل

استپ موبایل، مقصد نهایی شما برای تمام نیازهای لوازم جانبی موبایل و تبلت در ایران.

با بیش از 15 سال تجربه، ما مفتخریم که یکی از بزرگترین فروشگاه های تخصصی لوازم جانبی هستیم. فرقی نمی کند مدل گوشی شما آیفون یا اندروید باشد، استپ موبایل کلیه لوازم جانبی مورد نیاز شما برای موبایل، تبلت یا حتی ساعت هوشمند را فراهم می کند. دفتر مرکزی : تهران، شهرقدس، میدان آزادی(سرقنات)، ابتدای بلوار امام خمینی، روبروی کوچه وفا، پاساژ احمدیان پلاک 206  شماره های تماس : 02191308072

 

anjoman
لوگوی اینماد سایت استپ موبایل
logo-samandehi

ارسال رایگان سفارشات بالای 500 - تا پایان خرداد

ارسال رایگان بالای 500 هزارتومن | استپ موبایل
خانه
وبلاگ
50 مورد سبد خرید